![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() NOG EEN OOGGETUIGENVERSLAG:
QUOTE Reactie op de problemen in De Ster in Sint Niklaas Posted by Micheline De Cupere De centra als De Ster zijn opgebouwd als familiecentra. Het eerste doel van ontspanningscenta als Aqualibi, Oceadium, is hetzelfde. Getuige daarvan zijn de plonsbadjes. Alleen, tegenwoordig zijn deze vooral ontspanningscentra voor oversexte jongeren van het mannelijk geslacht. Stel je de volgende situatie voor : je bent een jong meisje van 16 en je gaat zwemmen met je twee beste vriendinnen. Je doet net als elke ander jong meisje of vrouw daarvoor een badpak aan. Een Speedo badpak - nogal gesloten, want je bent sportief aangelegd en je voelt je het gemakkelijst in zo'n badpak. Je maakt een beetje pret met je vriendinnen, je probeert de verschillende baden uit en gaat dan naar de grote schuifaf. Je gaat een keer, heel leuk, een tweede keer, nog leuker, en wil nog een derde keer gaan. Wat je niet weet is dat jij en je vriendinnen al een tijdje in het oog gehouden worden. Wanneer je de trap opgaat naar de glijbaan wordt je voorbijgestoken door een paar wilde jongens - "who cares" de glijbaan is er voor iedereen. Achter jou zijn er trouwens nog een paar druktemakers ! Wat gebeurt er echter ? Je gaat op de glijbaan, voor je zijn er een vijftal jongen (sorry, maar ik moet erbij zeggsen dat ze allochtoon zijn) die de glijbaan blokkeren, je glijdt recht op hen in en na hen komen er nog een aantal jongeren van dezelfde groep en je vindt jezelf dat met twee, drie meisjes geklemd tussen een hoop handtastelijke jongens : ze proberen je badpak uit te trekken, ze betasten je borsten, ze gaan met je handen tussen je benen en met de vingers in je vagina. Je hebt geen weerwerk van je bent duidelijk in de minderheid en ergens besef je niet wat je overkomt. Het volk blijft komen en op de duur moet iedereen wel verder : aanvallers zowel aangevallenen. Wanneer je dit is overkomen ga je het zwembad uit, je richt je tot de redders en toont een aantal van je aanvallers die je duidelijk kan herkennen. De redders doen alsof hun neus bloedt, weigeren te reageren. Tenslotte ben je niet aan het verdrinken, waarom zouden ze je helpen. Wanneer dit later door de ouders aangeklaagd wordt, zowel bij het familiale onstanningscentrum als bij de politie, krijg je als antwoord : "tja, die kunnen wij niet tegenhouden, want dan krijgen wij problemen. Ze komen dan in bende en dat kunnen we er helemaal niets meer tegen beginnen." De politie kan natuurlijk niets beginnen bij een klacht tegen onbekenden. Toen ik dit verhaal vertelde aan een vriendin die zelf een paar dochters heeft (ikzelf heb er geen), zei ze me dat dit niet alleen gangbaar was in Brussel, maar ook in Waver (Aqualibi). Fantastisch, nietwaar ? Verkrachting in het openbaar wordt toegelaten !!! Ik heb het dan nog niet eens over de rest dat in zo'n park oogluikend wordt toegelaten. Wanneer ik dan hoor dat iemand die zichzelf verdedigt bij een aanval dubbel verdedigd moet worden (zie het nieuws dt weekend waar een politieoverste een van zijn agenten verdedigde die schoot wanneer een wagen recht op hem afkwam !! ) dan wordt ik pas echt boos. Als je aangevallen wordt kan niet alleen nergens naartoe, maar je mag je beter ook niet verdedigen, want dan riskeer je nog eens gestraft te worden ook !!! Waar ik naartoe wil is dat je als slachtoffer nergens naartoe kan, je hebt geen rechten. Ondertussen heb ik mijn vertrouwen verloren in al wie agressie verkondigt. (...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal mijn posting hier dus nogmaals herhalen:
