![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik ga elke dag 1 of meerdere uitspraken noteren van onze nationale omroep de VRT. Ze laten zien hoe 'objectief' hun journalisten kunnen omgaan met nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Uitspraak nieuws 27/7
Tijdens een gesprek over terreurbestrijding en de strikte controle overal antwoord een journalist : het toont aan hoe paranoia terreurbestrijders nu zijn. ![]() ------------ Wat zijn de mogelijkheden : a. de journalist weet niet dat er onlangs aanslagen geweest zijn b. hij vindt voorkomen van aanslagen niet nodig want dan kunnen zijn vrienden-terroristen beter aanslagen uitvoeren c. het is een idioot Ik gok op mogelijkheid a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u even helpen : Citaat:
(en niet paranoia, men zegt toch ook niet "mijn grootmoeder is dementie"?) Dat is nodig om hun werk goed te kunnen doen. Ik kies dus mogelijkheid d. U kent het woord paranoïde niet echt en zoekt spijkers op laag water. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ontmasker jij maar eens dat grote rode complot tegen de zelfstandigen en brave, hardwerkende belastingbetalers.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 28 juli 2005 om 10:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() volgens mij is die bavo claes een linkse terrorist, geertje.
ge moet den die maar extra goed in 't oog houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |