![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In 1990 voelde men zich onveiliger dan nu, er is dus duidelijk voouitgang geboekt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 6 juli 2005 om 22:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik voel me onveilig als ik benden jonge islamieten op mijn straat zie rondwandelen.. en het gebeurt meer en meer spijtig genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Eindelijk iets wat de regering als een succesje kan verkopen, zo gelooft men van de een op de andere dag weer in peilingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat ziet er best possitief uit.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zijn minder mensen slachtoffer geworden van woninginbraak, diefstal uit de auto, vernieling, fietsdiefstal en geweldsdelicten. Ook ervaren mensen in hun eigen buurt minder problemen, zoals vernieling, hondenpoep, verloedering en dreiging. Gebaseerd op feiten is de criminaliteit gewoon afgenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 7 juli 2005 om 12:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maurice de Hond en Nova houden zelf ook peilingen waar regelmatig uit blijkt dat de coalitie al lang de steun niet meer heeft van de bevolking, dat het vertrouwen in het kabinet zo rond de 20% ligt, maarja dan moet men niet al te veel waarde hechten aan peilingen. Echter laat zo'n soortgelijk onderzoek iets zien waar ze positief door overkomen dan omarmt men het zonder schroom. De conclusie zou moeten zijn dat de criminaliteit is afgenomen en dat het veligheidsgevoel is toegenomen maar ook dat men al lang geen draagvlak meer heeft onder de bevolking.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 9 juli 2005 om 11:17. |
|||||||
![]() |
![]() |