![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zouden er nog blanke vrouwen in deze instellingen zitten.In feite sexuele slaven.
Je moet toch vaststellen dat vele dictators,ja of nee officieel,Westerse vrouwen verkiezen boven autochtoonse.Koningin Noor bv..... De nieuwe heersende van saoudië heeft er waarschijnlijk een hele resem om zoveel kinderen te hebben ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Dat is exotischer hé, dat trekt meer aan. Mocht ik als dictator een harem kunnen samenstellen zou ik er zeker een aantal Aziatische en Afrikaanse tussen steken.
Het is allemaal een kwestie van variëteit, anders wordt dat nogal ééntonig na een tijd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Harems. Bah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bestialiteit is strafbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 7 augustus 2005 om 19:38. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk zijn er harems. Maar deze hoef je zeker niet te zoeken zo ver in Saudi Arabië hoor.
Marmaris is 1 grote harem vol blanke wichten ![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Niemand dwingt die ''blanke wichten'', naar Marmaris te gaan. Ook kunnen ze gewoon normaal terug.
Slechte vergelijking dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zolang ze niet zingen is het voor mij goed. ![]() edit: althans niet dat rap/hiphop/r'nb gedoe dat doorgaat voor muziek tegenwoordig.. Als ze de Polovetse dansen uit Borodin's Prins Igor kan zingen dan is het geen probleem.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Paracelsus : 7 augustus 2005 om 20:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() aIk zou veel te bang zijn om dictator te worden. Bang om afgeschoten of opgevolgd te worden.
Dood heb ik niets aan mijzelf en opvolgers maken het mijn eigen kinderen ERG moeilijk.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() hahaha... gelijk heb je!
Een uitstervend beroep in de 21ste eeuw, 't is hoog tijd voor een noodlijdende dictators beroepsvereniging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, kunt ge geen harem hebben zonder daarom een diktator te zijn, dus zo alleen maar gebaseerd op je eigen fysieke kapaciteiten ?? En een huis natuurlijk, dat ook groot genoeg moet zijn.
Mocht ik wat meer centen en wat meer tijd hebben .... !!!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Ik heb gehoord dat als vrouwen lang bij elkaar leven in intieme kring (zoals een harem), dat ze hun maandstonden rond dezelfde tijd beginnen krijgen.
Ik zou ze in deze voor de dictator/man bijzonder gevoelige situatie zeker niet de Flair of soortgelijke opruiende blaadjes laten lezen. Fysieke kapaciteiten zijn hier niet tegen opgewassen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Paracelsus : 7 augustus 2005 om 21:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "In de kader van het vrouwenproject van buurtwerk Bloemekenswijk wordt de bovenverdieping van het buurtcentrum volledig ingericht in prachtige haremvertrekken, waar de dames zich kunnen laten verwennen en genieten van de gratie en de sfeer van een echt vrouwenparadijs. Zij kunnen gratis deelnemen aan één van de vele verzorgingsprogramma’s, zoals gelaatsbehandeling, hennatatoeage, manicure, relaxatiemassage, BBB-oefeningen (borst, buik en billen) enz…"
Voor onze multiculies was de harem een vrouwenparadijs! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() mjah, een harem, da's allemaal dik ok hè, zolang der maar niemand gedwongen word ... polygamie is hier 'not done' maar het gebeurt toch, 't is menselijk, hoeveel mannen nemen niet meer dan 1 vrouw ...
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben in Arabie vaak voor het werk geweest. De superrijken inderdaad hebben grote harems daar, zeer vaak met veel blanke meisjes (naar verluid), toch zijn het meestal slechts arabische vrouwen die het als favorieten schoppen (dat kunnen enkel vrouwen zijn die de man een zoon geschonken hebben). Als werkvolk zijn vooral indische en filipijnse vrouwen daar aan de slag (uiteraard volledig gesluierd). Echter, het is meestal onmogelijk om de harem binnen te treden. En als gast krijg je meestal de locale meisjes of soms een maleisische uit de harem als gezelschap.
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bevolking in Jordanië is 70% Palestijns. Het is een simpele politieke huwelijk tussen koning abdullah (jordaan) en koningin noor (palestijnse) |
|
![]() |
![]() |