![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Is wat anders hé.
Liever 17miljoen euro in kunst pompen dan in terrorisme zeker? Saoedische prins geeft Louvre 17 miljoenPARIJS (dpa) - In 2009 wordt het Louvre uitgebreid met een grote afdeling islamitische kunst. Gisteren heeft de Franse minister van Cultuur een schenking van 17 miljoen euro aanvaard van de Saoedische prins Al-Walid Ben Talal, een neef van koning Fahd. http://www.standaard.be/nieuws/Cultu...cleID=GFPGMBB3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kapitalistengeld stinkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou geen geld aanvaarden van een achterlijk regime. Dat prinsje mag al blij zijn dat we z'n oliebronnen niet confisqueren.
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() gelukkig ben ik al naar Louvre geweest... geen tweede keer voor mij
![]() Wat is islamitische kunst ? waterpijpen ? sluiers ? wat nog mnnn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het doet boem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat Jan Fabre ingehuurd is voor een nieuwe choreografie gesponsord door arabische sjeikhs. De titel zou zijn "the exploding body". In plaats van te zweten, te spuwen en te plassen gaan zijn acteurs nu over de finale streep. In één van de scenes gorden de acteurs een bommengordel rond hun nek en houden een wedstrijd om ter verste kopschieten. De koppen worden recht het publiek ingeschoten. Het publiek wordt dan uitgenodigd met de afgeschoten koppen naar de scene te lopen. De auteurs zijn zodanig getraind dat hun afgeschoten koppen nog gedurende enkele minuten allerlei mimische uitdrukkingen kunnen produceren alvorens het laatste bloed eruit gelopen is. Naar het schijnt worden ook verschillende geiten op scene geneukt terwijl de neuker de geneukte geit de strot oversnijdt onder het aanroepen van de Allerhoogste. Kortom, East meets West op z'n best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() oie..
En dan te bedenken dat het Islamitisch geloof de uitvinders zijn van de wetenschap naar westerse maatstaven.. Kunst & wetenschap kunnen niet zonder elkaar; religie is enkel een waanbeeld.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ahahahahahah u made my day Wreker ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Slechte woordkeuze, vind ik. Maar'em, je mag dan nog weten, metaforisch gesproken, dat er voor 5 000 000 000 000 dollar olie onder je kont zit, zonder dat de door de westerlingen (what the f..k is that?) op punt gezette technologie in gebruik wordt genomen blijf je gewoon je kameel gade slaan hoor, met of zonder die olie onder je reet. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Neen, vent, doe jij maar rustig verder met het verdedigen van de terroristenplaag van deze planeet, de islam.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 29 juli 2005 om 01:29. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'k zou liever zien dat hij dat geld schenkt aan de bewoners van de krottenwijken van Jakarta, Gaza of Dar-Es-salaam.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat diegenen die zichzelf opblazen 70 maagden staat te wachten, is op zich al waanzinnig genoeg. Dat ik die mensen niet verdedig, staat buiten kijf. Dat u alles wat Islamitisch is verwerpt dankzij een paar extremisten, lijkt me ook een vrij duidelijke conclusie. Ik hoop dat ze niet waar is, maar verwacht het wel. Dat u Touaregs aanhaalt als "vertegwenwoordigers van de Islam" zegt ook genoeg. Die mensen weten hoogstwaarschijnlijk niet wat Islam is & inhoudt. Zij houden niet bezig met dat geloof. Ze hebben het te druk met hun eigen levensonderhoud. Zijspoor: Dat zien we ook bij die mislukte Porche-rijders, in hun Volkswagen Touareg. Wetenschap is iets, wat de Arabieren al lang bedreven. Lang voordat wij, in de 15e eeuw, die kennis naar hier wisten te halen en zodoende "de eeuw van verlichting" (16e eeuw) hebben meegemaakt. Eigenlijk hebben wij dus veel aan die Arabische wereld te danken. Ons gebrek aan respect kán wel eens een voedingsbodem zijn voor al die mafketels die zichzelf willen opblazen. Ons gebrek aan respect kán wel eens de oorzaak zijn van hun onmacht en hun wil om ons dan ook maar helemaal te vernietigen..
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Wat is "Islamitische kunst"?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Kunst met een Islamitisch (religieus) tintje?
Michelangelo anno 2005?
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet evenveel rechten als mannen (zeg me niet dat het islam daarvan de oorzaak is!)! SA is de schaamte van het islam. Ik hoop dat de terroristen het Saoeidsche koningshuis afmaken! Ik verspreid hier haat ![]() ![]() Of moeten ze eerst Mekka aanvallen om wakker te worden? Ik wens dat de sionististen Mekka zullen proberen bombarderen. Dan zal de God wel zijn huis beschermen en niet de Saoedische prins! Wie weet wat er dan zal gebeuren ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() SA probeert de arabische cultuur overal ter wereld te promoten net zoals de Fransen dat ook doen met hun SCAC en aanverwanten, en Groot-Brittanië zal ook wel dergelijke projecten hebben lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat als God zijn huis nu eens niet zou beschermen? Als daarmee de islam op zijn gat zou vallen zou ik zeggen: laat hem maar vallen die vettige vuilen dikzak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |