![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge peinst gij nu toch niet dat ik naar de site van 't Vlaams (on)Belang ga gaan zeker.
Is dat hier een forum, of is dat hier een mailinglijst met nieuwe items voor ekstremistische gastjes? (Zelfs al zijn er heel wat redelijk gematigden in 't (on)Belang.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() eerst luisteren en dan oordelen, dat is de boodschap.
een prettige zondag verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ericske begint al domme vragen te stellen...
Carlos !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De klok van meer dan die éne kant horen luiden lijkt me niet zo ongezond als 'men' het wil doen voorkomen. Binnen 10 jaar slaan een hoop rooien zich tegen de eigen ezelskop omdat ze er veel te gewillig mee instemden naar slechts één klok te leren luisteren.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel heeft ie er al opgeblazen in de naam van God?
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Géén, die durft niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() En jawatte, wat een rotslechte vermomming...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan 100 percent. Maar hebt gij al terug dat eerste bericht van deze draad gelezen? Neen !! Want dat kunt gij niet lezen. Daar is niets te lezen. Daarom heb ik in mijn reaktiepost ook iets bijgezet. Iets van: is dit een forum of is dit iets anders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling was van een discussie op gang te brengen naar aanleiding van het programma ZWARTWIT, trouwens een aanrader of je nu links, rechts, of averechts bent, het gaat over het debat, de discussie op gang brengen, de vrije meningsuiting zijn gang laten gaan, meer moet je daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb voor een keertje geluisterd en ik ben content dat ik het gedaan heb. Weet je, ik kreeg onlangs 'Peper en zout' te lezen van La Colen. Het IS een superkatholieke truttebel maar dat is evenzeer haar goed recht als het het recht is van islamieten om hun Allah de virtuele voeten te kussen. Zoals het MIJN recht is om ELKE godsdienst uit mijn leven te weren als de pest! Anderzijds heb ik echter ook kunnen vaststellen dat er veel meer in dat mens steekt dan ik tot nu toe gedacht heb. Met andere woorden, zelfs ik was uiteindelijk bevooroordeeld door al wat over haar gezegd en gelogen wordt. Intelligent is ze alleszins wél. Het lijkt me overigens bijzonder moeilijk om een intelligente partner zoals Paul Beliën gedurende jaren aan je te binden als je alleen maar een katholieke truttebel bent. Om het met je eigen woorden te zeggen: kijk verder dan je neus lang is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 juli 2005 om 19:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kon dus niet weten welke reacties je hier kunt verwachten. Sommigen gaan nu eenmaal al door het lint als ze nog maar iets zien dat op 'VB' lijkt. Nochtans gebruikt zelfs De Morgen al eens datzelfde VB als informatiebron, maar als de 'info' uit de Pravda komt is ze natuurlijk wél welgekomen...
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10.000 euro ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Heb net het begin gehoord.
Zijn die tegen analfabeten bezig? Die legt gans 9/11uit enz. Over londen enz wisten we ook al wel ondertussen. best saai |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Jurgen ligt plat omdat de hoofdredacteur de terroristen extreemrechts noemt.
'het zijn dus eigenlijk vlaams belangers?' (hihihi) Wat zijn die terroristen dan? 'Linkiewinkies' ofzo? Ze zijn volgens mij de meest rechtse beweging van deze tijd (islamitisch fascisme). |
![]() |
![]() |