![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ga naar: http://www.armytimes.com/story.php?f...925-976420.php en klik op het filmpje.
Irakese terroristen willen (datum: 2/6) een US Medic uitschakelen en filmen het zelfs allemaal. Alleen vergaten ze dat de Amerikaanse soldaat een kogelvrije vest draagt. Terwijl de terroristen aanleggen zegt er een constant "Allah Akbar". Maar, hoor ik dat goed en zegt één van twee terroristen iets in het Nederlands tegen de ander?! Als ik me niet vergis vraagt hij "heb je hem geraakt?". Daarna antwoord de schutter "Le", Arabisch voor "nee" nacht ik. Hier kan je een bericht nalezen van de soldaat en een foto van zijn beschadigde Kevlar-vest zien: http://moneycentral.groups.msn.com/A...29781091305460 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eddem geroakt
Dat is wat ik hoor, maar kan evengoed iets Arabisch zijn, denk ik. Wat ik vreemd vind, is het geluid van het schot. 't Is meer het geluid dat ik verwacht in een schietkraam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag zeggen wat je wil, maar het klinkt niet arabisch, alleen dat doorgaand geratel van Allah Ackbar is zo vervelend, maar ze hebben alle reden ertoe. Denken ze nu echt dat ze straffeloos kunnen schieten. Na een paar momenten komen de vriendjes van de aangeschoten amerikaan boven. Met groot geschut.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Aramide is cool
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit filmpje wordt ook in de Humo van deze week vernoemd - het zou vervalst zijn.
|
![]() |
![]() |