![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1
(voorlopig nog vrij toegankelijk) Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu de verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben |
|
|
#2 |
|
|
"Filip" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 > (voorlopig nog vrij toegankelijk) > > Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu > de > verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben > > Bush op sex daar had ik liever Clinton fucker gehad. Ik sta wel correct centrum rechts op mijn poten. GoTo |
|
|
#3 |
|
|
"Filip" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu > de > verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben > Sta me toe, mijn beste Flup, me over niks nog te verbazen. Als het kiezerspubliek bestaat uit geflipte idioten, dan krijg je dgl resultaten. Zoals ik me best kan voorstellen dat ene Boskabouter het op deze ng zou halen, mocht deze obsolete dwerg zich verkiesbaar stellen. U's |
|
|
#4 |
|
|
Filip wrote:
> http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 > (voorlopig nog vrij toegankelijk) > > Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan > nu de verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst > resultaat hebben yep. En Bush ook kort vooraan. De US is heel snel naar rechts aan het schuiven. EU volgt nog |
|
|
#5 |
|
|
Filip wrote:
> http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 > (voorlopig nog vrij toegankelijk) > > Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu de > verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben Wereldoorlog III winnen met een bluf, dat kan uiteindelijk toch tellen, niet? -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#6 |
|
|
Dirk Vermeer wrote: > Filip wrote: > >>http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >>(voorlopig nog vrij toegankelijk) >> >>Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan >>nu de verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst >>resultaat hebben > > > yep. > En Bush ook kort vooraan. > > De US is heel snel naar rechts aan het schuiven. > > EU volgt nog Je moet het niet geloven. That will never happen. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#7 |
|
|
Goto Factory Depot wrote: > "Filip" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >>(voorlopig nog vrij toegankelijk) >> >>Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu >>de >>verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben >> >> > > Bush op sex daar had ik liever Clinton fucker gehad. > Ik sta wel correct centrum rechts op mijn poten. Had er iemand jouw "mening" gevraagd ? Een mening moet je op iets meer kunnen funderen dan wat je op jouw VoRT kakbuis gezien hebt en je stinkende ingewanden, in beschaafder gebieden ook wel "gut feeling" genoemd. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#8 |
|
|
Filip wrote:
> http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 > (voorlopig nog vrij toegankelijk) > > Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu de > verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben > Ik beschouw mijzelf, min of meer, ook als politiek correcteling. Maar ik erken dat Reagan een substantiële bijdrage heeft geleverd aan de beëindiging van de koude oorlog. Dit door de Russen te overklassen in militaire technologie en bewapening. Men kan niet akkoord gaan met de economische of socio-politieke visies van Reagan, maar zijn internationaal-politieke betekenis ridiculiseren is gewoonweg dom. Trouwens, mensen die graag sociaal-bewogen figuren in die top tien zien staan, hoeven niet te klagen. Martin Luther King staat op twee en Abraham Lincoln op drie. Wat ik absurder vind is dat ik Oprah Winfrey terugvind op positie negen en Elvis Presley op positie acht. |
|
|
#9 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Goto Factory Depot wrote: > >> "Filip" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >>>(voorlopig nog vrij toegankelijk) >>> >>>Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu >>>de >>>verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben >>> >>> >> >> Bush op sex daar had ik liever Clinton fucker gehad. >> Ik sta wel correct centrum rechts op mijn poten. > > Had er iemand jouw "mening" gevraagd ? Ja Bush en Clinton oelewapper. > > Een mening moet je op iets meer kunnen funderen dan wat je op jouw VoRT > kakbuis gezien hebt en je stinkende ingewanden, in beschaafder gebieden > ook wel "gut feeling" genoemd. > > Uwe Hayek. > > -- > To be controlled in our economic pursuits, > is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. > > Magna est veritas et praevalebit > (great is truth, and shall prevail) > -- Del Kennedy > > Government is not the solution, > government is the problem. > -- Ronald Reagan. > |
