![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() studenten in Leuven die studeren of wandelen in het Stadspark tegenover de Pieter de Somer Aula: werp eens een blik op de oude toren.
21 juli: actiedag! foto's van acties in mijn gemeente volgen nog, hopelijk morgen al. Verder een fijne nationale feestdag toegewenst aan iedereen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() stadspark.
Maar deze avond gaan we'r toch éne drinken op onze koning. en op flipper en zijn teergeliefde echtgenote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Mss nog een idee voor gelijkaardige acties.
Je moet eens met een zwarte alcoholstift overal waar er een leeuwtje van de Vlaamse Overheid te zien is met rode klauwen, de klauwen zwart kleuren. De foto's mag je me dan ook toesturen. Oprechte Vlaamsche Groeten, Maximus |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Maar ik heb niks tegen leeuwen met rood op
![]() Het is gewoon de officiele vlag en die laat ik mooi met rust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Weeral een bewijs dat de flamingant eigenlijk gewoon 1 brok haat is.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() niks te haten; Ik heb geen 'vijanden'. Ik ben gewoon bezig met politiek, zowel met woord als daad. En als jij ergens 'haat' ondervindt, dan laat ik u natuurlijk vrij dat zo te interpreteren.
|
![]() |
![]() |