![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die niet
deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de rijkste en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. Nederland had ook zo land kunnen zijn. Maar met name dank aan de PvdA is Nederland het afvalputje van Europa geworden. Voor Nederland is het te laat, maar ik ben blij dat Noord Europa, Noord Europa is gebleven... -RzR- -=-=-=-=-=-=-=--=-=-=- http://www.theovangogh.nl -=-=-=-=--=-===--=-=-- |
![]() |
#2 |
|
![]() "Razor1971" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Denmark doesn't love 'you', autochtone kaeschboer. U's |
![]() |
#3 |
|
![]() > Denmark doesn't love 'you', autochtone kaeschboer.
> > U's En terecht, zou ik zeggen... Het buitenlander politiek kan niet streng genoeg zijn. :)) -RzR- -=-=-=-=-=-=-=--=-=-=- http://www.theovangogh.nl -=-=-=-=--=-===--=-=-- |
![]() |
#4 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Razor1971" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> > > Denmark doesn't love 'you', autochtone kaeschboer. > Toch wel onkeltje, Nederlanders zijn zeer geliefd in Denemarken. Waarom moet ik je steeds tegenspreken de laatste tijd, mijn onkeltje, last van de warmte ? (airco aanzetten helpt) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() Lang leve het witte Vikingvolk, weg met het dwaze J. de Uylevolk! Een volk is geen volk meer zodra je het met andere volkeren gaat menegen, komt altijd rotzooi van1 |
![]() |
#6 |
|
![]() "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die niet > deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de rijkste > en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. Nederland had > ook zo land kunnen zijn. Maar met name dank aan de PvdA is Nederland het > afvalputje van Europa geworden. Voor Nederland is het te laat, maar ik ben > blij dat Noord Europa, Noord Europa is gebleven... > > Sterker nog, Zwitserland en Noorwegen, beide geen EU lid, zijn de twee rijkste landen op het Europees continent. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sun, 19 Jun 2005 20:30:08 +0200, "Razor1971" <[email protected]>
wrote: >Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die niet >deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de rijkste >en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. Nederland had >ook zo land kunnen zijn. Maar met name dank aan de PvdA en de (verkeerd begrepen) Christelijke "naastenliefde" >is Nederland het >afvalputje van Europa geworden. Voor Nederland is het te laat, maar ik ben >blij dat Noord Europa, Noord Europa is gebleven... Zoals het ook verkeerd begrepen naastenliefde is om kringloopcriminelen niet terug te zenden naar hun andere paspoort :-) Kennelijk lukt hun acculturalisatie niet.... -- Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#8 |
|
![]() Razor1971 wrote:
> Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die niet > deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de rijkste > en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. Denemarken hoort de facto tot de Eurozone; het belangrijkste verschil met Nederland of België is dat Denemarken binnenlands een onderverdeling van de euro gebruikt (Deense kroon genaamd) die 0,13404 euro waard is (±2,25%). Het monetaire beleid van Denemarken als lid van ERM II houdt in dat het land ervoor moet zorgen dat de waarde van de kroon niet meer dan 2,25% van 0,13404 euro afwijkt. De "soevereiniteit" van Denemarken op monetair gebied is dus grotendeels slechts een illusie. Maar ja, zulke botte feiten kunnen natuurlijk niet op tegen de bijna religieuze overtuiging dat de euro de schuld is van de economische malaise. Ik betwijfel trouwens of het je zou bevallen om voor langere tijd in Denemarken te verblijven. Het is een prachtig land, maar niet voor chronische azijnpissers. Gerard van Wilgen www.majstro.com: Multlingva tradukvortaro www.erotikejo.com: Internacia seksportalo |
![]() |
#9 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Razor1971" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die > niet >> deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de > rijkste >> en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. Nederland >> had >> ook zo land kunnen zijn. Maar met name dank aan de PvdA is Nederland het >> afvalputje van Europa geworden. Voor Nederland is het te laat, maar ik >> ben >> blij dat Noord Europa, Noord Europa is gebleven... >> >> > > Sterker nog, Zwitserland en Noorwegen, beide geen EU lid, zijn de twee > rijkste landen op het Europees continent. > Ja, en toen? Ik heb een blauwe auto en mijn buurman een groene. Die van mijn mijn buurman is veel zuiniger. Kan ik dan ook beter een groene auto kopen? Je noemt gewoon twee dingen en suggereert een verband tussen die twee zonder enig bewijs. Dat kun je toch wel beter? W. |
![]() |
#10 |
|
![]() > Ja, en toen? Ik heb een blauwe auto en mijn buurman een groene. > Die van mijn mijn buurman is veel zuiniger. Kan ik dan ook beter > een groene auto kopen? > Je noemt gewoon twee dingen en suggereert een verband tussen > die twee zonder enig bewijs. Dat kun je toch wel beter? Moet het dan beter? Die methode is bij de volgende verkiezingen goed voor minstens 6 zetels. Gerard van Wilgen www.majstro.com: Multlingva tradukvortaro www.erotikejo.com: Internacia seksportalo |
![]() |
#11 |
|
![]() > Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die
niet > deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de rijkste > en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. >Denemarken hoort de facto tot de Eurozone; het belangrijkste verschil >met Nederland of België is dat Denemarken binnenlands een onderverdeling >van de euro gebruikt (Deense kroon genaamd) die 0,13404 euro waard is >(±2,25%). >Het monetaire beleid van Denemarken als lid van ERM II houdt in dat het >land ervoor moet zorgen dat de waarde van de kroon niet meer dan 2,25% >van 0,13404 euro afwijkt. De "soevereiniteit" van Denemarken op monetair >gebied is dus grotendeels slechts een illusie. > Ik betwijfel trouwens of het je zou bevallen om voor langere tijd in > Denemarken te verblijven. Het is een prachtig land, maar niet voor > chronische azijnpissers. Pro-euro gelul...Trouwens, ik wil helemaal niet in Denemarken wonen.. Hoewel Nederland verkracht is en wordt door het multiculturisme en de euro, is en blijft Nederland mijn thuisland. Eh... wat is eigenlijk een azijnpisser? Of is een azijnpisser een anders denkende? -RzR- -=-=-=-=-=-=-=--=-=-=- http://www.theovangogh.nl -=-=-=-=--=-===--=-=-- |
![]() |
#12 |
|
![]() Razor1971 wrote:
> Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen > die niet deelnemen aan de euro Denemarken neemt wel deel aan de euro ... |
![]() |
#13 |
|
![]() Razor1971 wrote:
>>Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen die > > niet > >>deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben zijn de > > rijkste > >>en het gelukkigste landen van Europa. Zoals Denemarken dus.. > > >>Denemarken hoort de facto tot de Eurozone; het belangrijkste verschil >>met Nederland of België is dat Denemarken binnenlands een onderverdeling >>van de euro gebruikt (Deense kroon genaamd) die 0,13404 euro waard is >>(±2,25%). > > >>Het monetaire beleid van Denemarken als lid van ERM II houdt in dat het >>land ervoor moet zorgen dat de waarde van de kroon niet meer dan 2,25% >>van 0,13404 euro afwijkt. De "soevereiniteit" van Denemarken op monetair >>gebied is dus grotendeels slechts een illusie. >>Ik betwijfel trouwens of het je zou bevallen om voor langere tijd in >>Denemarken te verblijven. Het is een prachtig land, maar niet voor >>chronische azijnpissers. > > > Pro-euro gelul... Wat is er dan niet waar aan het verhaal? Of is het gelul omdat het niet in je straatje past? Trouwens, ik wil helemaal niet in Denemarken wonen.. Ik denk dat de Denen evenmin willen dat je daar komt wonen, dus dat komt goed uit. > Hoewel > Nederland verkracht is en wordt door het multiculturisme en de euro, is en > blijft Nederland mijn thuisland. Misschien moet ik dan zelf maar naar Denemarken vertrekken. > > Eh... wat is eigenlijk een azijnpisser? Of is een azijnpisser een anders > denkende? Een onuitstaanbare zeiker die op familiefeestjes altijd precies weet te vertellen wat er mis is in dit land (en geen gelegenheid voorbij laat gaan om dat ook te doen). Vaak mannetjes die een onaanzienlijk rotbaantje hebben en die blij zijn als ze een keer hun mening kunnen geven. Gerard van Wilgen www.majstro.com: Multlingva tradukvortaro www.erotikejo.com: Internacia seksportalo |
![]() |
#14 |
|
![]() > >>Denemarken hoort de facto tot de Eurozone; het belangrijkste verschil
> >>met Nederland of België is dat Denemarken binnenlands een onderverdeling > >>van de euro gebruikt (Deense kroon genaamd) die 0,13404 euro waard is > >>(±2,25%). > > > > > >>Het monetaire beleid van Denemarken als lid van ERM II houdt in dat het > >>land ervoor moet zorgen dat de waarde van de kroon niet meer dan 2,25% > >>van 0,13404 euro afwijkt. De "soevereiniteit" van Denemarken op monetair > >>gebied is dus grotendeels slechts een illusie. > >>Ik betwijfel trouwens of het je zou bevallen om voor langere tijd in > >>Denemarken te verblijven. Het is een prachtig land, maar niet voor > >>chronische azijnpissers. > > > > > > Pro-euro gelul... > > Wat is er dan niet waar aan het verhaal? Of is het gelul omdat het niet > in je straatje past? Bronvermelding graag.. En wat was de maatstaaf van de kroon voor de euro? > Trouwens, ik wil helemaal niet in Denemarken wonen.. > > Ik denk dat de Denen evenmin willen dat je daar komt wonen, dus dat komt > goed uit. En terecht... > > Hoewel > > Nederland verkracht is en wordt door het multiculturisme en de euro, is en > > blijft Nederland mijn thuisland. > > Misschien moet ik dan zelf maar naar Denemarken vertrekken. Ja, ze moeten geen mensen met een vreemde achternaam. > > Eh... wat is eigenlijk een azijnpisser? Of is een azijnpisser een anders > > denkende? > > Een onuitstaanbare zeiker die op familiefeestjes altijd precies weet te > vertellen wat er mis is in dit land (en geen gelegenheid voorbij laat > gaan om dat ook te doen). Vaak mannetjes die een onaanzienlijk > rotbaantje hebben en die blij zijn als ze een keer hun mening kunnen geven. Aah... Zoals jij dus. -RzR- -=-=-=-=-=-=-=--=-=-=- http://www.theovangogh.nl -=-=-=-=--=-===--=-=-- |
![]() |
#15 |
|
![]() "Gerard van Wilgen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Razor1971 wrote: >> >> Eh... wat is eigenlijk een azijnpisser? Of is een azijnpisser een anders >> denkende? > > Een onuitstaanbare zeiker die op familiefeestjes altijd precies weet te > vertellen wat er mis is in dit land (en geen gelegenheid voorbij laat gaan > om dat ook te doen). Vaak mannetjes die een onaanzienlijk rotbaantje > hebben en die blij zijn als ze een keer hun mening kunnen geven. > Aha! De politieke denktrant van de afgelopen decennia, die stelselmatig elke poging om de vinger op de zere plek te leggen, zonder pardon de kop indrukte. |
![]() |
#16 |
|
![]() >> Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen
>> die niet deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben >> zijn de rijkste en het gelukkigste landen van Europa. Zoals >> Denemarken dus.. Nederland had ook zo land kunnen zijn. Maar met >> name dank aan de PvdA is Nederland het afvalputje van Europa >> geworden. Voor Nederland is het te laat, maar ik ben blij dat Noord >> Europa, Noord Europa is gebleven... > Sterker nog, Zwitserland en Noorwegen, beide geen EU lid, zijn de twee > rijkste landen op het Europees continent. Noorwegen na Luxemburg dan. Zweitserland komt pas veel later na Ierland, IJslan, Denemarken (ja ja daar hebbenwe hem), San Marino. Voor Zwitserland ligt het echter wel wat lastiger. Zij zijn nog vrij rijk, maar zijn al 20 jaar hun voorsprong aan het verliezen aan bijvorobeeld Nederland. Als hetz o doorgaat is het over een aantal jaten voorbij. Overigens heeft hun rijkdom niet zoveel te maken met de euro/EU. Meer met hun soort economie (Noorwegen heeft bijvoorbeeld olie, en dat helpt nu eenmaal wel) en het aantal en vooral soort immigranten. Dus we kunnen van die landen lessen leren, maar die les is niet dat 'de EU slecht is' of zoiets. De les vereist iets meer denkkracht dan zo'n soort stelling ... |
![]() |
#17 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Waarom moet ik je steeds tegenspreken de laatste tijd, mijn onkeltje, > last van de warmte ? (airco aanzetten helpt) > Ik zie je nog altijd graag, Ghingis, maar laten we deze controverse niet te ver drijven - anders komt er misschien a point of no return. U's |
![]() |
#18 |
|
![]() ..Peter wrote:
>>> Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen >>> die niet deelnemen aan de euro en relatief weinig allochtonen hebben >>> zijn de rijkste en het gelukkigste landen van Europa. Zoals >>> Denemarken dus.. Nederland had ook zo land kunnen zijn. Maar met >>> name dank aan de PvdA is Nederland het afvalputje van Europa >>> geworden. Voor Nederland is het te laat, maar ik ben blij dat Noord >>> Europa, Noord Europa is gebleven... > >> Sterker nog, Zwitserland en Noorwegen, beide geen EU lid, zijn de >> twee rijkste landen op het Europees continent. > > Noorwegen na Luxemburg dan. Zweitserland komt pas veel later na > Ierland, IJslan, Denemarken (ja ja daar hebbenwe hem), San Marino. > Voor Zwitserland ligt het echter wel wat lastiger. Zij zijn nog vrij > rijk, maar zijn al 20 jaar hun voorsprong aan het verliezen aan > bijvorobeeld Nederland. Als hetz o doorgaat is het over een aantal > jaten voorbij. > > Overigens heeft hun rijkdom niet zoveel te maken met de euro/EU. Meer > met hun soort economie (Noorwegen heeft bijvoorbeeld olie, en dat > helpt nu eenmaal wel) en het aantal en vooral soort immigranten. > > Dus we kunnen van die landen lessen leren, maar die les is niet dat > 'de EU slecht is' of zoiets. De les vereist iets meer denkkracht dan > zo'n soort stelling ... Wat een prachtig verzonnen verhaal ! Waar heb je die cijfers vandaan of verkondig jij hier je hoogstpersoonlijke godsdienst ? |
![]() |
#19 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Waarom moet ik je steeds tegenspreken de laatste tijd, mijn onkeltje, >> last van de warmte ? (airco aanzetten helpt) >> > > Ik zie je nog altijd graag, Ghingis, maar laten we deze controverse niet > te ver drijven - anders komt er misschien a point of no return. > Voor mijn onkeltje is er nooit een point of no return (die verborgen jerrycans) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#20 |
|
![]() > > Misschien ligt het aan mij, maar het het valt mij op dat de landen
> > die niet deelnemen aan de euro > > Denemarken neemt wel deel aan de euro ... ok, wat jij wil.... weltrusten het al laat. -RzR- -=-=-=-=-=-=-=--=-=-=- http://www.theovangogh.nl -=-=-=-=--=-===--=-=-- |