![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als we allemaal € 1 in een pot doen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hedendaagse kunst is voor randdebielen. Altijd al gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Of je kan het ook omdraaien, wie hedendaagse kunst niet snapt is een randdebiel.... maar dat is net iets te grof.
.... oei m'n kraan staat nog open... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Gelukkig dat niet iedereen de stupide manier van protest volgt als die onnozelaar.
Stel dat Amnesty International een jaar lang z'n leden foltert Of Greenpeace een jaar lang op walvisjacht gaat en ondertussen alle zeerobben de kop in slaat Of alle GAIA-leden een jaar lang hun huisdieren mishandelen. Tja, ieder z'n manier van protest voeren natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als we allemaal nen Euro in ne pot doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Laat hem maar gewoon eens die waterrekening betalen. 't Zal gauw gedaan zijn met lachen dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tis allemaal de schuld van de flaminganten.
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |