![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() 29/07 België hielp aanslag te voorkomen in Groot-Brittannië
In Groot-Brittannië is een terroristische aanslag voorkomen dankzij inlichtingen geleverd door Belgische diensten. Dat meldt Le Soir vrijdag, zonder evenwel te preciseren. Details van de operatie mogen om veiligheidsredenen niet worden vrijgegeven. "Het gaat om een belangrijk feit," aldus nog Le Soir, "ook al dateert het van voor 7 juli. Een tragedie werd voorkomen en een klein land hielp een groot om het ergste te vermijden." bron: GVA |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Goedzo!
Nut van deze topic? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wreker wil alleen maar even aantonen wat een prachtland België is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Awel Sinan, ik had niet verwacht dat gij ook nen nazi waard se.
Vandaag den dag is alles mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk vinden moslims dat daar best zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Ik begrijp u hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En uw taalgevoel is duidelijk niet Vlaams. Anders zoudt ge dat wel mooi vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier zeggen ze de Vleunders. Vlaanderen roept iets op van velden met wuivende korenaren. Dietsland doet mij denken aan "Nietsland" ik kan het gevoelsmatig met niets in verband brengen. Het maakt bij mij niks los. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Flandria
![]()
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Verhofstadt: "Dreiging terrorisme niet verhoogd"
![]() Premier Verhofstadt is er gerust in. Het Comité kwam sinds de terroristische aanslagen in Londen op 7 juli al verscheidene keren samen om na te gaan of er bijkomende maatregelen moeten worden genomen tegen de terroristische dreiging. Voor de vergadering van de ministerraad was er een nieuwe vergadering. Uitkomst van de bijeenkomst: er bestaat in België geen betekenisvolle verhoging van het dreigingsrisico. "Dat wil niet zeggen dat we de teugels nu lossen. Volgende week komt er een nieuwe vergadering", stelde de eerste minister. (belga) http://www.hln.be/hln/cch/det/art_100626.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Hoe kunnen d�*e nu weten of er al dan niet een grotere kans op terroristische aanslagen is? Ik kan hier ook aan een bom beginnen knutselen zonder dat de staatsveiligheid daarachter komt. België gaat zichzelf weer serieus belachelijk maken moest 't zover komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
op dit moment is er iemand die zegt "die Musketo moeten we in de gaten houden"[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 juli 2005 om 12:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wauw tof! Voyeurisme heb ik altijd al lekker gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat is er gaande? Actieve gebruikers op dit moment: 107 (25 leden en 82 gasten en/of zoekmachine bots.) Het record staat op 568, dat werd 13-12-2004 gevestigd om 09:25. Wreker, Bece, Brabo, damdoum, despeRRado, EL TURCO, John Stufflebeam, Kim, krizis, labyrinth, Musketo, Riksken, Savatage, Sokkie, Sounds of silence, Tavek, Trans Am |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Jamaar hela. Het was maar een fratske eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Die vent heeft duidelijk een slag van de molen,op zen tanden zal hij het wel krijgen de rekening,ze zien er al niet te goed uit.
|
![]() |
![]() |