![]()  | 

Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.  | 

| 	

|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. | 
| 
		 | 
	Discussietools | 
| 		

| 
		#1 | 
| 

| 

"lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message 

news:[email protected]... > Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) > Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... > Aangifte blijft grotendeels uit ... > Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. Zal je het nooit leren? U's  | 
| 		

| 
		#2 | 
| 

| 

"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) > > Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... > > Aangifte blijft grotendeels uit ... > > Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes > > Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. > Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. > Zal je het nooit leren? > > U's Was reeds lang bekend maar werd door de rode kerk heimalijk verzwegen  | 
| 		

| 
		#3 | 
| 

| 

On Mon, 18 Jul 2005 21:41:58 +0200, "Uncle's" <[email protected]> 

wrote: >> Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) >> Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... >> Aangifte blijft grotendeels uit ... >> Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes > >Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. >Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. >Zal je het nooit leren? Het OCMW begint het anders wel te leren schijnbaar... Wat jij weer met een sticker VB wil volkleven is een uitlating van OCMW mensen...  | 
| 		

| 
		#4 | 
| 

| 

Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) 

Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... Aangifte blijft grotendeels uit ... Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes .... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net  | 
| 		

| 
		#5 | 
| 

| 

"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) >> Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... >> Aangifte blijft grotendeels uit ... >> Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes > > Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. > Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. > Zal je het nooit leren? Je hebt gelijk, beste Jacques, hij zal het nooit leren, laat staan dat hij je prestaties gezien heeft in "Les Vacances de Monsieur Hulot �* Idegem". -- Joske  | 
| 		

| 
		#6 | 
| 

| 

"xeno" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 18 Jul 2005 21:41:58 +0200, "Uncle's" <[email protected]> > wrote: > >>> Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) >>> Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... >>> Aangifte blijft grotendeels uit ... >>> Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes >> >>Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. >>Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. >>Zal je het nooit leren? > > Het OCMW begint het anders wel te leren schijnbaar... Wat jij weer met > een sticker VB wil volkleven is een uitlating van OCMW mensen... Alweer een weerzinwekkende poging om de samenleving te ontwrichten op u geweten X. Zaai haat en verdeeldheid u bent een makelaar van formaat.  | 
| 		

| 
		#7 | 
| 

| 

"Gunter Schelfhout" <[email protected]> wrote in message 

news:[email protected] > Het meisje heeft de opleiding (gelukkig) niet volbracht. > [knip] Kan ik me voorstellen - met een verknipte leermeester als jij. Laat me je een goeie raad geven, beste jongen: vertel nooit 'grappigheden' waarvan het meisje/de allochtoon/de mindervalide het kneusje is. Nee, dan is ons Joske toch van een ander kaliber. U's  | 
| 		

| 
		#8 | 
| 

| 

Uncle's wrote: 

>> Het meisje heeft de opleiding (gelukkig) niet volbracht. >> [knip] > > Kan ik me voorstellen - met een verknipte leermeester als jij. Héhé, ze was niet het enige slachtoffer. En ja, wie pest wordt ooit wel eens terug gepest. Maar dat maakt het net zo leuk. ;-) > Laat me je een goeie raad geven, beste jongen: vertel nooit 'grappigheden' > waarvan het meisje/de allochtoon/de mindervalide het kneusje is. Ga je dan wenen? > Nee, dan is ons Joske toch van een ander kaliber. Alsof ik daar van wakker lig.  | 
| 		

| 
		#9 | 
| 

| 

"Uncle's" <[email protected]> wrote in message 

news:[email protected]... > > Kan ik me voorstellen - met een verknipte leermeester als jij. > Laat me je een goeie raad geven, beste jongen: vertel nooit 'grappigheden' > waarvan het meisje/de allochtoon/de mindervalide het kneusje is. > Nee, dan is ons Joske toch van een ander kaliber. > En laat me er dit nog aan toevoegen - wat de vergeten dichter Ben Cami destijds tegen me zei: Onthoud dit goed, schop tegen de schenen van de machtige en verdedig altijd de mindere. U's  | 
| 		

| 
		#10 | 
| 

| 

Uncle's wrote: 

>> Kan ik me voorstellen - met een verknipte leermeester als jij. >> Laat me je een goeie raad geven, beste jongen: vertel nooit >> 'grappigheden' waarvan het meisje/de allochtoon/de mindervalide het >> kneusje is. Nee, dan is ons Joske toch van een ander kaliber. >> > > En laat me er dit nog aan toevoegen - wat de vergeten dichter Ben Cami > destijds tegen me zei: Onthoud dit goed, schop tegen de schenen van de > machtige en verdedig altijd de mindere. Dan trek ik nu mijn scheenbeschermers aan en jij hoeft verder niets te vrezen...  | 
| 		

