![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Kattenkwaad noemde burgemeester van Sint-Niklaas Freddy Willockx de
opstootjes in het recreatiepark De Ster op tv. Het gezicht van VB-voorzitter Frank Vanhecke klaarde meteen op, want hij zag een uitweg om te ontsnappen aan zijn verantwoordelijkheid voor de misselijkmakende leugens over allochtone jongeren die graven zouden schenden. Aha, de burgemeester minimaliseert "de rellen" die er in zijn gemeente plaatsgevonden hebben, snoof Vanhecke. Rellen. Sint-Niklaas als het nieuwe Belfast, alsof Beiroet voortaan de hoofdstad van het Waasland is. Omdat we ons onmogelijk kunnen voorstellen dat Frank Vanhecke een gelukkige jeugd heeft gehad, voelen wij ons verplicht om hem even uit te leggen hoe het er toegaat op zo'n snikhete zomerdag aan de rand van een openluchtzwembad. Heerlijke middagen hebben we daar beleefd. Stoer loeren naar de meisjes, zo onopvallend dat het opvallend werd. Het woord testosteron kenden we nog niet, maar dat we er last van hadden, is zeker. Zwembroeken uittrekken of vriendjes van de rand duwen. Jaloers kijken ook naar de grote jongens die meer deden met diezelfde meisjes dan alleen maar loeren, en die sigaretten paften bovendien. Om ge disciplineerd baantjes trekken gaat het niet op zo'n zomerdag. Proberen niet te verdrinken was al heel wat. Want ja, soms was zo'n middag wel eens minder heerlijk, daar moeten we meneer Vanhecke gelijk in geven. Ik wil hier gerust bekennen dat ik mezelf meermaals heb moeten reppen om heelhuids het ondiepe water te halen. Gsm's om te stelen waren er nog niet, maar mijn portefeuille heb ik al eens leeg teruggevonden, en je nieuwe fiets kon je maar beter op slot zetten. Als ik meneer Vanhecke goed begrijp, heb ik de hel gezien, daar op de trappen van de reuzenwaterglijbaan. Of wordt kattenkwaad alleen maar een rel als er een Marokkaan of een Turk bij betrokken is? Die hadden ze nog niet, toen ik piep was, en toch werd er ook toen soms geduwd en getrokken, voor hetzelfde meisje. Is dat dan die permissieve multicul-samenleving? Ik heb het altijd 'een gelukkige jeugd' genoemd. Geluk is iets wat meneer Vanhecke en zijn makelaars van de verzuring nooit zullen begrijpen. Het is iets waar wij, democraten, tot de laatste snik voor zullen blijven vechten. De Morgen en niet van je weet wel...................... GoTo |
|
|
#2 |
|
|
On Thu, 30 Jun 2005 20:19:18 +0200, "Goto Factory Depot"
<[email protected]> wrote: >Kattenkwaad noemde burgemeester van Sint-Niklaas Freddy Willockx de >opstootjes in het recreatiepark De Ster op tv. Het gezicht van VB-voorzitter >Frank Vanhecke klaarde meteen op, want hij zag een uitweg om te ontsnappen >aan zijn verantwoordelijkheid voor de misselijkmakende leugens over >allochtone jongeren die graven zouden schenden. Aha, de burgemeester >minimaliseert "de rellen" die er in zijn gemeente plaatsgevonden hebben, >snoof Vanhecke. > >Rellen. Sint-Niklaas als het nieuwe Belfast, alsof Beiroet voortaan de >hoofdstad van het Waasland is. > >Omdat we ons onmogelijk kunnen voorstellen dat Frank Vanhecke een gelukkige >jeugd heeft gehad, voelen wij ons verplicht om hem even uit te leggen hoe >het er toegaat op zo'n snikhete zomerdag aan de rand van een >openluchtzwembad. Heerlijke middagen hebben we daar beleefd. Stoer loeren >naar de meisjes, zo onopvallend dat het opvallend werd. Het woord >testosteron kenden we nog niet, maar dat we er last van hadden, is zeker. >Zwembroeken uittrekken of vriendjes van de rand duwen. Jaloers kijken ook >naar de grote jongens die meer deden met diezelfde meisjes dan alleen maar >loeren, en die sigaretten paften bovendien. Om ge disciplineerd baantjes >trekken gaat het niet op zo'n zomerdag. Proberen niet te verdrinken was al >heel wat. > >Want ja, soms was zo'n middag wel eens minder heerlijk, daar moeten we >meneer Vanhecke gelijk in geven. Ik wil hier gerust bekennen dat ik mezelf >meermaals heb moeten reppen om heelhuids het ondiepe water te halen. Gsm's >om te stelen waren er nog niet, maar mijn portefeuille heb ik al eens leeg >teruggevonden, en je nieuwe fiets kon je maar beter op slot zetten. > >Als ik meneer Vanhecke goed begrijp, heb ik de hel gezien, daar op de >trappen van de reuzenwaterglijbaan. Of wordt kattenkwaad alleen maar een rel >als er een Marokkaan of een Turk bij betrokken is? Die hadden ze nog niet, >toen ik piep was, en toch werd er ook toen soms geduwd en getrokken, voor >hetzelfde meisje. > >Is dat dan die permissieve multicul-samenleving? Ik heb het altijd 'een >gelukkige jeugd' genoemd. Geluk is iets wat meneer Vanhecke en zijn >makelaars van de verzuring nooit zullen begrijpen. Het is iets waar wij, >democraten, tot de laatste snik voor zullen blijven vechten. > >De Morgen > >en niet van je weet wel...................... ik heb diezelfde slechte jeugd gehad. alleen werd er in mijn tijd wel opgetreden tegen elementen die diefstallen pleegden, die fietsen vernielden, die over de draad kropen of die voor andere ongemakken zorgden. ook werden elementen die geen gehoor gaven aan richtlijnen van de badmeesters of opzichters uit het publiek gehaald en werden hun ouders ingelicht. alles evolueert, maar ik had 20 jaar geleden nooit kunnen denken dat iets dat vroeger een diefstal genoemd werd nu onder de noemer kattekwaad zou vallen. |
|
|
#3 |
|
|
"Diva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 30 Jun 2005 20:19:18 +0200, "Goto Factory Depot" > <[email protected]> wrote: > >>Kattenkwaad noemde burgemeester van Sint-Niklaas Freddy Willockx de >>opstootjes in het recreatiepark De Ster op tv. Het gezicht van >>VB-voorzitter >>Frank Vanhecke klaarde meteen op, want hij zag een uitweg om te ontsnappen >>aan zijn verantwoordelijkheid voor de misselijkmakende leugens over >>allochtone jongeren die graven zouden schenden. Aha, de burgemeester >>minimaliseert "de rellen" die er in zijn gemeente plaatsgevonden hebben, >>snoof Vanhecke. >> >>Rellen. Sint-Niklaas als het nieuwe Belfast, alsof Beiroet voortaan de >>hoofdstad van het Waasland is. >> >>Omdat we ons onmogelijk kunnen voorstellen dat Frank Vanhecke een >>gelukkige >>jeugd heeft gehad, voelen wij ons verplicht om hem even uit te leggen hoe >>het er toegaat op zo'n snikhete zomerdag aan de rand van een >>openluchtzwembad. Heerlijke middagen hebben we daar beleefd. Stoer loeren >>naar de meisjes, zo onopvallend dat het opvallend werd. Het woord >>testosteron kenden we nog niet, maar dat we er last van hadden, is zeker. >>Zwembroeken uittrekken of vriendjes van de rand duwen. Jaloers kijken ook >>naar de grote jongens die meer deden met diezelfde meisjes dan alleen maar >>loeren, en die sigaretten paften bovendien. Om ge disciplineerd baantjes >>trekken gaat het niet op zo'n zomerdag. Proberen niet te verdrinken was al >>heel wat. >> >>Want ja, soms was zo'n middag wel eens minder heerlijk, daar moeten we >>meneer Vanhecke gelijk in geven. Ik wil hier gerust bekennen dat ik mezelf >>meermaals heb moeten reppen om heelhuids het ondiepe water te halen. Gsm's >>om te stelen waren er nog niet, maar mijn portefeuille heb ik al eens leeg >>teruggevonden, en je nieuwe fiets kon je maar beter op slot zetten. >> >>Als ik meneer Vanhecke goed begrijp, heb ik de hel gezien, daar op de >>trappen van de reuzenwaterglijbaan. Of wordt kattenkwaad alleen maar een >>rel >>als er een Marokkaan of een Turk bij betrokken is? Die hadden ze nog niet, >>toen ik piep was, en toch werd er ook toen soms geduwd en getrokken, voor >>hetzelfde meisje. >> >>Is dat dan die permissieve multicul-samenleving? Ik heb het altijd 'een >>gelukkige jeugd' genoemd. Geluk is iets wat meneer Vanhecke en zijn >>makelaars van de verzuring nooit zullen begrijpen. Het is iets waar wij, >>democraten, tot de laatste snik voor zullen blijven vechten. >> >>De Morgen >> >>en niet van je weet wel...................... > > ik heb diezelfde slechte jeugd gehad. alleen werd er in mijn tijd wel > opgetreden tegen elementen die diefstallen pleegden, die fietsen > vernielden, die over de draad kropen of die voor andere ongemakken > zorgden. ook werden elementen die geen gehoor gaven aan richtlijnen > van de badmeesters of opzichters uit het publiek gehaald en werden hun > ouders ingelicht. > > alles evolueert, maar ik had 20 jaar geleden nooit kunnen denken dat > iets dat vroeger een diefstal genoemd werd nu onder de noemer > kattekwaad zou vallen. Hier de verzuurde versie. 30.06.2005 14.15u - Het blijft verbazen welke moeite zichzelf ernstig nemende journalisten zich getroosten om de jaarlijkse heibel in openluchtzwembaden en recreatiedomeinen weg te lachen, goed te praten of te minimaliseren. De jeugdbendes die verantwoordelijk zijn voor de miserie kunnen in 'progressieve' kringen op opvallend veel begrip rekenen, wellicht omdat ze doorgaans van allochtone afkomst zijn. Alsof dat een excuus mag zijn voor storend of ronduit crimineel gedrag. Mathias Danneels beklemtoonde in Het Nieuwsblad dat we de zaak niet moeten dramatiseren. Want waarover gaat het? Wat 'allochtone jongelui die bij de glijbaan niet op hun beurt wachten, witte binken die te veel bier hebben gedronken en jonge duifjes die bij de tanga in plaats van bij de hoofddoek blijven zweren" . "Kattenkwaad" is het milde vonnis van Bart Eeckhout in De Morgen. Over dat "kattenkwaad" verscheen vandaag in De Standaard een verhelderend artikel. "Brusselse jongeren terroriseren Lot en Huizingen", titelt de krant. En zoals bekend is De Standaard géén Vlaams Belang-krantje. "Terroriseren" is wel wat anders dan "kattenkwaad", lijkt ons. "Ze gooien onze kinderen van hun fiets of nemen de tweewieler mee. Sommigen duiken doodleuk in de zwembadjes van de kinderen in onze tuinen. Bloembakken worden van de vensterbanken getrokken en versieringen aan de huizen afgebroken. Dames die voorbij fietsen, worden bepoteld, winkeliers worden bestolen, auto's bekrast en er wordt kilo's zwerfvuil achtergelaten", aldus een wanhopig slachtoffer. "We worden hier elke dag geterroriseerd. Je moet niet verstomd staan als het hier ooit iemand teveel wordt en het recht in eigen handen neemt", zegt een getroffen buurtbewoner in De Standaard. "Als dit zo verder gaat, verkoop ik mijn huis." Onschuldig "kattenkwaad"? We laten het oordeel aan u over. U vraagt wij draaien... en van je weet wel! Goto |
|
|
#4 |
|
|
"Goto Factory Depot" <[email protected]> wrote in
message news:[email protected]... > > Als ik meneer Vanhecke goed begrijp, heb ik de hel gezien, daar op de > trappen van de reuzenwaterglijbaan. Of wordt kattenkwaad alleen maar een rel > als er een Marokkaan of een Turk bij betrokken is? Die hadden ze nog niet, > toen ik piep was, en toch werd er ook toen soms geduwd en getrokken, voor > hetzelfde meisje. > > Is dat dan die permissieve multicul-samenleving? Ik heb het altijd 'een > gelukkige jeugd' genoemd. Geluk is iets wat meneer Vanhecke en zijn > makelaars van de verzuring nooit zullen begrijpen. Het is iets waar wij, > democraten, tot de laatste snik voor zullen blijven vechten. > > De Morgen De Morgen probeert dus aanrandingen, diefstalllen, bedreigingen en vandalisme te minimaliseren, zelfs goed te praten. Als 'democratische' instellingen tegen slachtoffers en getuigen van dergelijk 'kattekwaad' zeggen dat ze dit maar moeten accepteren omdat dit normaal gedrag is dan kan ik best geloven dat die mensen massaal op het VB gaan stemmen. Het enige wat het VB dan moet doen om zieltjes te winnen is zeggen dat dit geen kattekwaad is. En dat doen ze ook, met succes. Overigens, waarom laat Willockx dagelijks *vier* politiepatrouilles op datzelfde recreatieoord rondlopen als het enkel om kattekwaad gaat? Waarom heeft zijn politiekorps twee jaar geleden bij gelijkaardig kattekwaad een 50-tal allochtonen administratief aangehouden? Is Willockx een racist? |
|
|
#5 |
|
|
"GigaSurfer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Goto Factory Depot" <[email protected]> wrote in > message news:[email protected]... >> >> Als ik meneer Vanhecke goed begrijp, heb ik de hel gezien, daar op de >> trappen van de reuzenwaterglijbaan. Of wordt kattenkwaad alleen maar een > rel >> als er een Marokkaan of een Turk bij betrokken is? Die hadden ze nog >> niet, >> toen ik piep was, en toch werd er ook toen soms geduwd en getrokken, voor >> hetzelfde meisje. >> >> Is dat dan die permissieve multicul-samenleving? Ik heb het altijd 'een >> gelukkige jeugd' genoemd. Geluk is iets wat meneer Vanhecke en zijn >> makelaars van de verzuring nooit zullen begrijpen. Het is iets waar wij, >> democraten, tot de laatste snik voor zullen blijven vechten. >> >> De Morgen > > De Morgen probeert dus aanrandingen, diefstalllen, bedreigingen en > vandalisme te minimaliseren, zelfs goed te praten. > Als 'democratische' instellingen tegen slachtoffers en getuigen van > dergelijk 'kattekwaad' zeggen dat ze dit maar moeten accepteren omdat dit > normaal gedrag is dan kan ik best geloven dat die mensen massaal op het VB > gaan stemmen. > Het enige wat het VB dan moet doen om zieltjes te winnen is zeggen dat dit > geen kattekwaad is. En dat doen ze ook, met succes. > > Overigens, waarom laat Willockx dagelijks *vier* politiepatrouilles op > datzelfde recreatieoord rondlopen als het enkel om kattekwaad gaat? > Waarom heeft zijn politiekorps twee jaar geleden bij gelijkaardig > kattekwaad > een 50-tal allochtonen administratief aangehouden? > Is Willockx een racist? > Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek correcte sossen. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#6 |
|
|
Diva wrote: [] > alles evolueert, maar ik had 20 jaar geleden nooit kunnen denken dat > iets dat vroeger een diefstal genoemd werd nu onder de noemer > kattekwaad zou vallen. Nog erger, ze noemen diefstal nu belastingen en beschouwen het als een heilig recht van de overheid. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#7 |
|
|
"Goto Factory Depot" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Kattenkwaad noemde burgemeester van Sint-Niklaas Freddy Willockx de > opstootjes in het recreatiepark De Ster op tv. Het gezicht van VB-voorzitter > Frank Vanhecke klaarde meteen op, want hij zag een uitweg om te ontsnappen > aan zijn verantwoordelijkheid voor de misselijkmakende leugens over > allochtone jongeren die graven zouden schenden. Aha, de burgemeester > minimaliseert "de rellen" die er in zijn gemeente plaatsgevonden hebben, > snoof Vanhecke. > > Rellen. Sint-Niklaas als het nieuwe Belfast, alsof Beiroet voortaan de > hoofdstad van het Waasland is. > > Omdat we ons onmogelijk kunnen voorstellen dat Frank Vanhecke een gelukkige > jeugd heeft gehad, voelen wij ons verplicht om hem even uit te leggen hoe > het er toegaat op zo'n snikhete zomerdag aan de rand van een > openluchtzwembad. Heerlijke middagen hebben we daar beleefd. Stoer loeren > naar de meisjes, zo onopvallend dat het opvallend werd. Het woord > testosteron kenden we nog niet, maar dat we er last van hadden, is zeker. > Zwembroeken uittrekken of vriendjes van de rand duwen. Jaloers kijken ook > naar de grote jongens die meer deden met diezelfde meisjes dan alleen maar > loeren, en die sigaretten paften bovendien. Om ge disciplineerd baantjes > trekken gaat het niet op zo'n zomerdag. Proberen niet te verdrinken was al > heel wat. > > Want ja, soms was zo'n middag wel eens minder heerlijk, daar moeten we > meneer Vanhecke gelijk in geven. Ik wil hier gerust bekennen dat ik mezelf > meermaals heb moeten reppen om heelhuids het ondiepe water te halen. Gsm's > om te stelen waren er nog niet, maar mijn portefeuille heb ik al eens leeg > teruggevonden, en je nieuwe fiets kon je maar beter op slot zetten. > > Als ik meneer Vanhecke goed begrijp, heb ik de hel gezien, daar op de > trappen van de reuzenwaterglijbaan. Of wordt kattenkwaad alleen maar een rel > als er een Marokkaan of een Turk bij betrokken is? Die hadden ze nog niet, > toen ik piep was, en toch werd er ook toen soms geduwd en getrokken, voor > hetzelfde meisje. > > Is dat dan die permissieve multicul-samenleving? Ik heb het altijd 'een > gelukkige jeugd' genoemd. Geluk is iets wat meneer Vanhecke en zijn > makelaars van de verzuring nooit zullen begrijpen. Het is iets waar wij, > democraten, tot de laatste snik voor zullen blijven vechten. > > De Morgen > > en niet van je weet wel...................... > De zoon van een werkmakker is thuis gekomen in zwembroek. Naast een trauma en wat meppen was dat het enige dat hij aan die dag overgehouden heeft. Walk-man, geld, gsm en kleren weg. Gelachen dat hij heeft. Hij kon zijn lol niet meer op met dat kattenkwaad. Laten we die sloebers maar lekker knuffelen en troetelen. We moeten vooral ook hun daden minimaliseren en de verzuurde slachtoffers dwingen hun racistische muil te houden. Laat ons deemoedig buigen voor de Heren der schepping en in de goot lopen voor dat krapuul. Lachend bespuwen ze ons en jullie nuttige idioten reiken hen het touw aan waaraan we binnenkort zullen bengelen. De dag dat de potten echt leeg zijn zullen ze geen reden meer zien om zich nog een beetje aan onze wetten te houden. De dag dat we hen niet meer te vreten geven zullen ze eens duidelijk laten zien dat dergelijk gedrag van ons niet accepteren. Een paar jaar geleden heeft een gore vortzak (toevallig een bruine) bij wijze van kattenkwaad de wang van mijn dochter met een cuttermes opengehaald omdat ze hem haar geld niet wou afgeven. Lees verder de Morgen maar jongen en slaap rustig verder. JC, geen VB'er maar iemand die dat kattenkwaad van bepaalde groepen jongeren (blank of bruin of welke kleur dan ook) grondig beu is. |
|
|
#8 |
|
|
JC schreef:
> De zoon van een werkmakker is thuis gekomen in zwembroek. Hopelijk moest hij niet ver lopen! > Naast een trauma > en wat meppen was dat het enige dat hij aan die dag overgehouden heeft. > Walk-man, geld, gsm en kleren weg. Gelachen dat hij heeft. Hij kon zijn lol > niet meer op met dat kattenkwaad. Fijn dat hij er nog mee kon lachen. Hopelijk wordt hij nu niet verzuurd. Hij heeft alvast geleerd wat multiculturele _verrijking_ betekent. Trouwens wie heeft er nu nog een walkman? Op zijn minst een Ipod-mini! mvg, VH |
|
|
#9 |
|
|
"Ghingis Khan" wrote:
> > Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. > > Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek > correcte sossen. > > Ga je mond eens spoelen. Het schuim hangt in je snor. -- Jef http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#10 |
|
|
"Jef" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" wrote: >> >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. >> >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek >> correcte sossen. >> >> > > Ga je mond eens spoelen. > Het schuim hangt in je snor. Maar nee mijn vriend, uw sosenvriend Willockx is mijn beste vriend, zolang hij maar in sint niklaas blijft, hier kunnen we hem missen als de pest. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#11 |
|
|
"Jef" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" wrote: >> >> "Jef" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > "Ghingis Khan" wrote: >> >> >> >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. >> >> >> >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek >> >> correcte sossen. >> >> >> >> >> > >> > Ga je mond eens spoelen. >> > Het schuim hangt in je snor. >> >> Maar nee mijn vriend, uw sosenvriend Willockx is mijn beste >> vriend, zolang hij maar in sint niklaas blijft, hier kunnen we hem >> missen als de pest. >> >> > Hoe zou dat nu komen dat ik geen kneit meer geloof van al wat je hier > uitkraamt.? > Dat is dan uw probleem hé -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#12 |
|
|
On Thu, 30 Jun 2005 20:27:07 GMT, Jef <[email protected]> wrote:
>"Ghingis Khan" wrote: >> >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. >> >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek >> correcte sossen. >> >> > >Ga je mond eens spoelen. >Het schuim hangt in je snor. En ik ben eens benieuwd hoe Freddy - die er om bekend staat 90 % van de Klazenaars bij naam te kennen - hoe hij het doet is een andere vraag - zal reageren op deze zoveelste aanval. Tata Erik - het was niet fijn om jou te kennen, en ik hoop dat je even goed je brood zal kunnen verdienen in je eigen vaderland - Mongolië, aan wiens vlag je ongetwijfeld je ook ooit onvoorwaardelijke trouw gezworen hebt Maar daar word je ongetwijfeld liever niet meer aan herinnerd. |
|
|
#13 |
|
|
"Luc.vd" wrote:
> On Thu, 30 Jun 2005 20:27:07 GMT, Jef <[email protected]> wrote: > > >"Ghingis Khan" wrote: > >> > >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. > >> > >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek > >> correcte sossen. > >> > >> > > > >Ga je mond eens spoelen. > >Het schuim hangt in je snor. > > En ik ben eens benieuwd hoe Freddy - die er om bekend staat 90 % van > de Klazenaars bij naam te kennen - hoe hij het doet is een andere > vraag - zal reageren op deze zoveelste aanval. > > Tata Erik - het was niet fijn om jou te kennen, en ik hoop dat je even > goed je brood zal kunnen verdienen in je eigen vaderland - Mongolië, > aan wiens vlag je ongetwijfeld je ook ooit onvoorwaardelijke trouw > gezworen hebt > > Maar daar word je ongetwijfeld liever niet meer aan herinnerd. > Vergeet niet de headers mee te geven. Gk heeft een floating ip. -- Jef http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#14 |
|
|
"Ghingis Khan" wrote:
> > "Jef" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" wrote: > >> > >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. > >> > >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek > >> correcte sossen. > >> > >> > > > > Ga je mond eens spoelen. > > Het schuim hangt in je snor. > > Maar nee mijn vriend, uw sosenvriend Willockx is mijn beste > vriend, zolang hij maar in sint niklaas blijft, hier kunnen we hem > missen als de pest. > > Hoe zou dat nu komen dat ik geen kneit meer geloof van al wat je hier uitkraamt.? -- Jef http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#15 |
|
|
"Jef" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... "Luc.vd" wrote: > On Thu, 30 Jun 2005 20:27:07 GMT, Jef <[email protected]> wrote: > > >"Ghingis Khan" wrote: > >> > >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. > >> > >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek > >> correcte sossen. > >> > >> > > > >Ga je mond eens spoelen. > >Het schuim hangt in je snor. > > En ik ben eens benieuwd hoe Freddy - die er om bekend staat 90 % van > de Klazenaars bij naam te kennen - hoe hij het doet is een andere > vraag - zal reageren op deze zoveelste aanval. > > Tata Erik - het was niet fijn om jou te kennen, en ik hoop dat je even > goed je brood zal kunnen verdienen in je eigen vaderland - Mongolië, > aan wiens vlag je ongetwijfeld je ook ooit onvoorwaardelijke trouw > gezworen hebt > > Maar daar word je ongetwijfeld liever niet meer aan herinnerd. > Vergeet niet de headers mee te geven. Gk heeft een floating ip. En dat is erg hé Ah ja, vraag hem ook eens waar die centen zijn van Dassault. Vraag hem ook eens wat hij te zoeken heeft als burgemeester bij Telenet. Bijverdienstje..........in het zwart ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#16 |
|
|
On Thu, 30 Jun 2005 20:51:32 GMT, Jef <[email protected]> wrote:
