![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() seg even een vraagje hier aan de moderators.
als ik in netscape wil reageren op posts gaat dat niet, ik kan enkel een titel voor mijn posts intikken maar een boodschap gaat niet. mijn cursor verandert zelfs niet meer (blijft een pijltje) in IE heb ik zoals je kunt lezen dit probleem niet ligt dat aan mij(n pc)? of aan het forum? waar de fout ook ligt, iemand een idee om dit op te lossen? thx
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Vermoedelijk heb je een versie van Netscape die problemen heeft met editable layers, je kunt het oplossen door een gewoon tekstvak te gebruiken in plaats van de WYSIWYG editor. Normaal zou het forum dit uit zichzelf moeten kunnen afvangen, maar misschien heb je wel JavaScript uitgeschakeld staan in Netscape?
Je kunt dit oplossen door in je Gebruiker CP, onderaan deze pagina te kiezen voor Standaard editor - Extra opties in plaats van Geavanceerde interface - WYSIWYG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Of omschakelen naar Mozilla's firefox.
Dat is gebaseerd op netscape maar is een light browser omdat er geen ondersteuning is van ActiveX. De Opera browser is ook goed. |
![]() |
![]() |