![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de BuB een eigen forum krijgen? | |||
Ja, ik ben democratisch en tolerant. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Nee, ik ben een fascistische flamingant of een nep-belgicistische NU'er. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 45,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik vind het schandalig. Waarom is er voor elke partij een forum (zelfs voor de fascisten van het VB, de N-VA en de CD&V), en worden alle Belgisch-Nationalisten in één forum gestopt, als Joden op een trein naar het Oosten? Ik eis een forum dat enkel voor BuB'ers toegankelijk is, en waar die halfslachtige 'belgicisten' van de NU niet binnenkunnen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat elke partij, waarvan het draagvlak groot genoeg is om verkozen te raken in een of ander parlement, recht heeft op een fora.
De BUB slaagt daar blijkbaar (nog) niet in(net zoals de LSP, PVDA, LA, NWP, Solide,NCP, VK,...). En als ik het niveau van sommige BUBbers op dit forum zie zullen ze daar waarschijnlijk nooit inzitten ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 28 juni 2005 om 10:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister
|
![]() Misschien als ge het aan de moderators vraagt of ge zo'n partijforum mag openen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 28 juni 2005 om 10:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me soms af...zou er achter die naam belge-belg nu echt een persoon zitten, die die woorden typt en ze meent?
Bijna niet te geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Langs de andere kant, als ze voortaan wegblijven op de andere delen van het forum, mogen van mij gerust een deel hebben dat ze kunnen volspammen met "Belgie Unitair".
![]()
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() is de BUB een partij??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
|
![]() Het forum is géén partijenforum. Het is een politiek ideeënforum. Dat bepaalde ideeën wat weliger bloeien in de ene partij dan in de andere lijkt me vanzelfsprekend, en als zo een partij daarin dan een overwicht krijgt is dat dan ook geen bezwaar. Zolang iedereen maar kan meedoen.
Maar ik denk dat de doodsteek komt van het taaltje dat gebruikt wordt: niemand zit hier te wachten op dogmatische scheldpartijen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. Laatst gewijzigd door Leo : 28 juni 2005 om 13:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de topicstarter het wat scherp stelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tja, van mij mag je je forum hebben, zou niet meer dan normaal zijn. Maar richt je dan misschien beter - op vriendelijke wijze - tot een moderator in plaats van jezelf hier even te kakken te zetten
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben we al gedaan, het antwoord was dat enkel partijen met vertegenwoordiging in het Vlaams parlement een forum kregen...
Het zou tof zijn mocht BUB een forum krijgen, maar voor mij hoeft het niet zo: we hebben een eigen forum, en op politics zijn de meeste mensen op Belgisch-nationaal wel BUB-gezind... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. heeft natuurlijk een eigen forum op z'n website.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Everyone wins...
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() PS: hoort dit niet thuis in suggesties & mededelingen?
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |