![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke tv zender verkies je? | |||
één (vrt) |
![]() ![]() ![]() |
12 | 66,67% |
VTM |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Ka2 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 33,33% |
Vt4 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 61,11% |
Ned 1 2,3 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 50,00% |
RTBF |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Jim TV |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
MTV |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
kanaalZ |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
regionale zender ( AVS enz) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hoi even een topicje openen die waarschijnlijk weer heftig zal omdraaien in een discussie
Naar welke zender kijk je het liefst en waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() BBC News en Bayerisches FS. De laatste twee degelijke zenders in de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat je (op MTV en RTBF n�*) alléén Nederlandstalige zenders in je lijst hebt opgenomen.
En je bent Vitaya en vijfTV vergeten. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 juli 2005 om 12:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmmm...het is nogal moeilijk kiezen, ik heb namelijk bijna 400 tv zenders.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de optie 'geen enkele'
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() en ketnet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canvas en BBC... geen van beide in de lijst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() soit, ik kijk maar naar één programma, en dat is Will & Grace, zo één keer om de twee weken of zo. Maar ik weet nie op welke zender dat dat is.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen tv zender. Ik ben die zelf gaan halen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Geertje, nu stel je me teleur. Waarom kijk jij naar JimTV? Gek om zien wie er voor MTV heeft gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik kijk naar VT4 want ik ben een marginale moslim die geilt op blanke vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Of moest dat MTV zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() canvas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() On-topic: ik kijk naar alle zenders, ze hebben allemaal wel iets goed. Behalve VTM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() voornamelijk VRT en Canvas, al verkies ik de Nederlandse televisie (zeker op gebied van muziek, sport, nieuws en debatten)
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk niet naar zenders. Ik kijk naar programma's. Op welke zender dat wordt uitgezonden, maakt mij op zich geen fluit uit.
![]() |
![]() |