![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slecht nieuws voor de anti's :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel interessant hoe weinig reacties er zijn.
Mocht de commissie hebben geoordeeld dat Blair had overdreven en het parlement misleid, dan was 't kot te klein natuurlijk. Dat is precies wat die anti's allemaal zo weinig geloofwaardig maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms als ik die conspiracy theorien lees die na de feiten worden opgesteld denk ik bij mezelf:
1) Dat zou nu eens een goeie film zijn 2) Ik wou dat ik zo slim was om zo'n plot te bedenken Of, wanneer ze oersimpel zijn: 1) Denkt u echt dat Blair zo dom is? 2) Hier zijn 35 argumenten waarom niet. Uiteindelijk is de waarheid omtrent een oorlog altijd een zeer grijze materie met honderden belangengroepen die een bepaalde uitkomst nastreven. Het is al te simplistisch om 'redenen voor een oorlog' te gaan beschrijven. Uiteindelijk kennen slechts zeer weinig mensen het ganse verhaal. Terwijl het ons democratische recht is om dat te weten is de wereld sinds lang uitgehold in een propagandastrijd tussen ideologien. Het is ook daarom dat er zelden mensen van opinie veranderen in die discussies: Ze hangen namelijk een bepaalde ideologie aan die hun dicteert hoe ze over een oorlog moeten denken. En als je dan toch de objectieve eenzaat bent, dan zullen de anderen wel een vakje kiezen om u in te duwen ![]()
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat op TV komt is dan nog wat je mag weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ging het over?
Ik moet zeggen dat ik zelden naar Canvas kijk. Hun linkse wereldbeeld geeft op voorhand aan wat er in hun documentaires allemaal wordt beweerd. Wat het onderwerp ook moge zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik quoteer niet graag, maar ik denk niet dat wij je dat vakje induwen, beste TomB. Kijk eens naar je banner, vriend
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geef mij dan maar de kordate aanpak zodat geen embargos nodig zijn. De bevrijding van Irak is jammer genoeg 10 jaar te laat gekomen, anders konden we er nu de vruchten al van plukken.
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |