![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() zie [email protected]
Fustigator > Leonidas > >nog altijd beter dan het leven (om over de carrière nog maar te zwijgen) van > >vele tienermeisjes voorgoed te breken. > > Dat is heden ten dage steeds minder het geval. komt dat niet juist door de pro-abortus wetgeving van heden ten dage??? het komt een beetje over als iemand die flitspalen wil afschaffen argumenterende dat het aantal ongelukken nu wel laag genoeg ligt. visverdrinking zeg maar. je laat deze merkwaardige manier van afzwakken van bange verwachtingen omtrent anti-abortuswetgeving elders ook vaak zien. aan de hand van voorbeelden van situaties waarin juist de anti-abortus moraal *niet* de overheersende is. zolang je dat niet inziet, lijkt het me ook weinig zinvol met je verder te discuteren. l'das --- "Je hoeft de paus niet serieus te nemen om een goed katholiek te zijn" G. Reve PS: ik ga met verlof en zie geen kans meer te replyen op zowel je zinnige als je onzinnige reakties en m'n onkel pastoor verzocht me vriendelijk doch dringend niet m'n postadres door te geven aan tiesten zoals gaai vrezende voor z'n aanstelling. |