![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen ik dit onderdeel opende, viel mij iets op:
![]() ![]() Yann 8297.410 ![]() Patriot! 26260 ![]() ![]() Yann 4274.095 ![]() ![]() Supe®Staaf 2.16617.765 ![]() ![]() Yann 2052.034 ![]() ![]() Yann Allemaal anti-flamingantische topics die bovenaan staan. Vlaams-nationalisme is dood. Leve het Belgicisme!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu wachten op de leve Vlaanderen! topics...
![]()
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belachelijk. Belgsich gezinde topics, maar er worden Vlaamse eisen in verdedigd. Ik denk niet dat Flaminganten dit kinderachtig gedoe gaan kopiëren. Het is niet moeilijk om "toevallig" die topics op de eerste plaats te zien staan als bijna alle laatste posts van jezelf zijn en één van een partijgenoot. Denk je echt dat iemand voor deze klucht valt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alternatief: belgicisten doen er alles aan om te provoceren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 augustus 2005 om 13:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() 1 topic
hoeveel zijn er zo (in een of andere vorm) al gestart door yann? tis al voldoende om naar de eerste post hier te kijken[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pieke : 9 augustus 2005 om 14:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit bewijst het! Het volk is de flaminganten kotsbeu!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() a ja, want heel het volk is lid van politics.be, en heeft gereageerd op al die topics opgestart door 1 van vele vele bub-leden die hier argument na argument aangeven om belgië terug unitair te maken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan zo evengoed topics bovenhalen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() munitie voor onafhankelijkheid ( Onderwerp over meerdere pagina's 1 2 3 ... Laatste pagina )
jan hyoens België pleegt geschiedenisvervalsing! ( Onderwerp over meerdere pagina's 1 2 3 ) Jong N-VA'er Neo-colonialistisch Frankrijk Vlaamse Patriot Nieuwe transfer dankzij Landuyt ( Onderwerp over meerdere pagina's 1 2 3 ... Laatste pagina ) Knuppel Het is maar één mening, maar goed... Rodenbach... ( Onderwerp over meerdere pagina's 1 2 3 ) Tantist Welke meerwaarde heeft België voor Vlaanderen? ( Onderwerp over meerdere pagina's 1 2 3 ... Laatste pagina ) voicelesscharlie ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Na deze topic en de reacties van de BlUBers erin, begin ik te twijfelen of het überhaupt wel een partij is en niet één of andere uit de hand gelopen fantasie van iemand die hier met x-aantal typetjes inlogt?
Dit kan toch niet meer? Nemen jullie jezelf nog au serieux? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en we zullen zien ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Zou beter in K&K passen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat ziet er inderdaad heel slecht uit. Waar kan ik een BUB lidkaart kopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Veel gezeik om een hopeloos nutteloze zaak ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() HOHOHOHOOOOO! Wat is het weer plezant in BUBland!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeker de leukste thuis als de vuilbakken buitenstaan?
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() De Belgicisten zijn net als blaffende hondjes, veel geblaf, gezeik en geleuter, maar meer niet en bijten zeker niet. Op het merendeel van hun gezever reageer ik dan ook gewoon niet meer. Wel moet ik af en toe eens goed lachen met hun kolder, dat is dan weer een pluspunt (B-plus?). Als België nog bestaat dan is het zeker niet door deze clowns. Was het maar waar en hadden we alleen maar deze kabouters als tegenstanders.
|
![]() |
![]() |