![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald
zijn! Bedankt voor de moeite Jef. |
|
|
#2 |
|
|
"Helles" wrote:
> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald > zijn! > > Bedankt voor de moeite Jef. > > > No probs Fluppe. Personenbelasting ! Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, 2004 nagenoeg ongewijzigd. Verleden jaar 1452 euro te betalen. Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. Btw: je had de gegevens, heb je nog de moeite niet gedaan om het te kontroleren? -- Jef Ik doe wat ik wil,dus ben ik goe bezig. http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#3 |
|
|
Jef schreef :
> "Helles" wrote: >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >> zijn! >> >> Bedankt voor de moeite Jef. >> >> >> > No probs Fluppe. > > Personenbelasting ! > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, > 2004 nagenoeg ongewijzigd. > Verleden jaar 1452 euro te betalen. > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. > > > Btw: je had de gegevens, heb je nog de moeite niet gedaan om het te > kontroleren? Sorry Seppe, na die zgn. tikfout in jouw gegevens ben ik ervan uitgegaan dat de rest ook wel niet zal geklopt hebben. |
|
|
#4 |
|
|
"Jef" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Helles" wrote: >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >> zijn! >> >> Bedankt voor de moeite Jef. >> >> >> > No probs Fluppe. > > Personenbelasting ! > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, > 2004 nagenoeg ongewijzigd. > Verleden jaar 1452 euro te betalen. > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. > > Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen .... niet werkenden dus ... Caligula |
|
|
#5 |
|
|
"Helles" wrote:
> Jef schreef : > > "Helles" wrote: > >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald > >> zijn! > >> > >> Bedankt voor de moeite Jef. > >> > >> > >> > > No probs Fluppe. > > > > Personenbelasting ! > > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, > > 2004 nagenoeg ongewijzigd. > > Verleden jaar 1452 euro te betalen. > > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. > > > > > > Btw: je had de gegevens, heb je nog de moeite niet gedaan om het te > > kontroleren? > > Sorry Seppe, na die zgn. tikfout in jouw gegevens ben ik ervan > uitgegaan dat de rest ook wel niet zal geklopt hebben. > > > Je kon het wel proberen, het tikfoutje is toch rechtgezet. Wat ik wel ervaar is dat iedereen op de groep dit kon natrekken maar dat het niemand gedaan heeft. Soit, heeft ook geen belang, er zijn genoeg mensen die het echt ervaren als belastingsvermindering. -- Jef Ik doe wat ik wil,dus ben ik goe bezig. http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#6 |
|
|
"Caligula" wrote:
> > No probs Fluppe. > > > > Personenbelasting ! > > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, > > 2004 nagenoeg ongewijzigd. > > Verleden jaar 1452 euro te betalen. > > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. > > > > > > Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen > ... niet werkenden dus ... > > > Caligula > > > -- Jef Ik doe wat ik wil,dus ben ik goe bezig. http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#7 |
|
|
"Caligula" wrote:
> > "Jef" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > "Helles" wrote: > >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald > >> zijn! > >> > >> Bedankt voor de moeite Jef. > >> > >> > >> > > No probs Fluppe. > > > > Personenbelasting ! > > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, > > 2004 nagenoeg ongewijzigd. > > Verleden jaar 1452 euro te betalen. > > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. > > > > > > Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen > ... niet werkenden dus ... > > > Caligula > > > Inderdaad, na een beroepsloopbaan van 44jaar afgedankt wegens herstructurering. Maar met dank aan de overlegorganen vakbond/patroons in Belgie die het nog wat aanvaardbaar hebben gemaakt/afgedwongen. -- Jef Ik doe wat ik wil,dus ben ik goe bezig. http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#8 |
|
|
Jef formuleerde op donderdag :
> "Helles" wrote: >> Jef schreef : >>> "Helles" wrote: >>>> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >>>> zijn! >>>> >>>> Bedankt voor de moeite Jef. >>>> >>>> >>>> >>> No probs Fluppe. >>> >>> Personenbelasting ! >>> Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, >>> 2004 nagenoeg ongewijzigd. >>> Verleden jaar 1452 euro te betalen. >>> Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. >>> >>> >>> Btw: je had de gegevens, heb je nog de moeite niet gedaan om het te >>> kontroleren? >> >> Sorry Seppe, na die zgn. tikfout in jouw gegevens ben ik ervan >> uitgegaan dat de rest ook wel niet zal geklopt hebben. >> >> >> > Je kon het wel proberen, het tikfoutje is toch rechtgezet. > > Wat ik wel ervaar is dat iedereen op de groep dit kon natrekken maar dat > het niemand gedaan heeft. > > Soit, heeft ook geen belang, er zijn genoeg mensen die het echt ervaren > als belastingsvermindering. meestal mensen die NIET werken? -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#9 |
|
|
On Thu, 14 Jul 2005 19:18:48 GMT, Jef <[email protected]> wrote:
>"Caligula" wrote: >> >> "Jef" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > "Helles" wrote: >> >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >> >> zijn! >> >> >> >> Bedankt voor de moeite Jef. >> >> >> >> >> >> >> > No probs Fluppe. >> > >> > Personenbelasting ! >> > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, >> > 2004 nagenoeg ongewijzigd. >> > Verleden jaar 1452 euro te betalen. >> > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. >> > >> > >> >> Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen >> ... niet werkenden dus ... >> >> >> Caligula >> >> >> >Inderdaad, na een beroepsloopbaan van 44jaar afgedankt wegens >herstructurering. >Maar met dank aan de overlegorganen vakbond/patroons in Belgie die het >nog wat aanvaardbaar hebben gemaakt/afgedwongen. hoedje af voor Jef! Knap! En verder mag je ook niet al te veel verwachten van die VB-ertjes. De meesten kunnen nu al lezen. Bovendien zijn ze heel hun best aan het doen om te leren schrijven. Maar om dan meteen al te verwachten dat ze ook nog kunnen rekenen? DAT is wellicht een brug te ver:(( |
|
|
#10 |
|
|
"lesjkajski" wrote:
> > meestal mensen die NIET werken? > Leer lezen ,*bruggepensioneerden* Mogen niet werken in tegenstelling met gepensioneerden. Mogen zelfs maar 1 maand *verlof* nemen. Moeten zelfs tot hun 60 jaar een dopkaart maandelijks afgeven. Kom jij van een andere planeet? -- Jef Ik doe wat ik wil,dus ben ik goe bezig. http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#11 |
|
|
"Luc.vd" wrote:
> On Thu, 14 Jul 2005 19:18:48 GMT, Jef <[email protected]> wrote: > > >"Caligula" wrote: > >> > >> "Jef" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > "Helles" wrote: > >> >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald > >> >> zijn! > >> >> > >> >> Bedankt voor de moeite Jef. > >> >> > >> >> > >> >> > >> > No probs Fluppe. > >> > > >> > Personenbelasting ! > >> > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, > >> > 2004 nagenoeg ongewijzigd. > >> > Verleden jaar 1452 euro te betalen. > >> > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. > >> > > >> > > >> > >> Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen > >> ... niet werkenden dus ... > >> > >> > >> Caligula > >> > >> > >> > >Inderdaad, na een beroepsloopbaan van 44jaar afgedankt wegens > >herstructurering. > >Maar met dank aan de overlegorganen vakbond/patroons in Belgie die het > >nog wat aanvaardbaar hebben gemaakt/afgedwongen. > > hoedje af voor Jef! > Knap! > > En verder mag je ook niet al te veel verwachten van die VB-ertjes. > > De meesten kunnen nu al lezen. Bovendien zijn ze heel hun best aan het > doen om te leren schrijven. > Maar om dan meteen al te verwachten dat ze ook nog kunnen rekenen? > > DAT is wellicht een brug te ver:(( > > > Nah, ik krijg soms de kouwe wubbes van die leugenaars. BV: G.Bulderende Bulderlach K. heeft zelfs nog geen lidkaart van die partij,bang om zijn pensioentje kwijt te geraken. 3 Leeuwenvlaggen aan zijn deur, ik moet er de eerste nog zien hangen. Kijk, er is nu terug een oproep voor een gezellig samenzijn, 1 komt alleen met zijn hond,durft anders niet buiten maar G.bb K. zal je der al niet zien. -- Jef Ik doe wat ik wil,dus ben ik goe bezig. http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
|
|
#12 |
|
|
On Thu, 14 Jul 2005 20:47:22 GMT, Jef <[email protected]> wrote:
>"Luc.vd" wrote: >> On Thu, 14 Jul 2005 19:18:48 GMT, Jef <[email protected]> wrote: >> >> >"Caligula" wrote: >> >> >> >> "Jef" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > "Helles" wrote: >> >> >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >> >> >> zijn! >> >> >> >> >> >> Bedankt voor de moeite Jef. >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> > No probs Fluppe. >> >> > >> >> > Personenbelasting ! >> >> > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, >> >> > 2004 nagenoeg ongewijzigd. >> >> > Verleden jaar 1452 euro te betalen. >> >> > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. >> >> > >> >> > >> >> >> >> Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen >> >> ... niet werkenden dus ... >> >> >> >> >> >> Caligula >> >> >> >> >> >> >> >Inderdaad, na een beroepsloopbaan van 44jaar afgedankt wegens >> >herstructurering. >> >Maar met dank aan de overlegorganen vakbond/patroons in Belgie die het >> >nog wat aanvaardbaar hebben gemaakt/afgedwongen. >> >> hoedje af voor Jef! >> Knap! >> >> En verder mag je ook niet al te veel verwachten van die VB-ertjes. >> >> De meesten kunnen nu al lezen. Bovendien zijn ze heel hun best aan het >> doen om te leren schrijven. >> Maar om dan meteen al te verwachten dat ze ook nog kunnen rekenen? >> >> DAT is wellicht een brug te ver:(( >> >> >> >Nah, ik krijg soms de kouwe wubbes van die leugenaars. De taktiek is dan ook : verspreid zoveel mogelijk leugens; misschien blijft er ooit iets van hangen. Of nog: start zoveel mogelijk processen; met onze kas kunnen we dat toch betalen (en wat zouden we anders doen met dat geld nu iedereen al een villa kunnenkopen heeft op de kosten van onzen idiote kiezers) Dat we elk proces verliezen kunnen we dan weer gebruiken om ons Calimero-profiel te versterken. >BV: >G.Bulderende Bulderlach K. heeft zelfs nog geen lidkaart van die >partij,bang om zijn pensioentje kwijt te geraken. >3 Leeuwenvlaggen aan zijn deur, ik moet er de eerste nog zien hangen. >Kijk, er is nu terug een oproep voor een gezellig samenzijn, 1 komt >alleen met zijn hond,durft anders niet buiten maar G.bb K. zal je der al >niet zien. Tuurlijk niet: op deze nieuwsgroep een grote muil, maar eens de SMARTJES aan zijn deur zulen staan: dat was ik niet!! |
|
|
#13 |
|
|
"Helles" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Hey Jef? "Non Jef t'es pas tout seul Mais arrête de pleurer Comme ça devant tout le monde Parce qu'une demi-vieille Parce qu'une fausse blonde T'a relaissé tomber Non Jef t'es pas tout seul Mais tu sais que tu me fais honte A sangloter comme ça Bêtement devant tout le monde Parce qu'une trois quarts putain T'a claqué dans les mains Non Jef t'es pas tout seul Mais tu fais honte �* voir Les gens se paient notre tête Foutons le camp de ce trottoir Allez viens Jef viens viens {Refrain:} Viens il me reste trois sous On va aller se les boire Chez la mère Françoise Viens il me reste trois sous Et si c'est pas assez Ben il me restera l'ardoise Puis on ira manger Des moules et puis des frites Des frites et puis des moules Et du vin de Moselle Et si t'es encore triste On ira voir les filles Chez la madame Andrée Parait qu'y en a de nouvelles On rechantera comme avant On sera bien tous les deux Comme quand on était jeunes Comme quand c'était le temps Que j'avais de l'argent Non Jef t'es pas tout seul Mais arrête tes grimaces Soulève tes cent kilos Fais bouger ta carcasse Je sais que t'as le cour gros Mais il faut le soulever Non Jef t'es pas tout seul Mais arrête de sangloter Arrête de te répandre Arrête de répéter Que t'es bon �* te foutre �* l'eau Que t'es bon �* te pendre Non Jef t'es pas tout seul Mais c'est plus un trottoir ça devient un cinéma Où les gens viennent te voir Allez viens Jef viens viens {Refrain} Viens il me reste ma guitare Je l'allumerai pour toi Et on sera espagnols Comme quand on était mômes Même que j'aimais pas ça T'imiteras le rossignol Puis on se trouvera un banc On parlera de l'Amérique Où c'est qu'on va aller Quand on aura du fric Et si t'es encore triste Ou rien que si t'en as l'air Je te raconterai comment Tu deviendras Rockfeller On sera bien tous les deux On rechantera comme avant Comme quand on était beaux Comme quand c'était le temps D'avant qu'on soit poivrots Allez viens Jef viens viens Oui oui Jef oui viens." U"s |
