Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 juni 2005, 15:54   #1
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard Tja .... (spam topic )

Speciaal voor de liefhebbers van inhoudsloos posten ( spammen ) .
Veel plezier.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 01-06-2005 at 16:58
Reason:
--------------------------------

Speciaal voor de liefhebbers van inhoudsloos posten ( spammen ) .
Veel plezier.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Speciaal voor de liefhebbers van inhoudsloos posten ( spammen ) .[/size]
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2005 om 15:58.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 1 juni 2005, 18:28   #2
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

[size=3]Vlaanderen onafhankelijk! Weg met de sexen-homoburgs! Vlaandr'en de leeuw! Houzee![/size]
[size=3][/size]
[size=3] [/size]
[size=3][/size]
[size=3][/size]
Oud 1 juni 2005, 18:36   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Openstaande betrekking van truffelvarken

Ik hoop dat een bepaalde forumganger opnieuw niet weigert om op deze werkaanbieding in te gaan (al is het in het slechtste geval maar een job van een half jaar):
Citaat:
[size=1] Politie Frieslandzoekt truffelvarkens

[/size]Gezocht: truffelvarken voor politiedoeleinden

De politie Midden Friesland heeft besloten een nieuw middel in te zetten voor het vinden van reuksporen. Naast de inzet van de huidige speurhonden, wordt voor de periode van een halfjaar als proef een truffelvarken ingezet. In het zuidwesten van Frankrijk worden al eeuwen varkens gebruikt voor het zoeken naar truffels. Het reukorgaan van de zwijnen is doorgaans vele malen beter ontwikkeld dan dat van de doorsnee politiehond. De varkens worden getraind om de aardvruchten onder de grond op te sporen. Dit bracht een tweetal Franse gendarmes, Luc Boulanger en Jacques Avril, enkele jaren geleden op het idee om varkens te gaan trainen in het zoeken en speuren naar voorwerpen en lichamen.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2000/03/0331E024.htm

Wanneer onze vriend een truffel vindt en ze bloot wroet, moet men er als de kippen bij zijn, want onze vriend is er niet vies van.
http://home.tiscali.be/prosje/TruffelZwijn2.html

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 01-06-2005 at 19:37
Reason:

Ik hoop dat een bepaalde forumganger opnieuw niet weigert om op deze werkaanbieding in te gaan (al is het in het slechtste geval maar een job van een half jaar):
Citaat:

De politie Midden Friesland heeft besloten een nieuw middel in te zetten voor het vinden van reuksporen. Naast de inzet van de huidige speurhonden, wordt voor de periode van een halfjaar als proef een truffelvarken ingezet. In het zuidwesten van Frankrijk worden al eeuwen varkens gebruikt voor het zoeken naar truffels. Het reukorgaan van de zwijnen is doorgaans vele malen beter ontwikkeld dan dat van de doorsnee politiehond. De varkens worden getraind om de aardvruchten onder de grond op te sporen. Dit bracht een tweetal Franse gendarmes, Luc Boulanger en Jacques Avril, enkele jaren geleden op het idee om varkens te gaan trainen in het zoeken en speuren naar voorwerpen en lichamen.

Wanneer onze vriend een truffel vindt en ze bloot wroet, moet men er als de kippen bij zijn, want onze vriend is er niet vies van.

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik hoop dat een bepaalde forumganger opnieuw niet weigert om op deze werkaanbieding in te gaan (al is het in het slechtste geal maar een job van een half jaar):
Citaat:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 1 juni 2005 om 18:37.
Chipie is offline  
Oud 1 juni 2005, 18:42   #4
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE

Tja ....
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 1 juni 2005, 19:30   #5
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Vooruit dan maar

http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=6502
Nick_ is offline  
Oud 1 juni 2005, 19:32   #6
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
[size=3]Vlaanderen onafhankelijk! Weg met de sexen-homoburgs! Vlaandr'en de leeuw! Houzee![/size]

[size=3] [/size]
Lager en inhoudslozer dan dit is niet mogelijk

(nu komt er een of andere zot zeggen (in 't Frans): vive la belziek et le rwa et la reine heeeeeeeeeeeeeee. Voorspelbaar )
Patriot! is offline  
Oud 1 juni 2005, 19:54   #7
Jeroen

Standaard

Spammen is niet toegestaan.
Jeroen is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be