| 
		#11 | 
| 

| 

"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 18 Jul 2005 22:57:35 +0200, "Joske Vermeulen" > <[email protected]> wrote: > >> >>"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>> >>>> Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) >>>> Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... >>>> Aangifte blijft grotendeels uit ... >>>> Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes >>> >>> Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, >>> Lesjsch. >>> Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. >>> Zal je het nooit leren? >> >>Je hebt gelijk, beste Jacques, hij zal het nooit leren, laat staan dat hij >>je >>prestaties gezien heeft in "Les Vacances de Monsieur Hulot �* Idegem". > > > Oei, Tati. Dat is andere koek dan Verheyen! Lijkt me een prima start > om in de gratie te komen. Ach Onze Nonkel is niet meer rebel van vroeger, maar zijn scherp aanvoelen voor humor en ironie heeft hij nog, en dat bewijst hij elke dag. Zijn kijk op de wereld -multi-globalisme noemt hij dat- beperkt zich tot het voorzichtig turen door de gordijntjes vanop het tweede verdiep van zijn slaapkamer en zijn dagelijkse nachtelijke wandeling naar het Sas, schichtig en angstig speurend naar ene Mortier. Nadat ze em der uit hebben geschopt op School en uit De Kroon, bestaat zijn levenstaak nu om Schreiffauten te melden en te verbeteren en om deze hoogst ongelukkige poster nog eens te schofferen. Het publiek noemt dat zelf-spot want het betreft meestal zijn eigen post. En de ironie op Modern Times is hij zeker niet verleerd, want als PC-consulent?? - hoe wrang kun je zijn Joske - is hij in staat om een goedgelovige burger - zijn Magerebijnse buurvrouw?? - een Upgrade aan te smeren van W95 naar WME, en dat als een prestatie te beschouwen. Gelukzalig zijn de armen van geest, daar in Idegem en op de Berg der Koekelen. -- Joske  | 
| 		

| 
		#12 | 
| 

| 

"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Gunter Schelfhout" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] > >> Het meisje heeft de opleiding (gelukkig) niet volbracht. >> [knip] > > Kan ik me voorstellen - met een verknipte leermeester als jij. > Laat me je een goeie raad geven, beste jongen: vertel nooit 'grappigheden' > waarvan het meisje/de allochtoon/de mindervalide het kneusje is. > Nee, dan is ons Joske toch van een ander kaliber. Als een neutronen-bom voel ik de oprechte warmte die van je uitgaat. Sluiten de menskens hun "blaffeturen" als jij voorbij-slentert? -- Joske  | 
| 		

| 
		#13 | 
| 

| 

On Mon, 18 Jul 2005 22:57:35 +0200, "Joske Vermeulen" 

<[email protected]> wrote: > >"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >>> Vluchtelingen gaan vaak op verlof naar Afghanistan(of Pakistan) >>> Minister zegt dat dat moet aangegeven worden ... >>> Aangifte blijft grotendeels uit ... >>> Hier zitten immers geen terroristen, hoogstens wat heroine-dealertjes >> >> Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. >> Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. >> Zal je het nooit leren? > >Je hebt gelijk, beste Jacques, hij zal het nooit leren, laat staan dat hij >je >prestaties gezien heeft in "Les Vacances de Monsieur Hulot �* Idegem". Oei, Tati. Dat is andere koek dan Verheyen! Lijkt me een prima start om in de gratie te komen. Fullator  | 
| 		

| 
		#14 | 
| 

| 

Joske Vermeulen wrote: 

[knip] >> >> Oei, Tati. Dat is andere koek dan Verheyen! Lijkt me een prima start >> om in de gratie te komen. > > Ach Onze Nonkel is niet meer rebel van vroeger, maar zijn scherp aanvoelen > voor humor en ironie heeft hij nog, en dat bewijst hij elke dag. > Zijn kijk op de wereld -multi-globalisme noemt hij dat- beperkt zich tot > het voorzichtig turen door de gordijntjes vanop het tweede verdiep van > zijn slaapkamer en zijn dagelijkse nachtelijke wandeling naar het Sas, > schichtig en angstig speurend naar ene Mortier. Zou hij ook zo'n spiegel op de gevel gemonteerd hebben? Doet er mij aan denken dat ik ooit een stewardess in opleiding naar de cockpit liet komen met de vraag of ze vanuit de cabine kon kijken of de achteruitkijkspiegels uitgeklapt waren. Toen de purser vroeg waarom ze tussen de passagiers door naar buiten aan het kijken was en de uitleg deed, kwam ze niet meer bij. Het meisje heeft de opleiding (gelukkig) niet volbracht. [knip]  | 
| 		

| 
		#15 | 
| 

| 

On Mon, 18 Jul 2005 23:03:24 +0200, "Goto Factory Depot" 

