Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2003, 10:42   #1
Ali
Schepen

Ali's schermafbeelding

Standaard

Je hoort tegenwoordig steeds meer stemmen opkomen die de voorkeur geven aan een "superminister" die Europa zal vertegenwoordigen.

Je ziet echter dat dit plan al heel lang vantevoren voorspeld werd in jullie bijbel. (vraag maar aan Godfried)
De bijbel spreekt over de Antichrist die de wereld zal verleiden met een valse vrede om de wereld te verenigen om zich tegen God te keren en Jezus af te zweren. Zonodig met geweld.

Daniël 8:23-24 en 11:36 En in het laatst van hun koningschap, als de boosdoeners de maat hebben volgemaakt, zal er een koning opstaan, hard van aangezicht en bedreven in listen. En zijn kracht zal sterk zijn-maar niet door eigen kracht- en op ontstellende wijze zal hij verderf brengen, en wat hij onderneemt zal hem gelukken; machtigen zal hij verderven, ook het volk der heiligen. En de koning zal doen wat hem goeddunkt; hij zal zich verhovaardigen en zich verheffen tegen elke god, zelfs tegen de God der goden zal hij ongehoorde woorden spreken, en hij zal voorspoedig zijn, totdat de maat van de gramschap vol is; want wat vastbesloten is, geschiedt.

Zal deze Europese minister de Antichrist zijn die het beest wordt genoemd, worden? Wie weet, in ieder geval zijn we hard op weg naar een wereldregering. En dat is waar de Antichrist ook naar streeft. Stof tot nadenken. Kom tot God en bekeer je!
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 10:59   #2
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Die Ali toch! 8)
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 12:33   #3
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zo een tijdje geleden eens een b-film van amerikaanse makelij gezien getiteld 'the omega code'. Exact hetzelfde verhaaltje, de Europese unie en internationale samenwerking georchestreerd door de antichrist. volgens mij was dat een verdoken vorm van propaganda tegen Europa, vanwege de VS die wel eens een stevige concurrent zou kunnen krijgen in de vorm van dit Europa.
Oud 9 juni 2003, 16:10   #4
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik heb zo een tijdje geleden eens een b-film van amerikaanse makelij gezien getiteld 'the omega code'. Exact hetzelfde verhaaltje, de Europese unie en internationale samenwerking georchestreerd door de antichrist. volgens mij was dat een verdoken vorm van propaganda tegen Europa, vanwege de VS die wel eens een stevige concurrent zou kunnen krijgen in de vorm van dit Europa.
Die film wil ik zien!

Nu begrijp ik het, toen ik enkele jaren geleden op een internationaal forum de Europese Eenmaking verdedigde, kwamen er steeds een paar ultra-nationalistische Amerikanen af met die antichrist en een supercomputer die over de wereld zou heersen vanuit de EU Blijkbaar geloofden ze dat verhaaltje
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 22:55   #5
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
Je hoort tegenwoordig steeds meer stemmen opkomen die de voorkeur geven aan een "superminister" die Europa zal vertegenwoordigen.

Je ziet echter dat dit plan al heel lang vantevoren voorspeld werd in jullie bijbel. (vraag maar aan Godfried)
De bijbel spreekt over de Antichrist die de wereld zal verleiden met een valse vrede om de wereld te verenigen om zich tegen God te keren en Jezus af te zweren. Zonodig met geweld.

Daniël 8:23-24 en 11:36 En in het laatst van hun koningschap, als de boosdoeners de maat hebben volgemaakt, zal er een koning opstaan, hard van aangezicht en bedreven in listen. En zijn kracht zal sterk zijn-maar niet door eigen kracht- en op ontstellende wijze zal hij verderf brengen, en wat hij onderneemt zal hem gelukken; machtigen zal hij verderven, ook het volk der heiligen. En de koning zal doen wat hem goeddunkt; hij zal zich verhovaardigen en zich verheffen tegen elke god, zelfs tegen de God der goden zal hij ongehoorde woorden spreken, en hij zal voorspoedig zijn, totdat de maat van de gramschap vol is; want wat vastbesloten is, geschiedt.

Zal deze Europese minister de Antichrist zijn die het beest wordt genoemd, worden? Wie weet, in ieder geval zijn we hard op weg naar een wereldregering. En dat is waar de Antichrist ook naar streeft. Stof tot nadenken. Kom tot God en bekeer je!
Ali,
Hoeveel staatshoofden uit de laatse 2000 jaar zouden er al niet aan die beschrijving beantwoord hebben, hier en elders, denk je?
Als je niet in de Sheitan, de Djehenna en in djins gelooft heb je er ook geen last van...
Maar je zal altijd wel last van iets hebben: dat is des mensen... het is goed dat een hond een redelijk aantal vlooien heeft, anders vergeet hij dat hij een hond is, zegde ik en ik krabte me nog eens
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 23:30   #6
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

Die Ali toch! 8)
Deze is idd één van zijn betere .
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 23:34   #7
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
So? Stevige concurrent = goed voor de economie van beide landen. De VS moet enkel maar zorgen dat ge politiek een beetje verdeeld blijft. Wat echt niet moeilijk is. Ge moet maar een Vlaming een schop onder zijn broek geven en daarna naar een Waal wijzen en we zijn weer zoet voor 10 jaar.
Oud 10 juni 2003, 23:34   #8
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 10 juni 2003, 23:41   #9
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Die film wil ik zien!

Nu begrijp ik het, toen ik enkele jaren geleden op een internationaal forum de Europese Eenmaking verdedigde, kwamen er steeds een paar ultra-nationalistische Amerikanen af met die antichrist en een supercomputer die over de wereld zou heersen vanuit de EU Blijkbaar geloofden ze dat verhaaltje
Dat van die supercomputer is een oude Urban Legend, kijk hier maar:

"The Beast," a supercomputer in Belgium, is Being Used to Track Every Human Being on Earth
Oud 11 juni 2003, 14:58   #10
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Die film wil ik zien!

Ik heb eergisteren op het forum een lijstje gezet van alle vreemde dingen waar de Amerikanen nog in geloven, maar het heeft er geen 12 uur opgestaan...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 19:44   #11
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hoort tegenwoordig steeds meer stemmen opkomen die de voorkeur geven aan een "superminister" die Europa zal vertegenwoordigen. ..............

............Zal deze Europese minister de Antichrist zijn die het beest wordt genoemd, worden? Wie weet, in ieder geval zijn we hard op weg naar een wereldregering. En dat is waar de Antichrist ook naar streeft. Stof tot nadenken.
Ik voldoe aan de vereisten.
Naar welke instantie moet ik mijn sollicitatie richten?
Oud 11 juni 2003, 20:31   #12
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Ik voldoe aan de vereisten.
Naar welke instantie moet ik mijn sollicitatie richten?
Allez nu Staaf, ge moogt hier al paus zijn. Gun een ander nu ook eens iets.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 20:46   #13
vlaanderenvrij
Partijlid

Standaard

mannen, mannen, droom es mee met mij: we zijn in't jaar 2023"Welkom dames en heren op het eerste militaire défilé ter ere van de nationale feestdag van de Verenigde staten Van Europa, u kunt dit historisch evenement dat plaatsvind op het europaplein in de hoofdstad new-europe (vroeger gekend als brussel). Het parcours dat de troepen volgen zal u leiden langs de grote monumenten van onze natie die, zoals u weet, vanuut alle vroegere staten van Europa naar new-europe zijn verplaatst. en daar komen de eerste troepen in zicht, het is de speciale commando-brigade die u natuurlijk allemaal kent van hun grote overwinning op de amerikaanse mariniers die vorig jaar ons parlement poogden te bestormen. Maar vrees niet mensen want daar komt de schrik van de Yankees aangevlogen, de trots van onze staat, de eurosuperfighter! Dit magnifieke jachtvliegtuig is volledig europees en er zullen op termijn zo'n 3000 van gebouwd worden. Deze schoonheid is superieur aan alle amerikaanse evechtsvliegtuigen. Onder de vleugels ziet u de micro-zero, de tactische neutronenbom die de V.S.E beschermt tegen alle dreigingen vanuit het buitenland. Deze bom werd nog nooit ingezet maar is zo'n fantastisch wapen dat het elke schurk die eraan denkt onze trotse natie een haar te krenken de schrik om het hart doet slaan. en dan zien we daar onze pantsers aanrollen, de leopards 2605, ....." toch schoon hé
vlaanderenvrij is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 20:59   #14
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderenvrij
mannen, mannen, droom es mee met mij: we zijn in't jaar 2023"Welkom dames en heren op het eerste militaire défilé ter ere van de nationale feestdag van de Verenigde staten Van Europa, u kunt dit historisch evenement dat plaatsvind op het europaplein in de hoofdstad new-europe (vroeger gekend als brussel). Het parcours dat de troepen volgen zal u leiden langs de grote monumenten van onze natie die, zoals u weet, vanuut alle vroegere staten van Europa naar new-europe zijn verplaatst. en daar komen de eerste troepen in zicht, het is de speciale commando-brigade die u natuurlijk allemaal kent van hun grote overwinning op de amerikaanse mariniers die vorig jaar ons parlement poogden te bestormen. Maar vrees niet mensen want daar komt de schrik van de Yankees aangevlogen, de trots van onze staat, de eurosuperfighter! Dit magnifieke jachtvliegtuig is volledig europees en er zullen op termijn zo'n 3000 van gebouwd worden. Deze schoonheid is superieur aan alle amerikaanse evechtsvliegtuigen. Onder de vleugels ziet u de micro-zero, de tactische neutronenbom die de V.S.E beschermt tegen alle dreigingen vanuit het buitenland. Deze bom werd nog nooit ingezet maar is zo'n fantastisch wapen dat het elke schurk die eraan denkt onze trotse natie een haar te krenken de schrik om het hart doet slaan. en dan zien we daar onze pantsers aanrollen, de leopards 2605, ....." toch schoon hé
Wedden dat de eerste minister van Europa tegen die tijd Ali heet en de minister van defensie Mohammed?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 21:02   #15
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Beste Ali, ik sluit mij eerder aan bij filosoof.
De antichrist is er al lang en vindt men eerder binnen de geloofsgemeenschappen, ook bij de christenen.
Trouwens, zelfs als je in een antichrist gelooft als één persoon die hier of daar opduikt dan gok ik toch op Noord Amerika. Tenzij die man of vrouw nog veel geduld heeft. Moest ik in zijn plaats zijn dan zou ik toch gewoon de sterkste macht uikiezen, degenen die al het gerief hebben om de wereld te veroveren. Mijn tweede keus om mijn macht uit te bouwen zou wel naar de moslims gaan. Die hebben meer vrijwillig kanonnenvlees. De chinezen zijn ookwel een optie maar toch niet de Europeanen. Daar heb je teveel misery mee vooraleer die klaar zijn om de wereld in het "verderf" te storten.
Zolang ze hier nog geregeld liggen te zagen over de holocaust zal een leider als Hitler, maar dan nog overtuigender, niet zo gauw voldoende volk bij de neus kunnen nemen.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2003, 15:16   #16
vlaanderenvrij
Partijlid

Standaard

nenee wand die ... betekend dat het verhaal nog verdergaat. "...deze krachtpatsers werden vooral beroemd tijdens de repatrieringsrellen van 2020, toen men de bevolking van alle Noord-afrikaanse en midden-oosten landen terugstuurde naar hun land nadat daar democratische regeringen werden geinstalleerd. Met het geld dat deze landen nu verdienen aan zonne-energie uit hun woestijnen zijn zij van plan om een Noord-afrikaanse Unie op te richten naar het voorbeeld van de vroegere EU. Ondanks de voorspellingen van sommigen dat europa een tekort aan werkkrachten zou krijgen is dit onwaar gebleken, vanwege de wet Friedrichs die enorme fiscale voordelen biedt aan kroostrijke gezinnen en de wet 562 bis die elke europese familie verplicht minstens 2 kinderen te krijgen. we gaan nu over naar het vrijheidskanaal waar de vlootschouwing zal beginnen..."
vlaanderenvrij is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be