![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb reeds eerder mijn gevoelens geuit op dit forum, dat ik meer en meer de indruk krijg dat de Marokkanen de grootste, zelfs bijna de enigste, oproerkraaiers zijn...
Hoe komt het dat Italianen, Kroaten, Turken, Russen, etc... bijna nooit betrokken zijn bij problemen van die aard als de Marokkanen? (neem nu "de ster" of de rellen in Antwerpen een paar jaar terug na de moord op een allochtoon) Is er dan een probleem bij ons of bij de Marokkanen? Dan denk ik eerder dat de Marokkaanse mentaliteit niet in orde is... (En niet zoals Raf zegt dat het door de komst van het VB is...) Volgens mij zijn de Marokanen het hier voor alle allochtonen aan het verkloten en niemand anders... Die andere groepen tonen dat ze hun kunnen gedragen, de Marokkanen tonen dat ze geen gezag of opmerkingen kunnen verdragen. Ik zal ook over allochtonen blijven spreken, daar het raar is om zomaar inwoners van een bepaald land te viseren. Ook zal ik nooit zeggen dat alle Marokkanen crapuul zijn ofzo (dan verloochen ik enkele van mijn eigen vrienden), of dat het echt enkel en alleen Marokkanen zouden zijn. Maar ik heb echt de indruk dat wanneer er problemen zijn met allochtonen het bijna altijd met Marokkanen is... Ben ik de enige die deze indruk heeft, dat de meeste problemen met/door Marokkanen veroorzaakt worden en dat er met vele andere allochtonengroepen (of nationalteiten) wel redelijk tot zeer deftig kan samengeleefd worden?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Die Marokkanen zijn hier niets verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg dat eens in het Nederlands. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Aaaah, dat versta ik wel als überlinkiewinkie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij zijn de Marokkanen ook gewoon een van de grootste 'buitenlandse' groepen.
En van dat 'oproerkraaien' is allemaal relatief, hoor. Marokkanen zorgen misschien voor veel overlast, maar uiteindelijk worden de meeste inbraken gepleegd door Oost-Europese bendes. Om maar te zwijgen van de nog beter georganiseerde misdaad, de Joodse maffia in Antwerpen bvb. Niet dat ik een probleem wil ontkennen of minimaliseren, ik wil maar zeggen dat er ergere dingen zijn dan nageroepen te worden op straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die Oost-Europese bendes heb je inderdaad een zeer sterk punt mee. Die was ik blijkbaar wat uit het oog verloren, daar het hier al even geleden was dat er een inbraakgolf in de buurt was. (is hier op een gegeven moment echt verschrikkelijk geweest...)
Maar langs de andere kant, denk ik dat zeer veel van die Oost-europeanen hier niet wonen (wel die de diefstallen effectief doen waarschijnlijk, maar die hun daar toe aanzetten...), de open grenzen en de eigenlijk geringe afstand zullen hier ook een deel in meespelen. Maar hoe dan ook is dit inderdaad ook een probleem waar we niet naast kunnen kijken met de Oost-Europeanen. En nageroepen worden is niet erg, maar rellen, diefstalletjes en dergelijke is echt wel overlast veroorzaken.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() mja allochtonen (vooral Marokanen en Turken) zijn van nature uit veel agressiever dan wij Vlamingen/Brusselaars/Walen. Vaak zie je dan ook dat multiculturaliteit samengaat met criminaliteit, natuurlijk niet veralgemen maar het is wel een serieus probleem aan het worden dat te vaak onder de mat word geveegd door de heersende politiek correcte klasse. Men neemt de criminele feiten (tasjesdieven, carjackers, inbrekers, afpersers enz) erbij omdat men denkt dat de multiculturele samenleving ooit zal slagen en men gelooft in die utopie dat al bewezen heeft dat het al 30 jaar niet werkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ook vele andere zaken doen je toch wel de wenkbrauwen fronsen, zo ga ik soms in een plaatselijk tankstation iets drinken en als er marokkanen komen tanken is dat steevast hetzelfde ritueel. ze komen als gekken het station opgereden met hun bmw, staan daar een kwartier paretten te maken met luide muziek en door hun motor te doen brullen, tanken vervolgens voor 5 euro en vertrekken dan met gierende banden en trekken op zodat achter een paar kilometer ze opnieuw voor 5 euro ergens anders moeten gaan tanken. het zijn gewoon een bende verwaande idioten die voor niets of niemand respect hebben behalve dan voor hun eigen soort
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Eigen volk eerst ??
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit onderwerp gaat over de oorzaken, niet de gevolgen.
Waarom verlaten mensen hun land om zich te vestigen in een ander? Die motivatie bepaalt voor een groot deel of ze er problemen zullen veroorzaken. 1) Is het is om te profiteren van de sociale zekerheid van de hogere welvaart in het nieuwe land? Is het om te stelen en de lagere straffen op misdaad in het nieuwe land? 2) Is het om van de verdrukking in het eigen land verlost te raken? 3) Is het om gebruik te maken van hogere kansen tot zelfontplooiing in het nieuwe land? Is het om deel te nemen aan de aantrekkelijke cultuur in het nieuwe land? De categorie 2) zou enkel toegelaten mogen worden als de middelen toelaten hen in het begin te helpen, als dat nodig is, hier een leven op te bouwen en indien 3) als ze waardevol zijn voor het land. Dat de categorie 1) oververtegenwoordigd is en het voor 2) and 3) mee verziekt, ligt aan het Belgisch regime dat ze laks toelaat omdat die categorie net past in hun politieke kraam. En dat is: maak mensen afhankelijk van hun machtspositie opdat ze die machtspositie zouden steunen (conform Snel-Belg wet-migrantenstemrecht). Wat het Belgisch regime doet is het ontevreden eigen volk vervangen door sneller-tevreden vreemdelingen. Een vorm van politiek uitbuiten van hun zwakkere positie. Dat is net hetzelfde als het Waals regime doet met het Waalse volk. Massaal bij de overheid aanwerven, vaste benoemingen en relatief gemakkelijker jobs, de economie mag verrotten want dat versterkt dat nog en ze kunnen het toch financieel compenseren vanuit Vlaanderen Door de vreemdelingen van categorie 1) of de Walen te verwijderen los je het probleem niet op. Je moet de oorzaak, het Belgisch regime verwijderen. De rest volgt automatisch.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door HB : 27 juni 2005 om 17:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laten we ze uitroeien. Laten we onmiddellijk alle moslims uitmoorden. Laten we alle mensen die anders zijn dan ons uitmoorden, want hey: die kunnen toch niet anders dan minder beschaafd zijn. Vlaams Belang aan de macht: dan zal alles beter gaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() is "Die Marokanen hebben terug naar Marokko" eigenlijk een Nederlandse zin dan of was dat sarsactisch bedoeld ofzo?
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom niet op 11 juli? (Andere extremistische gelovigen mogen ook meedoen, maar die zitten al in het VB-kamp, of niet?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het zo : de Marokanen in België zijn zeer talrijk, leven in virtuele ghetto's en vinden meestal geen werk. De combinatie van die drie factoren plus het feit dat er geen einde komt aan de instroom van meer Marrokanen die geen job zullen vinden zijn voor mij genoeg om de huidige toestand te verklaren.
Waarom was er geen probleem met de eerste golf migranten uit Noord-Afrika? Omdat die mensen naar hier gehaald werden om te werken. Omdat er werk was. En omdat die mensen niet te talrijk waren. De Islam, racisme, 9/11, extreem-rechts, het knuffelbeleid, de laske houding van politiek België tegen de kleine criminaliteit (BTW die houding is ook laks als het over blanke criminelen gaat) maken het probleem wel erger, maar liggen niet aan de basis ervan. Het probleem is dat er geen werk meer is voor de Marrokanen die blijven binnestromen. M.a.w., die mensen worden in de meeste gevallen gedumpt in de ghetto's die door de lage tewerkstelling van de inwoners langzaam maar zeker aan rotten zijn. Er is natuurlijk ook een probleem met andere bevolkingsgroepen. Zo bestaan er ook gevaarlijke bendes afkomstig uit de Congolese gemeenschap. Men fixeert zich natuurlijk vooral op de Marrokanen omdat ze zo talrijk zijn. Hoe lossen wij dat op? Het zal hoe dan ook veel tijd vergen en niet gemakkelijk zijn. Maar volgens mij moet men eerst beginnen met de instroom volledig stil te leggen. |
![]() |
![]() |