![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Dag allemaal,
het is intussen een tijdje geleden dat ik nog op dit forum kwam. Er is niet veel veranderd zie ik. Het verschil is dat er een paar maanden geleden nog over iets anders dan terreur werd gesproken. Het VRT-nieuws bestaat dezer dagen uit 14% oorlog en terreur. Dat is de omvangrijkste categorie. Nochtans sterven er 10000 �* 100000 keer meer mensen van de gevolgen van vervuiling. Waarom krijgt dat niet meer aandacht? Is het trouwens niet veel erger dat we onze hersenen en onze gemoedstoestand zo kwellen met wreed nieuws? Ik bedoel niet dat we blind moeten zijn voor de feiten, integendeel. Er bestaan ook andere feiten! Wetenschappelijk onderzoek van de laatste 30 jaar heeft aangetoond dat de menselijke emoties sterk met elkaar verweven zijn. Er bestaat een soort krachtveld waaraan onze gevoelens onderhevig zijn. Wanneer grote groepen mensen mediteren, hebben ze een gunstige invloed op de gemoedstoestand van de mensen in hun omgeving. Wie wil werken aan een betere wereld, in plaats van te leven in strijd met de werkelijkheid, zou best gewoon mediteren en zich niet meer laten meeslepen door het nieuws. Kijken naar het nieuws maakt de wereld alleen maar chaotischer, want het beïnvloed ons gedrag. Het zonnetje schijnt, we hebben alles te verliezen door bang te zijn. Het allerbeste! nonkel Funghus
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat ze allemaal idiote mensen zijn die in die fundamentalistische aandachtshoeren hun streken trappen. Ze WILLEN daarin trappen, en ze voelen zich graag onveilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk Bhairav, ik ga in september terug de tube pakken in London, ik heb geen schrik. En als het moet gebeuren dan gebeurt hé, wat ga ik eraan doen om het tegen te houden ?
Meestal doen die mannen dat onopvallend dat ge het niet ziet gebeuren hé. Net zoals ik de vlieger ga pakken om daar te geraken, als ze hem kapen, ja dan maken we nog iets mee, stort dan ding neer, ja dan zien we ook eens iets anders, maar ik kan ikik daar toch niks aan doen hé. Net zo min als dat zo ne Zandbakistanees mij gaat tegenhouden van de vlieger of de tube, te nemen. Maar wat ik wel vind is, dat ze een sterk signaal naar Zandbakiestan en de lokale ambasades hier in de europa (lees getho's) mogen sturen... Ik ben voor oppakken van wat radicale imams en daar dan een voorbeeldje mee stellen, elke imam die nog haat of sympatie voor haat tegen het westen predikt, oppakken en in een vat varkensreuzel stoppen, en hem daarna levenslang opsluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Problemen leven in ons hoofd. Een steen heeft geen problemen.
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() wat een bullshit-topic toch weer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Je hebt absoluut gelijk. Terrorisme is een van de minst belangrijke problemen van onze tijd.
|
![]() |
![]() |