Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2003, 16:35   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Naaktdanseres Fily Houtteman is op slag in België (en vèr daarbuiten !) beroemd geworden én BV (bekende vlaming) en dit n.a.v. haar proces in Nice. Enkele jaren terug compromiteerde zij Daniel Cruet, de ex-man van prinses Stéphanie van Monaco, door halfnaakt Daniel in een openbaar zwembad te 'overweldigen' en zich te laten fotograferen en de foto's ervan te verkopen-al dan niet met voorbedachte rade. Fily H. werd op 27/4/00 veroordeeld tot zes maanden voorwaardelijk en een half miljoen bef boete.

Zoals iedereen weet is de jacht op BV's en ze op verkiezingslijsten te plaatsen al lang geopend. BV's hoeven van niks iets te kennen of te weten, en in feite: hoe minder ze van politiek weten des te beter, als ze maar stemmen binnenrijven. Probleem dat telkens ook weerkeert en bijwijlen redelijk vervelend kan zijn is, wanneer die BV's ook iets willen zeggen, als ze toevallig ook een mening over iets hebben en die willen uiten

De VLD kan er van mee spreken. We kennen met z'n allen het verhaal wel van die leuke pinupgirl en ex-Miss Belië 1991 Anke VanderMeersch wel, die plots rare dingen begon begon uit te braken. Ze leek het niet eens te zijn met de gang van zaken in de partij, wat spoedig leidde tot haar schorsing voor een jaar uit de partij.

Dra was Anke aan het onderhandelen met het Vlaams Blok om een mogelijke toetreding, en het mag gezegd worden, ze liep onmiddellijk warm voor het Blok en straffer nog: Filip Dewinter liep ook warm voor Anke

Het was meteen liefde op het eerste gezicht, dit tot grote woede en frustratie van Alexandra Colen die er helemaal niet zo leuk bijloopt als Anke, en vast en zeker niet de moeite loont om in haar blootje te zien (Filip DW: "Alexandra Colen? dat is een puriteinse kwezel !").

Alexandra kon een en ander niet verteren, ook omdat ze haar tweede plaats op de lijst verspeelde en zich tevreden moest stellen met een lijstduwersplaats op de provinciale verkiezingen.

Waarop Alexandra zich prompt terugtrok in een van de isolatiecellen van het in opbouw zijnde klooster in Opgrimbie. Wat later werd die bouwvergunning echter terug ingetrokken, en Alexandra besloot dan maar weer haar wederoptreden bekend te maken. En hoe !

Ik geef toe, heimelijk heb ik altijd wat sympathie gehad voor deze norse dame. Vooral omdat ze van het door haar eigen gelanceerde vrouwelijk "Dogma van de Drie Z's" (Zwanger worden, Zogen en Zwijgen) nooit een persoonlijke zaak heeft gemaakt. Dat dogma was iets voor alle vrouwen behalve voor Alexandra zelf. Ik hou wel van mensen die nooit doen wat ze zeggen

Terug naar onze wulpse BV: de naaktdanseres Fily Houtteman.
In het geniep zijn thans onderhandelingen bezig tussen Fily Houtteman en de top van het Vlaams Blok. Zelfs Karel Dillen, die al jaren in comateuze toestand verkeerde en behalve "kak" en "pis" en "makk*kken buiten" nauwelijks nog enig zinnig(?) woord over de lippen kreeg is thans terug tot zijne postieven gekomen. In tegenstelling tot bij Anke, was er deze keer geen inkijk in het bloesje van Fily noodzakelijk. Er was helemaal niks overgebleven om 'in te kijken'

Maar goed, president-voor-het-leven Karel Dillen gromde eens, kreet "rhâa lovely !" uit en de nieuwe 'Charlie's Angels' van het Vlaams Blok zijn geboren: Anke Vandermeersch, Fily Houtteman en Alexandra Colen.
Persoonlijk zag ik in de plaats van Alexandra, het liefst van al LING Woo uit de soap 'Ally McBeal', het trio vervolmaken, een rol schitterend vertolkt door Lucy Alexis Liu. Het typetje LING kan grauwen als een echte vervaarlijke leeuw(in). Daarentegen Alexandra mauwt een beetje als een tandeloze straatkat geplaagd door chronische diarree

Uit opiniepeilingen bleek nog recentelijk dat het kiezerspubliek van het Vlaams Blok vooral uit mannen bestaat, ouwe vrijgezellen tussen de veertig en de zestig jaar oud. Het effect dat onze Vlaamsche Charlie's Angels op deze bevolkingsgroep zal hebben is op dit ogenblik onmogelijk in te schatten, maar het gaat wat zijn !

NOTE: elke gelijkenis met bestaande personen is niet geheel toevallig
Oud 16 maart 2003, 16:41   #2
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

elke gelijkenis met humor is dat dan weer wel.
Oud 16 maart 2003, 17:05   #3
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
elke gelijkenis met humor is dat dan weer wel.
Boh, een beetje satire mag deze grimmige sites af en toe wel wat opfleuren hé

Als ik zie wat dezelfde topic op een ander forum oplevert, ben ik al blij dat er hier zo op gereageerd wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Himmler
Stop met die laster en eerroof of geef u wat bokken op uw muile

(..)

Ik lach er niet mee ventje ik waarschuw , stop ermee want het zal je berouwen leugenaar, dit is publieke laster
Oud 16 maart 2003, 17:13   #4
C uit W

Standaard

Ik kon evengoed daar geantwoord hebben
Oud 16 maart 2003, 17:18   #5
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik kon evengoed daar geantwoord hebben

Nee maar, even off the record C&W, vind je dat niet beangstigend soms hoe bepaalde mensen reageren? Of denk je dat je zoiets niet ernstig moet nemen, dat het enkel maar verbaal rollen met spierballen is?
Oud 16 maart 2003, 17:20   #6
C uit W

Standaard

Beangstigend niet, wel eerder storend en zielig.
Ernstig moet je het zeker niet nemen, maar provoceren moet je ook niet te veel doen he...
Oud 16 maart 2003, 17:24   #7
thePiano

Standaard

Citaat:
Ernstig moet je het zeker niet nemen, maar provoceren moet je ook niet te veel doen he...
Pfft... heel gerust ben ik er toch niet in. Je moet maar eens kijken hoever sommigen wel durven gaan:

http://www.politicsinfo.net/nl/forum...ic.php?t=11772
Oud 16 maart 2003, 18:52   #8
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Wat een zieke geest heb jij Piano. Volgens mij kickt ge er gewoon op om beledigd te worden door Herr Himmler c.s. Dat is een erkende perversie hoor, ik zou de benaming eens moeten opzoeken.
Gij slaapt en waakt met en door het Vlaams Blok! Dat is uw levensvervulling!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 19:07   #9
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Wat een zieke geest heb jij Piano. Volgens mij kickt ge er gewoon op om beledigd te worden door Herr Himmler c.s. Dat is een erkende perversie hoor, ik zou de benaming eens moeten opzoeken.
Gij slaapt en waakt met en door het Vlaams Blok! Dat is uw levensvervulling!
Neen, mijn hobby, ik ben namelijk Blok Watcher.

Een ander verzamelt postzegels, zit in een tennisafdeling, in de vrouwenclub "Naaien is gezond", zingt in het koor "De Vier Kiekens" en weer een ander gaat 's zondags naar de voetbal.

Doewie!
Oud 16 maart 2003, 19:18   #10
ghost
Vreemdeling

Standaard

Erg leuk

En klopt het? Filly naar het Blok?
Hoe meer zotten hoe meer deugd 8)
ghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 19:24   #11
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghost
Erg leuk

Zojuist, heet van de naald:
Fili Houtteman heeft bekend gemaakt dat ze ingaat op een heel interessant voorstel van de SP.A die haar als opvolgster van Leona Detiège wil voorstellen. De belofte van enkele Visakaarten en de aanstelling van de mooie Pairon als eerste schepen zijn conditio sine qua non maar zouden geen probleem vormen. Pairon moet zoveel mogelijk naast de nieuwe burgemeesteres optreden opdat de toeschouwer spontaan zijn aandacht op de frisse en bezienswaardige Fili zou richten.
Oud 16 maart 2003, 19:30   #12
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:
Erg leuk