|
|
#10 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Goto Factory Depot wrote: > >> "Filip" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >>>(voorlopig nog vrij toegankelijk) >>> >>>Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu >>>de >>>verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben >>> >>> >> >> Bush op sex daar had ik liever Clinton fucker gehad. >> Ik sta wel correct centrum rechts op mijn poten. > > Had er iemand jouw "mening" gevraagd ? LadyBoy mij kun je niet krijgen! > > Een mening moet je op iets meer kunnen funderen dan wat je op jouw VoRT > kakbuis gezien hebt en je stinkende ingewanden, in beschaafder gebieden > ook wel "gut feeling" genoemd. > > Uwe Hayek. > > -- > To be controlled in our economic pursuits, > is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. > > Magna est veritas et praevalebit > (great is truth, and shall prevail) > -- Del Kennedy > > Government is not the solution, > government is the problem. > -- Ronald Reagan. > |
|
|
#11 |
|
|
Cueball wrote:
> Wat ik absurder vind is dat ik Oprah Winfrey terugvind op positie negen > en Elvis Presley op positie acht. Inderdaad! The King hoort zonder twijfel boven Oprah 'Here, have a car!' thuis! Zotte Amerikaanders... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#12 |
|
|
Cueball wrote: > Filip wrote: > >> http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >> >> >> (voorlopig nog vrij toegankelijk) >> >> Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun >> achterste poten staan nu de verkiezingen, eender >> welke, keer op keer een ongewenst resultaat >> hebben >> Ik ga even ondertitelen : > Ik beschouw mijzelf, min of meer, ook als politiek > correcteling. Lees : een hypocriet. > Maar ik erken dat Reagan een substantiële bijdrage > heeft geleverd aan de beëindiging van de koude > oorlog. Lees : Reagan geeft de KO beeindigd, maar ik wil dat wat afzwakken. > Dit door de Russen te overklassen in militaire > technologie en bewapening. Lees : overbluffen. > Men kan niet akkoord gaan met de economische of > socio-politieke visies van Reagan, Lees : een economie met minder dan 20% werklozen, daar is iets mis mee. > maar zijn internationaal-politieke betekenis > ridiculiseren is gewoonweg dom. Lees : Ik wil als crypto-linkse niet helemaal ongeloofwaardig overkomen. > Trouwens, mensen die graag sociaal-bewogen figuren > in die top tien zien staan, hoeven niet te klagen. > Martin Luther King staat op twee en Abraham Lincoln > op drie. Lees : Ik vind werkgelegenheid asociaal. > Wat ik absurder vind is dat ik Oprah Winfrey > terugvind op positie negen en Elvis Presley op > positie acht. Oprah Winfrey is de Phara de Aguirre van Amerika. Alleen zal Oprah niet tegen de muur gezet worden als de Grote Revolutie komt. Want die komt er in Belgie, en niet in de Us. Revoluties komen er als de bevolking groot onrecht gedaan wordt. Koen Wauters op acht ? Het is in ieder geval feest ten Huize Hayek. Alweer blijkt onze keuze bevestigd te worden. Wir sind Amerikaner. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#13 |
|
|
Goto Factory Depot wrote: > "Hayek" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> >>Goto Factory Depot wrote: >> >> >>>"Filip" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>> >>> >>>>http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >>>>(voorlopig nog vrij toegankelijk) >>>> >>>>Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu >>>>de >>>>verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben >>>> >>>> >>> >>>Bush op sex daar had ik liever Clinton fucker gehad. >>>Ik sta wel correct centrum rechts op mijn poten. >> >>Had er iemand jouw "mening" gevraagd ? > > > LadyBoy mij kun je niet krijgen! Ik ervaar uw "Ladyboy" op net dezelfde als een Marokkaan die "makak" genoemd wordt. Ik zal inlichtingen nemen bij het centrum voor discrimantie en racismebestrijding wat hier aan gedaan kan worden en zonder dralen klacht neerleggen. Scheldwoorden aan homseksuelen zijn strafbaar en ik wil ondertussen wel eens de proef op de som nemen. Verwacht je alvast aan een zwaardere straf dan die van Rob Vereycken. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#14 |
|
|
Hayek wrote:
> > > Goto Factory Depot wrote: >> LadyBoy mij kun je niet krijgen! > > > Ik ervaar uw "Ladyboy" op net dezelfde als een Marokkaan die "makak" > genoemd wordt. Waw. Echt? -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#15 |
|
|
Hayek wrote:
> > > Cueball wrote: > >> Filip wrote: >> >>> http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >>> >>> >>> >>> (voorlopig nog vrij toegankelijk) >>> >>> Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun >>> achterste poten staan nu de verkiezingen, eender >>> welke, keer op keer een ongewenst resultaat >>> hebben >>> > > Ik ga even ondertitelen : > Bah. Goed, jij wilt per se wat schelden en mij woorden in de mond leggen, je doet maar. Ik doe daar niet aan mee. Maar laat mij duidelijk zijn: één: ik ben niet (extreem) links, noch (extreem) rechts, twee: ik doe niet mee aan het spelletje "al wie niet met het Vlaams Belang is, is links, hypocriet, Waal, geen Vlaming, etc." >> Ik beschouw mijzelf, min of meer, ook als politiek >> correcteling. > > Lees : een hypocriet. Je schrijft maar en je vindt maar, het zal me een worst wezen. > >> Maar ik erken dat Reagan een substantiële bijdrage >> heeft geleverd aan de beëindiging van de koude >> oorlog. > > Lees : Reagan geeft de KO beeindigd, maar ik wil dat > wat afzwakken. > Ik wil niks afzwakken, maar er zijn anderen die ook heel belangrijk zijn geweest in het beëindigen van de koude oorlog. Zelfs Reagan zou dat niet ontkend hebben. >> Dit door de Russen te overklassen in militaire >> technologie en bewapening. > > Lees : overbluffen. > Overbluffen, overklassen, ik zie in deze context niet echt een semantisch verschil. >> Men kan niet akkoord gaan met de economische of >> socio-politieke visies van Reagan, > > Lees : een economie met minder dan 20% werklozen, daar > is iets mis mee. > Daar is niks mis mee. Maar deficieten met gevolgen tot ver na zijn eigen ambstermijnen, daarmee wel misschien? Al vergeten dat Bush Sr. de gaten van Reagan mocht dichten ten koste van zijn eigen populariteit? Reagan zijn belastingspolitiek was gewoonweg onjuist, zowel theoretisch als praktisch. Vanwaar kwamen al die tekorten anders? Heeft hij de belastingen drastisch verlaagd? Ja. Heeft Reagan daarmee een economische groei mee verwezenlijkt? Ja. Zo'n dingen ontken ik zeker niet. Maar je mag je daar gerust vragen bij stellen. Als jij een overtuigde keiharde liberaal bent, geen probleem mee. Maar kom hier niet alleman doodslaan met jouw grote gelijk. >> maar zijn internationaal-politieke betekenis >> ridiculiseren is gewoonweg dom. > > Lees : Ik wil als crypto-linkse niet helemaal > ongeloofwaardig overkomen. > Lees maar wat je wilt... > >> Trouwens, mensen die graag sociaal-bewogen figuren >> in die top tien zien staan, hoeven niet te klagen. >> Martin Luther King staat op twee en Abraham Lincoln >> op drie. > > Lees : Ik vind werkgelegenheid asociaal. > Koop een bril. >> Wat ik absurder vind is dat ik Oprah Winfrey >> terugvind op positie negen en Elvis Presley op >> positie acht. > > Oprah Winfrey is de Phara de Aguirre van Amerika. Ah ja, Oprah Winfrey doet aan politieke verslaggeving... > Alleen zal Oprah niet tegen de muur gezet worden als > de Grote Revolutie komt. Ben jij een Marxist? Of nog erger: een anarchist? > Want die komt er in Belgie, > en niet in de Us. Jij gelooft in sprookjes. Vlamingen zijn heel gematigde mensen, met een aversie tegenover geweld. Zelfs een groot aandeel van het kiesvee van het Vlaams Belang ziet een "strijd" of een "revolutie" zeker niet zitten. > Revoluties komen er als de bevolking > groot onrecht gedaan wordt. Welk groot onrecht werd jou aangedaan? Verkocht als slaaf? Permanente onderdrukking door de adel? of door de stalinistische dictatuur die België is. Ik denk dat jij dringend een realiteits check-up nodig hebt. Er zijn geen grote onrechten in België. Er zijn er misschien massa's kleintjes waarop de ene politieke partij al wat handiger inspeelt als de andere. Maar een groot onrecht, laat me niet lachen. > Koen Wauters op acht ? > > Het is in ieder geval feest ten Huize Hayek. Alweer > blijkt onze keuze bevestigd te worden. > Heb je zoveel bevestiging nodig? > Wir sind Amerikaner. > > Uwe Hayek. > |
|
|
#16 |
|
|
Karel "de Jazz" Jansens wrote:
> Cueball wrote: > >> Wat ik absurder vind is dat ik Oprah Winfrey terugvind op positie >> negen en Elvis Presley op positie acht. > > Inderdaad! The King hoort zonder twijfel boven Oprah 'Here, have a car!' > thuis! Zotte Amerikaanders... > Zeker! En dat David Letterman niet evenhoog scoort als Oprah... |
|
|
#17 |
|
|
Karel "de Jazz" Jansens schreef:
