![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hier bijgevoegd het eindresultaat van 1 week een zigeunerkamp op bezoek te hebben gehad in ons dorp.Behoeft verder geen uitleg.
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Nog 3.
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() De vuilkar heeft haar werk niet goed gedaan blijkbaar.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Musketo : 10 juli 2005 om 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welkom in de multiculturele samenleving ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga eens in eender welke grote stad foto's nemen aan de tramhaltes
of probeer het aantal sigarettenpeuken in de goot eens te tellen..; die zigeuners hebben minstens hun afval netjes verpakt... het zou fraai zijn indien de gemeente een campingplaats zou inrichten en er zorg voor dragen dat er vuilbakken voor de diverse soorten vuil aanwezig zijn zodat men die gesorteerd kan weggooien. Het principe in onze belgische steden is geen vuilbakken plaatsen, de mensen moeten maar vuilzakken kopen... met als gevolg sluikstorten en zwerfvuil. Een beleid waarvan de 1ste zorg zou zijn om propere steden te creeêren zou voor voldoende vuilnisbakken zorgen in diverse kleuren om het sorteren mogelijk te maken, waarbij het verkopen van vuilzakken totaal ondergeschikt zou zijn. Voorts zou iedereen die de smerige gewoonte om sigaretten in het puibliek domein te roken nog niet afgeleerd heeft verplicht moeten zijn een doosje bij zich te dragen waar hij die sigarettenstompels in kan steken om ze thuis of in een volgende vuilbak kan deponeren. Het niet bij zich dragen van zo'n doosje zou een straf van minstens 40 uur zwerfvuil ophalen met zich moeten meebrengen...
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeikerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
En wie moet weer opdraaien voor het opkuisen van die rotzooi?De gemeentedienst die weer betaald wordt door belastingscenten!Maw,wij draaien er weer voor op. En het ergste van alles is dat er 300m verder een containerpark is waar ze alles netjes kunnen sorteren,maar dat zal te veel moeite zijn zeker. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 10 juli 2005 om 13:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Die zakken vuilnis zijn in een wip opgehaald door een fatsoenlijke gemeentelijke vuildienst, peuken vergaan pas na 250 jaar als je alle peuken uit een kleine stad zou moeten doen oprapen door een gemeentedienst kost dat héél veel geld.
Geef Zigeuners fatsoenlijke kampeerplaatsen met fatsoenlijke vuilbakken en je zou in de plaats van de minieme last van 5 vuilzakken ophalen die je gemeente nu heeft totaal geen last meer hebben. Langs de krijgsbaan /Vliegveld Deurne is er een zigeunerskamp - nooit geen last. Het is een kleine moeite voor een gemeentebestuur eventjes aan die mensen uit te leggen wat te doen. & bovendien misschien heeft je gemeentebustuur dit wel gedaan en de mensen vuilzakken ter beschikking gegeven/verkocht met het verzoek die gewoon in afwachting van de afhaling in de wei te laten liggen. Weet je wat ik zal in je straat foto's komen nemen net voor de vuilkar komt en die hier op het net zetten met als opschrift : kijk eens hoe vies vlamingen zijn !
![]() |
#10 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar als we de zak twee dagen voor de ophaaldienst langskomt krijgen we bezoek van de politie,je mag de zakken alleen 24uur vroeger buitenzetten. Doe je dat niet krijg je een PV voor sluikstorten,zelf al meegemaakt![edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 10 juli 2005 om 13:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Vandaar dat je er zo gepikeerd bijloopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Grellig : het punt is nu net dat niemand weet wanneer jij die foto's maakte,
misschien was er wel een toestemming van je gemeente om daar te kamperen en een verzoek het vuil in zakken netjes verpakt achter te laten zodat de gemeentelijke vuildienst die spullen kan afhalen, dus waar is je anti-zigeuner bewijs ? Meld "Sluikstort" bij je gemeentelijke dienst en informeer bij de partij waar je normaal voor stemt bij gemeenteraadsverkiezingen wat ze aan dergelijke toestanden willen doen... Mijn voorstel ken je inmiddels.
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het alles? Ik verwachtte wel echt ne smeerboel.
Na zo'n Vlaams ge-nazi rond zo'n fallussymbool met een kruis erop zal het er ook niet al te proper uitzien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ge zou beter zweden inviteren.
zweden zijn naar 't schijnt propere mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik denk niet dat Zweden zo ongelofelijk tuk zijn op Belgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik had brandstichtingen, vernielingen en plunderingen verwacht...en dan krijgen we een paar fotootjes van vuilniszakken. Okee, een last, maar er zijn ergere dingen gebeurd in de geschiedenis van de mensheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik denk niet dat Zweden ons Belgen een fantastisch volk vinden... ik hen ook niet maar ik kijk er ni op neer ofzo.
Wij kijken naar hen op wegens hun properheid enzo... Maar ik denk niet dat zij naar ons opkijken. Om nog maar over onze "eerlijkheid" te zwijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik was wel blond, maar nu is dat bruin geworden. |
|
![]() |
![]() |