![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het lukken om via email een dag af te spreken of voor mijn part een week vast te leggen dat niemand ook maar 1 cd zou kopen om zo te laten merken dat de prijzen naar beneden moeten?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
De prijs van CD's worden kunstmatig hoog gehouden, dus moet je er ook maar niet teveel kopen. Daarnaast is de wet op auteursrechten een echte lachtertje. Artiesten (?) hun rechten gelden 200 jaar (!) en als je hier dan tegenover ziet hoelang rechten op geneesmiddelen gelden zie je hoe een overbeschermd beroep artiest wel is. Ik heb mijn conclusie al lang getrokken en doe niet meer mee aan sponsering van een aantal omhooggeklopte would-be artiesten. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hoeveel kosten de CD's in België nu gemiddeld?
![]() |
#4 |
|
![]() wie koopt er nu uberhaupt nog CD s
auteursrechten zijn gewoon ( of je het nu leuk vind of niet ) verleden tijd sinds het internet. Ik vind dat wel goed eigenlijk. als je wilt dat je liedje niet wordt gekopieerd dan moet je het maar niet zingen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Prijzen beginnen vanaf €10 enkel CD Voor een dubbel CD ongeveer vanaf € 15 Voor nieuwe albums tenminste Dir zullen wel de goedkoopste prijzen zijn |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een cd kost al gauw om en bij de 20 euro! Maar de groene prijzen bij Fnac vallen meestal goed mee...
![]()
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie nu nog cd's koopt vindt de prijs wellicht niet te hoog. Vandaar dat ik denk dat de actie weinig effect zal hebben.
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Momenteel denk dat men de goedkoopste Cd's bij de keten Mediamarkt kan kopen, al prijzen vanaf €5 voor bekende artiesten.
Onlangs een CD gekocht van Dido voor € 7,50 @Yann, klopt idd, veel artiesten doen dit al... Of stellen hun muziek vrij op het Internet waar men die vrij kan afhalen en zelf bewerken als je tenminste over de juiste apparatuur beschikt, oa Moby, David Bowie |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 25 mei 2005 om 08:43. |
|||||
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja inderdaad nog steeds 21% |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie bent u dan om haar broodwinning af te pakken, door het illegaal kopiëren van muziek te promoten?
![]() |
#15 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2005 om 09:22. |
|||||
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het één heeft gewoon niets met het andere te maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 25 mei 2005 om 10:46. |
|||||
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() ik ben geschockeerd!!! geschockeerd zeg ik je!!!
![]() Ik ben het namelijk al een volledige topic eens met Yann. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 25 mei 2005 om 11:08. |
||
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat een artiest zelf moet kunnen beslissen of zijn muziek al dan niet vrij gekopieerd mag worden.
Los daarvan zijn er ook veel marketingkosten. Wie had ooit van Madonna gehoord als er geen grote marketingmachine had achter gezeten. Het huidige systeem sluit absoluut niet uit dat mensen uit hun hart muziek maken zonder commerciele belangen. Al geloof ik niet dat dat zo goed als nooit gebeurd bij niet-amateurmuzikanten.
#19 | |
|
![]() Citaat:
Met dank aan Bill gates ! Het kapitalisme haalt gewoon zichzelf onderuit. en systeem dat op concurrentie zonder ethische waarden is gebaseerd kan niet anders dan labiel zijn het kon bill gates geen zak schelen dat "zijn" internet de doodsteek zou worden voor de platenindustrie. PS Het VWS zoekt nog een sponsor voor onze actie "met de koelbox een dagje naar Knokke !" We vinden vast wel een bedrijf dat handelt in koelboxen en strandartikelen die brood ziet in die actie.
|
![]() |
![]() |
#20 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2005 om 12:53. |
|||||
![]() |