|
|
#14 |
|
|
On Thu, 14 Jul 2005 20:47:22 GMT, Jef <[email protected]> wrote:
>"Luc.vd" wrote: >> On Thu, 14 Jul 2005 19:18:48 GMT, Jef <[email protected]> wrote: >> >> >"Caligula" wrote: >> >> >> >> "Jef" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > "Helles" wrote: >> >> >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >> >> >> zijn! >> >> >> >> >> >> Bedankt voor de moeite Jef. >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> > No probs Fluppe. >> >> > >> >> > Personenbelasting ! >> >> > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, >> >> > 2004 nagenoeg ongewijzigd. >> >> > Verleden jaar 1452 euro te betalen. >> >> > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. >> >> > >> >> > >> >> >> >> Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen >> >> ... niet werkenden dus ... >> >> >> >> >> >> Caligula >> >> >> >> >> >> >> >Inderdaad, na een beroepsloopbaan van 44jaar afgedankt wegens >> >herstructurering. >> >Maar met dank aan de overlegorganen vakbond/patroons in Belgie die het >> >nog wat aanvaardbaar hebben gemaakt/afgedwongen. >> >> hoedje af voor Jef! >> Knap! >> >> En verder mag je ook niet al te veel verwachten van die VB-ertjes. >> >> De meesten kunnen nu al lezen. Bovendien zijn ze heel hun best aan het >> doen om te leren schrijven. >> Maar om dan meteen al te verwachten dat ze ook nog kunnen rekenen? >> >> DAT is wellicht een brug te ver:(( >> >> >> >Nah, ik krijg soms de kouwe wubbes van die leugenaars. ROFL, en dat wordt gezegd door een propagandist van het liegkonijn. De belastingen zijn voor de werknemers in geen geval gedaald en je kan dan ook geen enkel voorbeeld aanhalen waar het tegendeel bewezen wordt. De belastingsdruk is namelijk sterk gestegen en dat is de enige waarheid leugenaar. dL |
|
|
#15 |
|
|
On Thu, 14 Jul 2005 23:12:12 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >On Thu, 14 Jul 2005 20:47:22 GMT, Jef <[email protected]> wrote: > >>"Luc.vd" wrote: >>> On Thu, 14 Jul 2005 19:18:48 GMT, Jef <[email protected]> wrote: >>> >>> >"Caligula" wrote: >>> >> >>> >> "Jef" <[email protected]> schreef in bericht >>> >> news:[email protected]... >>> >> > "Helles" wrote: >>> >> >> Leg eens rap aan Lola hierboven uit dat de belastingen flink gedaald >>> >> >> zijn! >>> >> >> >>> >> >> Bedankt voor de moeite Jef. >>> >> >> >>> >> >> >>> >> >> >>> >> > No probs Fluppe. >>> >> > >>> >> > Personenbelasting ! >>> >> > Echtpaar, beiden bruggepensioneerd, vrouw gehandicapt, inkomen 2003, >>> >> > 2004 nagenoeg ongewijzigd. >>> >> > Verleden jaar 1452 euro te betalen. >>> >> > Dit jaar 27,72 euro terug krijgen. >>> >> > >>> >> > >>> >> >>> >> Hoera, eindelijk ontdekt: de ware "winnaars" van de belastinghervormingen >>> >> ... niet werkenden dus ... >>> >> >>> >> >>> >> Caligula >>> >> >>> >> >>> >> >>> >Inderdaad, na een beroepsloopbaan van 44jaar afgedankt wegens >>> >herstructurering. >>> >Maar met dank aan de overlegorganen vakbond/patroons in Belgie die het >>> >nog wat aanvaardbaar hebben gemaakt/afgedwongen. >>> >>> hoedje af voor Jef! >>> Knap! >>> >>> En verder mag je ook niet al te veel verwachten van die VB-ertjes. >>> >>> De meesten kunnen nu al lezen. Bovendien zijn ze heel hun best aan het >>> doen om te leren schrijven. >>> Maar om dan meteen al te verwachten dat ze ook nog kunnen rekenen? >>> >>> DAT is wellicht een brug te ver:(( >>> >>> >>> >>Nah, ik krijg soms de kouwe wubbes van die leugenaars. > >De taktiek is dan ook : verspreid zoveel mogelijk leugens; misschien >blijft er ooit iets van hangen. > Je spreekt uit ervaring luckske. En nu lerug naar de schoolbanken luckske, leren tellen. dL |
|
|
#16 |
|
|
Op Thu, 14 Jul 2005 20:30:54 GMT schreef Jef <[email protected]>:
>"lesjkajski" wrote: >> >> meestal mensen die NIET werken? >> >Leer lezen ,*bruggepensioneerden* > >Mogen niet werken in tegenstelling met gepensioneerden. >Mogen zelfs maar 1 maand *verlof* nemen. > "Moeten zelfs tot hun 60 jaar een dopkaart maandelijks afgeven." >Kom jij van een andere planeet? Sinds wanneer hebben bruggepensioneerden nog een dopkaart. Nu komt u echt "ongelovig" over. Na uw "typfouten" deze flater. Kaart is al jaren afgeschaft. Wordt u nu nog niet "rood tot achter uw oren?" J.W. |