![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() De wereld en zeker de VS moeten niet ongerust zijn over eventuele fabricage van atoomwapens door Iran.
De EU gaat dat immers vreedzaam oplossen (samen met de VN natuurlijk)... Citaat:
Daarbij, waarover maken we ons druk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hehe, twordt meteen duidelijk waarom men zo'n hetse maakte over "de Islamitische atoombom".
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd wat de andere atoommachten allemaal niet verzwijgen......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is toch overduidelijk dat ze iets te verbergen hebben dus ik snap de houding niet zo goed van de EU in dit dossier!! Alhoewel ik dit wel een moeilijk dossier vind om over te oordelen Maar toch denk ik dat ik meer schrik moet hebben van een land als iran of de VS met hun kernwapens Als ik mij goed herringerde en geen foute dingen vertel werd in panorama toch wel gezegd dat Iran die kernwapens wel eens zou kunnen doorverkopen aan terroristen om er zelf rijk van te worden enzo mee de jacht die de extremisten maken tegen de westerse wereld te steunen!! Volgens hebben die gesprekken die de EU nu heeft met Iran geen enkel nut en is dit alleen maar tijdgewin voor Iran en uitstel voor het binnenvallen van de VS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben uiteraard tegen nucleaire energie voor militair gebruik in het algemeen. Maar dan nog vind ik niet dat de VS eventuele tegenstanders kan verbieden om zelf die wapens te fabriceren. Als de onderukkende wereldimperialisten die wapens mogen bezitten, waarom mogen landen die zich terecht door hen bedreigd voelen die niet hebben?
Waarmee ik het dus niet voor Iran opneem, noch voor de verspreiding van atoomwapens voor alle duidelijkheid. Ik wil gewoon de hypocrisie van de VS aantonen. Volgens het NPV mag Israel trouwens ook geen wapens hebben... Hoe lang is het geleden dat el-baradei daar nog eens is gaan controleren? Het is een publiek geheim dat Israel die wapen wel heeft!
![]() |
#6 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gertj3 : 18 juni 2005 om 22:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als Iran Zijn kernwapens door verkoopt aan Terroristen en ze dan ook echt zal gebruiken zal je wel anders klappen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zie je ze daar echt toe in staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het nog één keer zeggen .
De belangrijkste atoommacht op deze planeet,de enige die effectief atoomwapens ingezet heeft totnogtoe,de VS,veegt zonder enige scrupules de VN opzij als dit in het VS-belang is. OK....is misschien logisch......fijn.....go for it....... Welnu,dan heeft Iran ook het volste recht om te doen wat ze willen met enigerlei VN-organisatie als dat toevallig in Irans belang is...... Kijk,het idee van nog een atoommacht is onaantrekkelijk,maar het is een harde wereld waarin we leven............ In Europa heeft enkel Frankrijk dat glashelder begrepen lijkt me..........gezien de continue modernisering en update van de Franse militaire machine zonder veel gelul over "voorrang aan de vrede"....... |
![]() |
![]() |