![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() een echte racist enkel bij die partij terecht kan.
Ik geloof niet echt in de ommekeer van de partij, maar dat is mijn gedacht en aan de voorstanders van deze partij om dit te weerleggen. Hier op het forum hebben de "aanhangers" van het blok vaak de neiging om te veralgemenen, zeker wat moslims betreft en nog steeds. Niet enkel de woorden van de top-vertegenwoordigers van het blok maar ook het effectief stemgedrag van deze partij in het parlement duidt op negatieve discriminatie van bepaalde bevolkingsgroepen. Over de officiele standpunten van het Blok wil ik hier echter niet uitweiden, een kritische vraag, gericht aan de officiele partijtop word toch niet beantwoord dus doe ik het maar met de voorstanders hier op het forum en dan stel ik vast dat een deel van de aanhangers wel degelijk nog voorstander is van de oude officiele standpunten van hun partij. Dat moslims of homo's nog steeds veralgemeend worden met de excessen van hun groep, dat cannabis voor hen nog net hetzelfde is als crack of dat ze de karikaturale beeldvorming hieromtrend ongenuanceerd volgen. Er zitten ongetwijfeld funamentaliste onder de moslims in België, daar dient men ook tegen op te treden maar om nu elke moslim of zelfs christen uit een bepaaald land als gevaartlijke terrorist, zelfs mogelijk gevaarlijk te bestempelen gaat mij te ver. Dit is nochthans hetgeen ik nog hoor van de partijleiding en een deel van de aanhangers hier. Ik weet dat men het moslimfundamentalisme niet moet onderschatten maar om nu elke moslim te vervolgen, zoals het blok eigenlijk voorsteld, gaat mij te ver. Vermits een groot aantal van de aanhangers hier dergelijke veralgemening aanvaard, kan ik dit niet anders interpreteren als racisme.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je gelijk in, George.
Het probleem in dit land is dat je op het internet zelfs geen topic over het 'herstellen van het maagdenvlies' meer kunt openen zonder door iemand van racisme beschuldigd te worden. Voor het echter zover is kunnen komen moet er heel wat aan vooraf gegaan zijn. Het wegwuiven van (vaak terechte!) onvrede en frustratie bijvoorbeeld en het tot in het absurde demoniseren van die gefrustreerden. Indien d�*t was voorkomen had het Blok er niet op kunnen teren. Er zijn enorme fouten gemaakt en ik vrees dat iedereen daar de gevolgen van zal moeten dragen. Het Blok blijven demoniseren zal nu nergens meer aan verhelpen, integendeel. Het verslechtert nog omdat er intussen teveel stemmen aan die partij verloren gaan en het bijna onmogelijk wordt om nog op een normale manier te besturen. Wat ik beangstigend vind is die officiële vrijgeleide om zo een groot percentage kiezers te demoniseren en te cupabiliseren. Alles heeft zijn prijs. Waarom zou deze handelswijze er geen hebben?
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: misschien kan je er zelfs nog tussenkomst van de ziekenkas krijgen? Als je dat wenst zal ik dat morgen even voor je uitzoeken ![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek liever voor jezelf uit waar de ziekenkas jou mee kan helpen. Ik heb geen alvast hulp nodig en hoop voor jou hetzelfde.
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie had dat ooit gedacht, ik als ononderbouwde die niet enkel gelijk krijg van Knuppel maar ook Piano zover krijg om zich te verontschuldigen. Daar zouden naar mijn mening menige forumgebruikers een voorbeeld aan nemen. Speel de bal , niet de man en durf vooral toe te geven dat je de waarheid niet in pacht hebt.
Veel forumplezier.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je wel met eerlijke bedoelingen gelijk gegeven. Je hebt tot nu toe dus enkel eer bij mij gehaald. ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[size=7][/size] OMDAT HET VLAAMS BLOK EERLIJK IS, EEN ECHTE VOLKSPARTIJ IS. DE SOSSEN VOLKSVERRADERS GEWORDEN ZIJN, EN HUN MACHT WILLEN BEHOUDEN, DAAROM MOET DE MAN EN VROUW IN DE STRAAT BLOEDEN. IEDEREEN DIE TEGEN DE SOSSEN IS, IS EEN VULGAIRE RACIST. SUKKELAARS. EIGEN VOLK EERST !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Gaan drinkt ietske in Anke's café, koelt daar wat af tussen uw gelijkgezinden en zevert daar maar op met uw debiele slogans. Want meer komt er bij u toch ni uit... ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op een laffe manier een tekst uitèènrukken. Geen verdere commentaar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
George, heb je mij al ooit ergens zien reageren op Ambetanterik? Hem zien steunen in zijn Pianobashen? Hem gelijk gegeven in zijn ambetanterigheid?
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Je kan beter meteen naar de straatpropaganda grijpen die weliswaar veel rauwer is maar de gemiddelde burger directer aanspreekt. De burger die te lui is om diepgaande teksten en programma's te lezen en te evalueren maar graag luistert naar de kretologie van het Blok die zo terug referereert naar de Bierkeller speaches in Munchen van ene A. Hitler in de vroege jaren twintig van de vorige eeuw. Geef toe Jan, zoiets als het propaganda blad van het VB 'Antwerps Nieuws' en ook de 'Eigen Volk Eerst krant' die al jaren gratis verspreid wordt in alle bussen van Antwerpen, zal veel meer tot de onderbuikgevoelens van Jan Publiek spreken, als jouw meest eenvoudige referaten, die nog te moeilijk zijn voor lieden zoals bv Ambetanterik, die van de slogans van het Blok hun enige culturele bagage hebben gemaakt. Onderstaande postbusdrek van het VB is duizend keer meer relevanter voor het VB dan jouw beste synthese van het VB programma. En zeker hier in het verband genomen met de jarenlange demonisering en stigmatisering van de ganse moslimpopulatie in België door het VB ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb echt plezier als ik dit alles lees van "het Vlaams Blok is een rascistische partij", alleen "vergeet" men er bij te schrijven, waarom zij het Vlaams Blok een rascistische partij vinden, graag wat echte bewijzen en geen gelul over wat deze of gene denkt en zeker niet volgens de taktiek van ThePiano, maar met bewijzen van veroordelingen door een rechtbank, als er via deze weg bewijzen kunnen voorgelegd worden over rascisme, zal ik mij daarbij aansluiten en zolang dat niet gebeurd is............ zwijgen over rascisme bij het Vlaams Blok, want je beledigd meer dan 750.000 Vlamingen.
Geef toe, het Vlaams Blok is één van de meest besproken politieke partij in Vlaanderen, reclame uitgaven moet deze partij zeker niet meer maken, vooruit naar de volgende verkiezingen, en nadien zal er weer iemand op dit forum met het lichtgevend idee komen van: "het Vlaams Blok is een rascistische partij " |
![]() |
![]() |