![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() fossielenwind.
Eventjes de sterken van de zwakkeren onderscheiden, en plots is het aantal voedbare monden toch weer niet meer zo groot. Het hakbijl in de commu idioten en de univ vakkloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iets meer duiding graag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() die snufferd in je onderschrift, die komt me bekend voor alcazar.
vond die ook niet van zichzelf dat hij 'n sterke was? ja, het is de eenklotige blaaskikker die miljoenen jonge germanen de dood injoeg voor z'n eigen penisverlenging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En hij neukte met schandknapen.
Wát vulgair zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik mag toch wel hopen Arische schandknapen?
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dat weet ik niet. In ieder geval weiger ik systematisch eenklotigen als ik dienst heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De quicks en flupkes
van dit forum snappen het weer niet ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() maar als we het zouden snappen, dan hadden we u zeker gelijk gegeven, alcazar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nochtans: communisten en universitairen eten ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Hé, wat spijtig nou dat ik niet zo briljant en supergeniaal ben als Alcazar.
Nu kan de NWO mij verslinden, en ik ben te dom om het te merken.
![]() |
![]() |
#11 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een uitzending op Nat. Geografic waard ! Citaat:
De zwakkeren sterven af omdat ze als laatste kans krijgen "aan tafel te zitten" of omdat ze als lunch op tafel belanden. Nu ja, wij hebben niks van onze natuurlijke vijanden meer te vrezen, en we zijn het kanibalisme ook al ver voorbij. Citaat:
Wil je alle communisten afslachten ? Maar ze hebben de koude oorlog al verloren, wat wil je nog meer ... univ = universitairen ? Wil je alle intelect afslachten ? Daar gaan onze technische verworvenheden. Je kunt het internet en dit discussieplatform dan alvast op je buik schrijven. Als je toch zo'n tegenstander bent, wat doe je hier dan ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Alcazar is hier om de onwetende mensheid te behoeden voor de Nieuwe Wereld Orde.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen percadolion, ik heb geen ambitie in dien aard. Eerst een Darwiniaanse wind ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() mm. Ik herinner me ineens weer mijn tirades tegen de achterlijke bourgeois-kindjes (vergeef me de term, ik geniet er zo van wanneer ik 'm gebruik) die hier en elders staan te proclameren dat er dringend wat minder mensen dienen te komen op deze planeet, meestal in de richting kijkend van Indië edm
hah, those were the days. Ze maken die niet meer, zou het type eindelijk uit de handel genomen zijn? Benieuwd welke epsilon-plus er nu weer op de markt gaat komen.
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zo cryptisch blijft kun je beter in het geheel geen topic maken. Ik ben de enige niet die om uitleg vraagt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In onze maatschappij is er inderdaad veel te weinig natuurlijke selectie, wat leidt tot een steeds verder gaande genetische degeneratie. De legalisatie van een zelfmoordpil zou het aantal nuttelozen in onze maatschappij kunnen reduceren en zou er eveneens voor zorgen dat we wat meer natuurlijke selectie zouden krijgen. Wat meer natuurlijke selectie zou absoluut geen kwaad kunnen. Er zijn immers toch mensen te veel. Verder is zich voortplanten enkel verantwoord als men in staat is genetisch sterke en esthetisch verantwoorde nakomelingen te produceren. Om arme mensen te ontmoedigen om kinderen te krijgen, kan kinderbijslag maar beter worden afgeschaft (in ruil daarvoor kunnen de sociale werknemersbijdragen dan wat dalen, zodat de nettolonen wat kunnen stijgen). Arme mensen zijn immers niet eens in staat om voor zichzelf te zorgen, en brengen vaak alleen maar sukkelaars ter wereld die er beter niet zouden geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook dankzij werkloosheidsuitkeringen wordt natural selection tenietgegaan ://// |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans, Shizie, ik ken niemand die een kind heeft met het syndroom van Down, en die zijn kind vervloekt, of die wou dat zijn kind 'gezond' was.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Cynicus, neem a.u.b. een voldoende hoge dosis ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
Daarmee ben ik volledig akkoord! We kunnen ze mss verbannen naar 2003-UB313 ? 't Is wel een eindje van hier, zo'n 14.4 miljard km, maar in die tussentijd kunnen ze wa slimmer worden. ![]() PS: Als 't goe betaald wordt, wil ik gerust meereizen. Zo'n 115 miljoen € zou nie slecht zijn......maar daarvoor moet ik eerst meedoen aan €-millions. Tussen ons gezegd, ik vind die €-millions loterij een gevaarlijke instelling. Wat als het winnend lot terecht komt in verkeerde handen? Om zo een voorbeeld te geven �* la vogelpiek: Bin Laden bijvoorbeeld? Volgens de laatste berichten zit èm in geldnood. Ik zou toch voorstellen om die "Ierse" madame toch te controleren, wie weet wie er onder een pruik en valse wimpers kan schuilen. Dat ze haar ID niet vrijgegeven hebben is al nie echt koosjer, met alle respect voor mijn joodse medemens die in contact wordt gebracht met een Ierse katholieke en een fundi-terrorist. De Engelse protestanten lachen in hun vuist, maar ik zou de piste van de €-millions toch maar goe natrekken....................... Als goede burger heb ik mijn zondagse plicht dus goed uitgevoerd, al zeg ik het zelf......[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Nad60 : 31 juli 2005 om 10:58. |
|||||
![]() |
![]() |