![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Deze ingenieuze ingenieurs-mafkezen die een zogenaamd aardschokvrije atoomcentrale gebouwd hebben pal bovenop een actief geologische breuk in Japan zouden levend in die breuk moeten gegooid worden, de eerste keer dat zich weer een schokje voordoet van enige Richter-schaal.
OK je kan de buizen drie keer dikker maken en verankeren in beton, maar tegen het ongelooflijke hubrys van deze mallotige flut-ingenieurs is niets opgewassen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 juli 2005 om 09:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ??????
Heb je een link naar een website waar dit toegelicht wordt? Dit lijkt eerder een brooje aap verhaal dan iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik weet hoeveel voorstudie er in een nieuwe atoomcentrale kruipt. (honderdduizenden manuren) Dit lijkt op het eerste zicht even waarschijnlijk als amerikaanse ingenieurs die de draagraketten voor de space shuttle maar halfvol zouden tanken bij vertrek, of duitse ingenieurs die het reservewiel zouden vergeten bij het lanceren van een nieuwe BMW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Banneling
|
![]() laat die japanners toch.
die hebben ervaring met de gevolgen van kernsplitsing.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 juli 2005 om 13:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onmens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel Japan is een aarbevingsgebied. Misschien is de reden voor de plaatsing op die locatie net omdat er geen kat woont.
De ingenieurs zijn niet dom, maar meestal gebonden aan geld of politiek.
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedereen is toch lid van VAB/Touring tegenwoordig...... En niet vergeten dat bij veel merken de eerste jaren een pechverhelpingsdienst wordt aangeboden. Het reservewiel wordt daarmee meer en meer naar de optielijst verwezen. Welke BMW rijder wil nu nog zijn handjes vuil maken aan een wiel ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks broodje aap. Uitgezonden door BBC -Live wereldomroep gister. Moet je ook de frekwentie nog?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2005 om 10:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
______ Het ergste zijn de doeners die doen wat ze doen (vooral als ze niet goed weten wat ze doen, of obsessief denken dat het altijd goed is wat ze doen).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2005 om 10:22. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is da een reden om nen auto niet te kopen als er zo'n dwaas thuiskomerke bijzit... Ze zouden da zelf gewoon moeten verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon rupsbanden steken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Doel is wel niet gebouwd op een breukvlak (en ook niet schokbestendig), maar wel vlak op Antwerpen, een mooi doel voor vallende sterren en vliegtuigen. Doe maar een wens, als je er een ziet vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ik heb het helemaal onder de duim, waar ik hoogwaardige en betrouwbare informatie moet vinden. |
|
![]() |
![]() |