> Waw. Echt? Neen, want Luc.vd, poinconette, of welke andere nicks of anonymizer deze zielige geschifte ook hanteert heeft IMHO het recht om om het even wie ladyboy, voil jeanet of wat dan ook te noemen. Dat hij zichzelf daarbij genant als duikelnicht etaleert is zijn probleem. Net zoals IMHO om het even wie het recht heeft om eem Marokaan een makak te noemen. Hoewel de seut dat natuurlijk niet begrijpt. Luc.vd. moet dan echter niet komen blijten als zijn volledige naam en adres ooit eens op be.politics terecht komen, ook via anonymizer. En dat is een vriendelijke waarschuwing met binnenpretjes. Net zoals Easynet heeft Telenet achterpoortjes. En dai is geen loze praat, vraag het aan Deplace <evil grin>. Sue me. Bulderlach. Have a nice day ;-) mvg, VH |
|
|
#18 |
|
|
VH wrote:
> Karel "de Jazz" Jansens schreef: > > >>Waw. Echt? > > > Neen, want Luc.vd, poinconette, of welke andere nicks of anonymizer > deze zielige geschifte ook hanteert heeft IMHO het recht om om het even > wie ladyboy, voil jeanet of wat dan ook te noemen. Dat hij zichzelf > daarbij genant als duikelnicht etaleert is zijn probleem. Net zoals > IMHO om het even wie het recht heeft om eem Marokaan een makak te > noemen. Hoewel de seut dat natuurlijk niet begrijpt. Makaken zijn trouwens slimme en vriendelijke apen, die bijvoorbeeld nooit een pretpark zouden komen terroriseren. Ik denk niet dat ik de vergelijking ooit nog ga maken. > Luc.vd. moet dan echter niet komen blijten als zijn volledige naam en > adres ooit eens op be.politics terecht komen, ook via anonymizer. En > dat is een vriendelijke waarschuwing met binnenpretjes. Net zoals > Easynet heeft Telenet achterpoortjes. En dai is geen loze praat, vraag > het aan Deplace <evil grin>. Sue me. Bulderlach. Have a nice day ;-) Dat zou mij geld uitgespaard hebben, indien ik... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#19 |
|
|
Volgens mij is Ronald Reagan tot grootste Amerikaan verkozen omdat hij
het best de Amerikaanse moraal heeft vertegenwoordigd: traditionele morele waarden, zoals geen euthanasie en abortus, volks en joviaal, enz. Dat was trouwens ook de vraag: wie heeft het Amerikaanse denken, handelen en leven het meest beinvloed? Ik denk dat de Koude Oorlog niet zo een grote rol gespeeld heeft in deze verkiezing... |
|
|
#20 |
|
|
Vitae forma vocatur, "Filip" <[email protected]>, die Mon, 27 Jun
2005 21:28:29 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_008&snel=1 >(voorlopig nog vrij toegankelijk) Nu niet meer. Daarom artikel hieronder(*) > >Alle politiek-correctelingen zullen weer op hun achterste poten staan nu de >verkiezingen, eender welke, keer op keer een ongewenst resultaat hebben Kan zijn. ik vind zijn nominatie, gezien vanuit Amerikaans standpunt, terecht. Fusti ______________ (*) Reagan is Grootste Amerikaan NEW YORK - Ronald Reagan is verkozen als Grootste Amerikaan aller tijden. De verkiezing werd georganiseerd door televisiezender Discovery Channel. De Amerikanen brachten meer dan drie miljoen stemmen uit in deze verkiezing die moest bepalen wie er het meeste invloed uitoefende op leven en werk in de VS. President Ronald Reagan (1911-2004) haalde het uiteindelijk nipt van een andere president, Abraham Lincoln. Top-10: 1. Ronald Reagan 2. Abraham Lincoln 3. Martin Luther King 4. George Washington 5. Benjamin Franklin 6. George W. Bush 7. Bill Clinton 8. Elvis Presley 9. Oprah Winfrey 10. Franklin D. Roosevelt Het leven van Ronald Reagan 1911, 6 februari: Ronald Reagan wordt geboren in Tampico, Illinois. 1940, 26 januari: trouwt met actrice Jane Wyman. Het paar scheidt in 1949. 1940: speelt ,,the Gipper'' in ,,Knute Rockne: All-American'', een van zijn bekendste films. 1952, 4 maart: trouwt met actrice Nancy Davis. 1966, 8 november: wordt verkozen tot gouverneur van Californië. 1980, 4 november: verslaat Jimmy Carter en wordt verkozen tot president van de Verenigde Staten. 1981, 30 maart: wordt verwond door een van zes schoten die een gestoorde op hem afvuurde toen hij een hotel in Washington verliet. 1984, 6 november: wordt met een overdonderende meerderheid herkozen tot president. 1985, 13 juli: ondergaat een succesvolle operatie tegen darmkanker. 1986, 11-12 oktober: topontmoeting met Sovjet-leider Michaïl Gorbatsjov in Reykjavik. 1986, november: de Iran-Contra-affaire wordt openbaar. 1987, 8-10 december: top met Gorbatjsov in Washington. Ze ondertekenen een verdrag om kernwapens voor de middellange afstand te verwijderen. 1989, januari: beëindigt zijn presidentschap en keert terug naar Californië. 1994, 5 november: onthult dat hij lijdt aan de ziekte van Alzheimer. 2004, 5 juni: Ronald Reagan overlijdt op 93-jarige leeftijd. === einde citaat -- Fusti |