<[email protected]> wrote: >>>Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, Lesjsch. >>>Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. >>>Zal je het nooit leren? >> >> Het OCMW begint het anders wel te leren schijnbaar... Wat jij weer met >> een sticker VB wil volkleven is een uitlating van OCMW mensen... > >Alweer een weerzinwekkende poging om de samenleving te ontwrichten op u >geweten X. Zaai haat en verdeeldheid u bent een makelaar van formaat. Het OCMW heeft blijkbaar een heel gevoelige pees geraakt want vandaag is al overal te lezen dat er GEEN onderzoek komt naar de rare reisgewoontes van vluchtelingen.  | 
| 		

| 
		#16 | 
| 

| 

"xeno" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 18 Jul 2005 23:03:24 +0200, "Goto Factory Depot" > <[email protected]> wrote: > >>>>Da's een boeiend item voor jullie eerstvolgende behangersreünie, >>>>Lesjsch. >>>>Toch nog dit: men gaat niet op verlof maar met/op vakantie. >>>>Zal je het nooit leren? >>> >>> Het OCMW begint het anders wel te leren schijnbaar... Wat jij weer met >>> een sticker VB wil volkleven is een uitlating van OCMW mensen... >> >>Alweer een weerzinwekkende poging om de samenleving te ontwrichten op u >>geweten X. Zaai haat en verdeeldheid u bent een makelaar van formaat. > > Het OCMW heeft blijkbaar een heel gevoelige pees geraakt want vandaag > is al overal te lezen dat er GEEN onderzoek komt naar de rare > reisgewoontes van vluchtelingen. Voelt politiek correct soms nattigheid ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/  | 
| 		

| 
		#17 | 
| 

| 

Ghingis Khan wrote: 

[knip] >>>> Het OCMW begint het anders wel te leren schijnbaar... Wat jij weer met >>>> een sticker VB wil volkleven is een uitlating van OCMW mensen... >>> >>>Alweer een weerzinwekkende poging om de samenleving te ontwrichten op u >>>geweten X. Zaai haat en verdeeldheid u bent een makelaar van formaat. >> >> Het OCMW heeft blijkbaar een heel gevoelige pees geraakt want vandaag >> is al overal te lezen dat er GEEN onderzoek komt naar de rare >> reisgewoontes van vluchtelingen. > > Voelt politiek correct soms nattigheid ? Ja, die zijn anders meteen hun dealers kwijt. Oei, mag ik dat wel schrijven? Dan maar: Ja , die zijn anders meteen hun mogelijke dealers kwijt. Oef, dat scheelt een klacht, want nu heb ik niet meer verteld dan wat in de kranten staat. ;-)  | 
| 		

| 
		#18 | 
| 

| 

On Tue, 19 Jul 2005 14:05:42 GMT, Tom De Moor 

<[email protected]> wrote: >> Het OCMW heeft blijkbaar een heel gevoelige pees geraakt want vandaag >> is al overal te lezen dat er GEEN onderzoek komt naar de rare >> reisgewoontes van vluchtelingen. >> >> >Een vraagje: de hier verblijvende vluchtelingen (al dan niet met erkend >statuut) waren niet van hun thuis weggevlucht om te ontkomen aan >verschrikkelijke vervolgingen, oorlog, martelingen, enz? > >Zijn die verschrikkelijke dingen er niet als ze naar hun "thuisland" op >vakantie of familie-bezoek -dit blijkbaar betaald door de Be- >belastingsbetaler- gaan? Ik vind het dus ook compleet onbegrijpelijk. Ze komen naar hier omdat ze ginder 'vluchten' en nooit meer terug kunnen op gevaar van kapot ge maakt te worden. Ze krijgen hier opvang en geld. En terwijl ze op hun papieren wachten of al lekker een OCMW woonst gekregen hebben gaan ze nu en dan op vakantie naar hun land van herkomst. Het zal aan mij liggen maar volgens mij rammelt er ook iets aan dat gedoe...  | 
| 		

| 
		#19 | 
| 

| 

"Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message 

> Een vraagje: de hier verblijvende vluchtelingen (al dan niet met erkend > statuut) waren niet van hun thuis weggevlucht om te ontkomen aan > verschrikkelijke vervolgingen, oorlog, martelingen, enz? > Zijn die verschrikkelijke dingen er niet als ze naar hun "thuisland" op > vakantie of familie-bezoek -dit blijkbaar betaald door de Be- > belastingsbetaler- gaan? > Daar zeg je me wat, Tommy: prachtig thema voor jullie aanstaande behangersreünie, die ongetwijfeld geschiedenis zal schrijven. U's  | 
| 		

| 
		#20 | 
| 

| 

In article <[email protected]>, [email protected]lid 

says... > > >Alweer een weerzinwekkende poging om de samenleving te ontwrichten op u > >geweten X. Zaai haat en verdeeldheid u bent een makelaar van formaat. > > Het OCMW heeft blijkbaar een heel gevoelige pees geraakt want vandaag > is al overal te lezen dat er GEEN onderzoek komt naar de rare > reisgewoontes van vluchtelingen. > > Een vraagje: de hier verblijvende vluchtelingen (al dan niet met erkend statuut) waren niet van hun thuis weggevlucht om te ontkomen aan verschrikkelijke vervolgingen, oorlog, martelingen, enz? Zijn die verschrikkelijke dingen er niet als ze naar hun "thuisland" op vakantie of familie-bezoek -dit blijkbaar betaald door de Be- belastingsbetaler- gaan? Tom De Moor  |