![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 06.08.2005 11.59u - De onafhankelijkheidscampagne van het Vlaams Belang draait reeds anderhalve maand op volle toeren. De nationale 11 juli-folder met VL-zelfklever in alle bussen van Vlaanderen betekende de start van de campagne. Ondertussen verdeelden tientallen lokale Vlaams Belang-afdelingen de Vlaamse identiteitskaarten. Ook de ‘Proeve van Vlaamse Grondwet’ werd herdrukt.
Naast bovenstaande publicaties zorgt het Vlaams Belang voor nog meer munitie. Zopas rolde een nagelnieuwe brochure van de persen die een antwoord geeft op veelgestelde vragen over het einde van België en Vlaamse onafhankelijkheid. De dubbelbrochure brengt een bundeling van cijfers, citaten en stevige argumenten. Hoe zien wij de boedelscheiding tussen Vlaanderen en Wallonië en waarom is het Vlaams Belang de enige partij die resoluut kiest voor een vrij Vlaanderen? Wie heeft er baat bij het instandhouden van België en is Vlaanderen niet te klein om onafhankelijk te zijn? U kan het allemaal lezen in de brochure. Na 175 jaar België is Vlaanderen rijp om als onafhankelijke lidstaat verder te gaan in Europa en de wereld. Dat schrijft partijvoorzitter Frank Vanhecke in zijn voorwoord: “Decennialang was het motto van de Vlaamse Beweging: ‘Met België als het kan, zonder België als het moet’. Na 175 jaar moet het stilaan duidelijk zijn dat het mét België niet kan. En dus moet het maar zonder België. Dat is geen dwaze romantiek maar een duidelijke keuze voor een efficiënt bestuur, voor een beleid dat aansluit bij de Vlaamse belangen en verzuchtingen. In een vorig leven als oppositieleider sprak Guy Verhofstadt nog van “de Belgische ziekte”. Die ziekte is nog lang niet genezen. Ons geneesmiddel is even simpel als doeltreffend: Vlaamse onafhankelijkheid!” U kan de brochure gratis bestellen door een bericht te sturen naar [email protected]g |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Mosseleeeuh!!! Verse mosselleeeuh!
Nu aan halve prijs!!!!!!! PS: Dat noemen ze verkopen, met veel minder woorden dan jij hierboven nodig hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Die VL stickers zijn een echt succes, ik zie ze hier echt wel op heel veel wagens plakken.
Prachtig!
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet veel te hard werken om mijn wagen te kunnen kopen om die dan nog eens te laten bekrassen door waalsgezind en door de overheid aangemoedigd rapaille en ander straatkrapuul.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op m'n nieuwe auto staat er niets meer. Geen B, maar ook geen Vlaamse Leeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
|
![]() Citaat:
Die steekt dwars in mijn bankkaartenhoudertje in mijn portefeuille zodat hij duidelijk zichtbaar is als ik ergens moet betalen. Mijn meer dan "goodlooking" en hoogst "aimabele" echtgenote heeft zich al een deuk gelachen met de gezichten van erkenning en onverholen sympathie als ik (toevallig ![]() Je zou voor minder graag gaan mee winkelen met zulk een "gadget" in je brieventas. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 augustus 2005 om 16:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word ongezond als ik VB-parafernalia in 't vizier krijg. Stel dat ik in een délicatesse-zaak werkte. Zou je pas aangeschafte maaltje je nog smaken na het zien afvoeren van deze grauw-groen-uitslaande kotsende kerel?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ikzelf zou zo'n sticker uit liefde voor mijn wagen ook niet opplakken maar indien er vandalisme aan te pas komt zou ik het eerst in Maghreb of FDF hoek zoeken
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in welke zinnen zit dan wel een insinuatie verscholen en in welke richting gaat die dan wel? In plaats van dergelijke zaken te veroordelen beginnen de bubbelsmurfen over iets anders... Wees gerust, ik laat wagens met rust waar mensen een of andere belgicistische zelfklever hebben opgekleefd. En ik veroordeel ook wanneer men aan persoonlijk eigendom komt. Natuurlijk van de belgicisten is dat eventjes teveel gevraagd. Naar vaste gewoonte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() [quote] [quote]
Citaat:
Citaat:
Ik vraag mij af of een grauw-groen-uitslaande kotsende kerel erger kan zijn dan de zendtijd die een Desmet en Polspoel krijgen toebedeeld...en zelfs bij die twee zuurslijmers kan ik een lekker doorzakkertje, bras dessus bras dessous uiteraard met mijn adorabele bosnimf die mijn echtgenote toch wel is, appreciëren.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer is een harde!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En laten we hopen dat er het tenminste zo blijft wederzijds respect voor eigendom is essentieel.
![]() |
![]() |