Zojuist, heet van de naald:
Fili Houtteman heeft bekend gemaakt dat ze ingaat op een heel interessant voorstel van de SP.A die haar als opvolgster van Leona Detiège wil voorstellen. De belofte van enkele Visakaarten en de aanstelling van de mooie Pairon als eerste schepen zijn conditio sine qua non maar zouden geen probleem vormen. Pairon moet zoveel mogelijk naast de nieuwe burgemeesteres optreden opdat de toeschouwer spontaan zijn aandacht op de frisse en bezienswaardige Fili zou richten.
Moest Erwin Pairon geen snor hebben gehad, het zou een mooie aantrekkelijke vrouw kunnen geweest zijn, ik hou wel van zo'n roodharige vamp

Ps: mijn kater TSIKO heeft precies dezelfde kleur van vacht

Oud 16 maart 2003, 19:32   #13
Ali
Schepen

Ali's schermafbeelding

Standaard

zover is het al gekomen in belgié. hoeren en boeren gaan het hier voor het zeggen hebben .
arm vlaanderen als jullie geen betere vertegenwoordigers kunnen vinden dan Filly de hoer.
Oud 16 maart 2003, 19:34   #14
datri
Gouverneur

Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
zover is het al gekomen in belgié. hoeren en boeren gaan het hier voor het zeggen hebben .
arm vlaanderen als jullie geen betere vertegenwoordigers kunnen vinden dan Filly de hoer.
Wie dan, de AEL, parasieten en terroristen ?????
Oud 16 maart 2003, 20:14   #15
Ali
Schepen

Ali's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Citaat:
geef mij maar een eerlijke partij die me niet zegt hoe ik me moet kleden ,eten en gedragen om in hun ogen perfect te zijn.
en ik kan zeker niet stemmen op een hoer zoals die Filly om voor mijn rechten op te komen. 8)
Oud 16 maart 2003, 20:24   #16
datri
Gouverneur

Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Citaat:
geef mij maar een eerlijke partij die me niet zegt hoe ik me moet kleden ,eten en gedragen om in hun ogen perfect te zijn.
Het vlaams blok dus
Oud 16 maart 2003, 20:48   #17
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geef mij maar een eerlijke partij die me niet zegt hoe ik me moet kleden
,eten en gedragen om in hun ogen perfect te zijn.
en ik kan zeker niet stemmen op een hoer zoals die Filly om voor mijn rechten op te komen. 8)
Stem dan maar niet op AEL, want voor ge het weet móet ge een boerka of nikaab dragen, móógt ge geen varkenshaasje meer opsmikkelen, en móet ge u vijf keer daags een bepaald religieus patroontje aanmeten.........
Oud 16 maart 2003, 22:03   #18
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piano Grande
Citaat:
Pfft... heel gerust ben ik er toch niet in. Je moet maar eens kijken hoever sommigen wel durven gaan:

http://www.politicsinfo.net/nl/forum...ic.php?t=11772
Gij oogst wat ge zaait klootzak,daar werd het weer eens te heet onder de voeten nu komt ge hier weer wat kakken!
'T was nu juist plezant zonder je constante gestook en debiele uitlatingen!
Gij kunt nog niet met je eigen leven ,waarom zouden wij het dan kunnen!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 22:04   #19
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Erg leuk

Gij geloofd die gek toch niet zeker!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 22:22   #20
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Stem dan maar niet op AEL, want voor ge het weet móet ge een boerka of nikaab dragen, móógt ge geen varkenshaasje meer opsmikkelen, en móet ge u vijf keer daags een bepaald religieus patroontje aanmeten.........
Als we op het Blok zouden stemmen, moeten we allemaal straks weer in uniform naar ons werk en als we geprikt hebben op ons tikklok, eerst Sieg ChocoFlup !roepen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be