![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is al een heel tijdje geleden, dus ik dacht van: laat ik nog maar wat aan BUB bashing doen (althans, dat is wat zij zullen zeggen, want in feite maak ik enkel reclame
![]() BUB heeft in Antwerpen blijkbaar een congres gehouden. Patriot maakt ons hier constant wijs dat de partij minstens 1000 leden heeft... Hierzie enkele foto's (met dank aan Cedric Vloemans, Leve Belgie ende onze Voorzitter). ![]() Op deze foto zien we (na de helderheid aangepast te hebben) toch wel 6 mensen zitten. ![]() En hier zijn ze al met 7!!! ![]() En hier is zelfs de Voorzitter gaan lopen ![]() ![]() Eenzaam hangt de vlag ![]() Kim legt net uit hoe je boterkoekjes maakt volgens de Weight Watchers. Ze doet van MMMM... ![]() En hier nog een mensenmassa. Dit waren alle foto's die gepubliceerd zijn op Vloemans pagina. Schoon he? Ik ben benieuwd naar welke verzinsels de Blubbers weer gaan gebruiken om te zeggen dat het een MENSENMASSA was en dat het flamingantisme op sterven na dood is. PS: naar het schijnt heeft de brandweer nadars geplaats om te voorkomen dat de menigte elkaar plat zou drukken.
#2 |
|
![]() ![]() Deze URL was niet deftig gekopieerd...
#3 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() ![]()
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch is er maar een kleine minderheid van de Vlamingen die Belgie wil splitsen. Ten andere als we kijken naar de opkomst bij de Ijzerbedevaart en Ijzerwake dan is het ook maar een treurige bedoening in vergelijking met vroeger.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() En dan durven beweren dat 90% op hen gaat stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Waarom gebruiken jullie altijd foto's van het jaar 2003.
Het valt op dat jullie steeds dezelfde zaken moeten terug ophalen om toch maar iets over ons te kunnen zeggen. Nu ik ben blij voor u dat u van ons een hobby maakt maar je blijft steken in de beginnersfase, je geraakt blijkbaar moeilijk in het volgende level hé. Nu weet dat ik u steun, blijf proberen, misschien lukt je het ooit wel
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Nu kan u misschien eens de privileges van de franstalige burger eens opsommen. Die transfers niet meerekenen want die verdwijnen in de staatsstructuur en niet de burgers.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die foto doet me denken aan een verkiezingscampagne van Leo Tindemans in de jaren '70. Hij had ook zo'n sullige foto, die het doel was van heel wat spot en hoongelach. Er werden over het ganse land allerlei dingen bijgetekend op de affiches, het meest onschuldige was een grote paternoster in zijn handen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Guderian : 18 augustus 2005 om 18:15. |
|||||
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is normaal, je kan politieke bijeenkomsten niet meer vergelijken met de jaren toen er bijvoorbeeld nog geen tv was, nog geen uitgebreide electronische ontspanningsmogelijkheden, geen cocooning,... De maatschappij verandert nu eenmaal. Dat het een minderheid is die belgië wil splitsen is juist, maar wél een aangroeiende minderheid. Begin de jaren '80 nog ongeveer 5%, nu tussen de 15% en 20%. Overigens is die grootte niet van tel, wel de invloed die de gedachte krijgt binnen leidende financieel-economische kringen. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
How about het ondemocratische kiessysteem? Een waal is meer waard dan een vlaming. Ongeveer 20% meer om precies te zijn. Het eenzijdig schenden van de taalwetten. De bevoordeling bij overheidsjobs. Het systematisch voortrekken van de waalse belangen. (Overheidsbestellingen door crimineel Flahaut enz)... |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Er is een verschil tussen een politiek ideaal waarnaar je streeft, en een pragmatische politiek die véél meer binnen de huidige toestand kadert. Maar zoals ik al zei, wat telt is wie aan de touwtjes trekt en wie anderen voor de eigen kar kan spannen zonder dat er aan de lading geraakt wordt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Welke bevoordeling bij overheidsjobs? Federaal, gewestelijk of gemeenschappelijk? Daarbij dat is ook een politiek privilege en daarbij wees blij dat die luie walen dan toch werken. Als het vlaams belang klein te krijgen is dan zal de PS ook wel klein te krijgen zijn. De burgers hebben geen privileges en zullen dus ook niks moeten afstaan.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
kunt u mij eens een voorbeeld geven van wat u onder een privilege verstaat. M.i. moet u daar een enorm nauwe visie op hebben. Ik ben benieuwd ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Wat deze foto's betreft. Dit was gewoon een provinciale (Antwerpse) bijeenkomst in het Reyerscomplex.
|
![]() |