>"Luc.vd" wrote: >> On Thu, 30 Jun 2005 20:27:07 GMT, Jef <[email protected]> wrote: >> >> >"Ghingis Khan" wrote: >> >> >> >> Willockx is een racist, een racist tegen het eigen Volk. >> >> >> >> Een racist en een zakkenvuller net zoals alle politiek >> >> correcte sossen. >> >> >> >> >> > >> >Ga je mond eens spoelen. >> >Het schuim hangt in je snor. >> >> En ik ben eens benieuwd hoe Freddy - die er om bekend staat 90 % van >> de Klazenaars bij naam te kennen - hoe hij het doet is een andere >> vraag - zal reageren op deze zoveelste aanval. >> >> Tata Erik - het was niet fijn om jou te kennen, en ik hoop dat je even >> goed je brood zal kunnen verdienen in je eigen vaderland - Mongolië, >> aan wiens vlag je ongetwijfeld je ook ooit onvoorwaardelijke trouw >> gezworen hebt >> >> Maar daar word je ongetwijfeld liever niet meer aan herinnerd. >> >Vergeet niet de headers mee te geven. >Gk heeft een floating ip. Ik denk niet dat Freddy zich laat hinderen door floating IP's. Of er ooit van gehoord heeft:-)) Zelf heb ik er eigenlijk ook niks mee te maken. Maar van wat ik hoor uit Sint Niklaas: er zijn wansmakelijke grenzen overschreden, en dat weten alle betrokkenen maar al te goed. Enfin ja: en dan is er ook nog Flahaut. Op de keper beschouwd eigenlijk twee vergelijkbare politici; van de oude stempel misschien, maar als het er op aankomt wel kordaat. Nu ja: hoogmoed komt altijd voor de val zeker? |
|
|
#17 |
|
|
GigaSurfer wrote: > "Goto Factory Depot" <[email protected]> wrote in [] >> >>De Morgen > [] > De Morgen probeert dus aanrandingen, diefstalllen, bedreigingen en > vandalisme te minimaliseren, zelfs goed te praten. Helemaal niet. De Morgen probeert gewoon de sossen aan de macht te houden, en al de rest is bijzaak voor de Morgen. Net hetzelfde gebeurd met de VLD. Je niet druk maken en een persoon die de Morgen opent in het publiek uitlachen. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#18 |
|
|
> Trouwens wie heeft er nu nog een walkman? Op zijn minst een
>Ipod-mini! > >mvg, VH niet iedereen heeft zo een duur speeltje hoor.....trouwens ik heb er ook nog één :p |
|
|
#19 |
|
|
>De zoon van een werkmakker is thuis gekomen in zwembroek. Naast een trauma
>en wat meppen was dat het enige dat hij aan die dag overgehouden heeft. >Walk-man, geld, gsm en kleren weg. Gelachen dat hij heeft. Hij kon zijn lol >niet meer op met dat kattenkwaad. >Laten we die sloebers maar lekker knuffelen en troetelen. We moeten vooral >ook hun daden minimaliseren en de verzuurde slachtoffers dwingen hun >racistische muil te houden. Laat ons deemoedig buigen voor de Heren der >schepping en in de goot lopen voor dat krapuul. Lachend bespuwen ze ons en >jullie nuttige idioten reiken hen het touw aan waaraan we binnenkort zullen >bengelen. De dag dat de potten echt leeg zijn zullen ze geen reden meer zien >om zich nog een beetje aan onze wetten te houden. De dag dat we hen niet >meer te vreten geven zullen ze eens duidelijk laten zien dat dergelijk >gedrag van ons niet accepteren. >Een paar jaar geleden heeft een gore vortzak (toevallig een bruine) bij >wijze van kattenkwaad de wang van mijn dochter met een cuttermes opengehaald >omdat ze hem haar geld niet wou afgeven. > >Lees verder de Morgen maar jongen en slaap rustig verder. > >JC, geen VB'er maar iemand die dat kattenkwaad van bepaalde groepen jongeren >(blank of bruin of welke kleur dan ook) grondig beu is. > Kom Kom, we moeten ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, eergisteren heeft er een marokkaans type expres naast mij gerocheld. Had hij het echt slecht bedoeld dan had hij op mij gericht. |
|
|
#20 |
|
|
>Kom Kom, we moeten ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, >eergisteren heeft er een marokkaans type expres naast mij gerocheld. >Had hij het echt slecht bedoeld dan had hij op mij gericht. t'is ook al slecht bedoeld als hij dat expres naast u doet.... |