Niet alleen in het zwembad van Beveren, doch ook in het domein De Ster, komen gans de zomer heel veel adolescenten en pubers onbegeleid zich heel de dag amuseren tijdens de zomerperiode. Het gevolg van de acties van de schoelies is dat er ZEKER geen meisjes alleen nog naar De STer kunnen gaan. Zijn er soms hier van die MULTICULTI fanaten, die dan zo vriendelijk willen zijn om gedurende twee maanden (juli + augustus) ONBETAALD én met bewijs van goed gedrag en zeden, zich DAGELIJKS willen inzetten om 'onze' meisjes te beschermen tegen het gespuis dat er tegenwoordig rondloopt in De Ster? Soort van BODYGUARDS dus! En d�*n kunnen mijn dochters ook terug naar De Ster gaan! Ik dank jullie allen voor jullie bereidwillige medewerking! Want gezien iedereen hier toch ZO ONTZETTEND GECHOQUEERD is als men gescheiden zwembaden als alternatief ziet, wat denken jullie dat het nu gaat zijn? Denken jullie niet echt dat we onze dochters zomaar voor de fun van de multiculti fanaten gaan laten half verkrachten? DUS HEREN! Toon jullie eerbaarheid en toewijding! [size=6]de tijd van de koene ridders is terug aangebroken![/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() volledig akkoord met het bovenstaande,maar het moet gezegd worden en uittentreure herhaald dat dit de schuld is van het gedoog beleid van willockx en consoorten,indien men van in het begin de politie klaar en duidelijke opdrachten had gegeven dan was het nooit zover gekomen,en het spijtige is nog dat men er bang voor is,want dan komen ze met nog meer,meneer of mevrouw,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik schaam mij voor onze politici van de rood blauwe coalitie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Politiebewaking aan een zwembad....DUH....Ik geef toe het is een normaal verschijnsel aan't worden (vd moetes wel te verstaan)....maar jeeeeez ![]() Dus zeker niet de kern vd zaak aanpakken hoor ik u zeggen. Zet daar wa flikskes en laten we hopen dat 't crapuul rustig blijft. Allez, dankzij u zie ik de toekomst al weer een beetje rooskleuriger in.....NOT ![]() mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waanzinnig vind ik het... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar slaat dit nu weer op? Redders zijn redders hé. Zij zijn opgeleid om drenkelingen uit het water en niet om den Kung-fu man uit te hangen hé. Ik wil u eens zien uitpakken tegen ne man of 20/40/60/80 (vul zelf maar in). Maar ja, u bent dan ook gene redder zeker? Wat ze wel moeten doen is het voorval direct melden aan de politie.....Maar u hebt in bovenstaande al vernomen welke reactie die dan geeft. dus wat rest je dan nog???........idd gwoon naar huis gaan. mvg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() een gedoogbeleid is een beleid waarbij men de ogen dichtknijpt zodat men niet kan zien wat er zich aan het afspelen is,is een beleid van op z'n frans: laissez-faire,en wanneer men dan zijn ogen moet opentrekken ,constateren dat het te laat is om er nog iets aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waanzinnig idd. Maar anderen vinden dat blijkbaar normaal. Nu ja, momenteel kunnen gewoon niet anders. Ik herinner me nog den tijd van het internet-café aan't centurycenter: -Week 1: heel plezant -Week 2: Onregelmatigheden door jawel.....migranten -Week 3: Security aan de deur en binnen -Week 4: Een politierazzia -Week...:geen zinnig mens dat daar nog naartoe wilde -tenslotte: Weg internet-café Voor de rest was alles in orde hoor. mvg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ooit al in de Ster geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
En ze de toegang weigeren mag natuurlijk ook niet want dan worden ze weer gediscrimineerd zeker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dit de SPA-slogan niet? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |