Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2005, 17:39   #1
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard Islam vredelievend? Enkel in onze dromen.

Auteur: Megan Fox
Bron: http://www.theabsurdreport.com/id304.html

Niet helemaal op mijn gemak zijnde bij de onophoudelijke herinneringen van onze leiders dat de islam een "religie van vrede is", (niettegenstaande de onophoudelijke bomaanslagen door islamieten), besloot ik om te stoppen met te luisteren naar politiek correcte opinies en wendde ik mij tot een wel ingelichte bron.

Dr. Ali Sina is de oprichter van Faith Freedom International, een ontmoetingsplaats voor alle ex-moslims die ondersteuning nodig hebben en die ook de hand reikt naar alle moslims die moeite hebben binnen(in) een religie die van hen vraagt om afschuwelijke dingen te doen. Dr. Sina heeft zijn eigen getuigenis geschreven (op www.faithfreedom.org) en ik wijs je er ten zeerste op om het te lezen.

Gelukkig ging Dr. Sina ermee akkoord mij een interview toe te staan om de brandende vragen die ik al sinds 11 september had te beantwoorden. Voor het eerst heb ik niet de behoefte aan veel commentaar omdat de inhoud van dit interview het meest onthullende is dat ik al ooit gehoord heb.
Terwijl je dit leest denk er gewoon aan (voor je je politiek correcte onderbroekje in een knoop draait), Dr. Sina is een expert in de islam, de koran en de terreur die we momenteel meemaken. Als geboren en getogen Iranier, opgevoed in het islamitische geloof, moet Dr. Sina serieus genomen worden en gerespecteerd worden voor zijn moed om zich uit te spreken tegen een zeer onpopulair onderwerp. Het is dom van diegenen onder ons, die geen andere ervaringen hebben buiten het Amerikaanse christendom, om zijn zienswijze te verwerpen. Wij zijn onwetend over de ware aard van de islam, hoeveel menswaardige of multiculturele 101 lessen we ook mogen hebben gehad, niemand anders dan een ex-moslim kan zich een waar expert in de islam noemen. Laat ons Dr.Ali Sina welkom heten in The Absurd Report.

MF: Ali, Welkom ! Ik heb vele uren op je website zitten lezen en ik heb je reeds 2 maal tot mijn held van de week uitgeroepen op Clash Radio. Ik moet je zeggen, als Amerikaans christen had zelfs ik er geen idee van hoe verkeerd en vals dat de islam wel is. Ik heb altijd geweten dat ik het "extremisme" haatte maar zelfs ik viel voor de "gematigde" leugen dat er een vredelievende kant aan de islam is. In het politieke klimaat waarin we tegenwoordig leven is het zeer moeilijk om het idee te opperen dat de islam een valse religie is (of helemaal geen religie maar wel een politieke ideologie) zonder voor racist of islamofoob te worden gebrandmerkt. VOORAL dan nog als diegene van wie het komt een niet-Arabisch christen is. Hoe adviseer je niet-moslims dit bericht te verspreiden (want toch o zo veel mensen worden bij de neus genomen)?

AS: Dank je Megan,voor je uitnodiging en voor je vriendelijke woorden. Laat ons dit eerst en vooral duidelijk maken. Het gaat hier niet over Arabieren. Sommige Arabieren zijn christenen en sommige zijn vrijzinnigen. Zij zijn het zout der aarde. Arabieren hadden een rijke seculiere en tolerante cultuur vooraleer ze voor de islam bezweken. Het zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Het gaat 'm hier enkel over de islam. Ik kan je verzekeren dat indien Amerika ten prooi valt aan de islam, dat de Amerikanen dan zullen doen wat de moslims doen met dezelfde beestachtigheid. Amerikaanse moslimbekeerlingen zijn niet beter dan Saudische terroristen. Het gaat hier over de islam en niets anders dan de islam. We spreken hier over een ideologie van haat. De islam kan iedereen ontmenselijken. De meerderheid van de moslims zijn geen Arabieren en die zijn echt niet vredelievender.

Nu, je vraagt me hoe dit bericht te verspreiden. (Stout)Moedig ! Ja, je zou nog steeds van islamofobie en racisme worden beschuldigt. Maar de publieke opinie is snel aan het veranderen. Het is nu duidelijk aan het worden dat het probleem niet met islamitisch extremisme te maken heeft maar wel degelijk met de islam zelf. Nu, je kan terugvuren en al diegenen die je van islamofobie beschuldigen als onwetenden bestempelen. Onwetendheid is niet altijd zaligmakend. Mensen die het gevaar van de islam niet kennen en die weigeren te luisteren spelen in de kaart van de vijand. 70 jaar geleden was het deze misleidende politiek van verzoening samengevat in Nevil Chamberlain die de mogelijkheid gaf aan het nazisme om uit de hand te lopen en wat de dood aan 60 miljoen mensen tot gevolg had. Extremisme is altijd verkeerd. Toen waren er 2 extremistische partijen. Aan de ene kant was er een zeer kwaadaardige racistische doctrine aan het oprijzen in het hart van Europa. En aan de andere kant waren er diegenen die een compromis wilden bereiken met dit kwaad om het maar zeker niet te moeten confronteren.
Dit was het recept voor een catastrofe. Iedere keer dat je een kwaadaardige macht tegenkomt moet je er sterk tegenover staan. De geschiedenis is zich nu aan het herhalen. Vandaag staan we weer tegenover een fascistische beweging die nog veel gevaarlijker is dan het nazisme destijds en ook nu hebben we linksen en liberalen die compromissen willen sluiten, die meer toegevingen willen doen om de vijand maar te behagen. Churchil zei iets zeer diepgaand "An appeaser is one who feeds a crocodile - hoping it will eat him last."

Ga door en spreek. Wees niet bang om voor islamofoob te worden uitgemaakt. Je angsten voor de islam zijn terecht. Elke gevoelige mens die het nieuws volgt en die in staat is om te denken moet de islam wel vrezen. Een fobie is een irreele en ongegronde angst. De angst voor de islam is niet irreel of ongegrond. Enkel een dwaas kan zien wat er gaande is zonder bang te zijn.

MF: Hoe ontvangen moslims je? Vrees je voor je leven? Ik moet denken aan die coptische familie in NJ die werd afgeslacht omdat de man online was geweest in een moslimchatroom en er getracht had om met moslims te discussieren tegen de islam. Moordlustige lieden vonden hem en moordden zijn hele familie uit. Ben je hierdoor verontrust?

AS: Ik heb reeds honderden doodsbedreigingen gekregen, sommigen beschrijven grafisch wat ze met me zouden doen als ze me te pakken zouden krijgen. Ik heb ook al op de meest lasterlijke manieren beledigingen ontvangen. Ik ga echter niet naar een moskee om er te verkondigen dat de islam vals is. Ik pas wel zo veel mogelijk op. Enkel een dwaas zou verschrikkelijke beesten tarten. De man die zich mengt tussen krokodillen, giftige slangen, en die zich in het hol van hongerige leeuwen waagt, is niet dapper maar wel dom. Ja, ik neem het islamitisch terrorisme heel ernstig. Maar tegelijkertijd ben ik een soldaat. Soldaten gaan naar de oorlog en trachten de kogels te ontwijken en niet te worden gedood, maar ze kennen het gevaar waar ze zichzelf aan blootstellen. Dit is mijn oorlog en ik ken het gevaar waar ik mezelf aan blootstel. Ik doe mijn best om mezelf zo veel mogelijk van dit gevaar weg te houden, maar in het leven is er geen garantie. Als ik toch moet sterven, dan is mijn bloed is niet meer waard dan dat van het bloed van duizenden andere onschuldige mensen die dagelijks worden vermoord door islamitische terroristen. Daarbij, zelfs als ik niks doe dan nog kan ik een slachtoffer worden. Terwijl ik leef zal ik mijn best doen om mijn plicht te doen als mens en dat is een instrument te zijn voor de vrede. Vrede kan niet worden bereikt door compromissen te sluiten en door te trachten om iedereen het naar de zin te maken. Het kan enkel worden bereikt door het kwade te vernietigen dat de oorzaak is van oorlog.

MF: Hoe is je kijk op moslims en welke reakties krijg je op je site, over je waarschuwen voor het gevaar van de islam?

AS: Moslims zijn slachtoffers. Wanneer het op religie aankomt zijn zij helemaal niet in staat om rationeel te denken. Ik heb verscheidene andere cultussen bestudeert zoals de cultus van Jim Jones, Branch Davidian, Aum Shinrikyo, etc. De volgelingen van cultussen zijn technisch gezien geen domme mensen. In feite kunnen sommigen onder hen zeer slim zijn. Maar zij (onderwerpen) geven hun intelligentie over aan de cultusleider en hun denken is, wat religie betreft, aldus naar de vaantjes. Islam is een cultus en geen religie. Ik wil hier nu niet verder op in gaan maar er is een verschil tussen cultussen en religies. Ik heb het daar al uitvoerig over gehad in mijn boek The Islam Threat. If You Are Not Scared You Should Be. Cultussen brainwashen hun slachtoffers. De antwoorden van moslims zijn de typische antwoorden van volgelingen van cultussen. Zij zeggen tegen mij dat ik de islam nooit heb begrepen, dat mijn hart verzegelt is en dat ik de waarheid niet kan zien die voor hen toch o zo duidelijk is. Dat hun geloof in de islam na het lezen van mijn website zelfs nog is toegenomen (dit is natuurlijk om zichzelf de schok die ze ontvingen te ontkennen) en dat ik naar de hel zal gaan. Natuurlijk heb ik al gesproken over beledigingen en bedreigingen. Dit zijn allemaal logische drogredenen. Maar volgens moslims zijn die allemaal perfect steekhoudend. Doorgaans kunnen zij de absurditeit ervan niet inzien.

MF: Grote nieuwsbladen/zenders zouden interesse moeten hebben in de horrorverhalen op je getuigenissite. Bijvoorbeeld, de bekentenissen van ex-moslims die jonge christelijke vrouwen drogeerden, misleidden/belogen en afperstten opdat ze zich tot de islam zouden bekeren enkel en alleen maar om hen daarna te kunnen bedriegen, te slaan en te vernederen... en dit alles werd gedaan met goedkeuring van de religie. Hoe komt het dat we zulke verhalen niet horen op het nieuws?

AS: We leven in een door Politiek Correcte belegerde wereld "P.C.". Deze term werd verzonnen door de Bolshevisten en het betekende om doelmatig te liegen wanneer de waarheid vertellen niet in overeenstemming was met de Marxistische Leninistische Partijlijn. Vandaag heeft P.C. net dezelfde betekenis als toen. Het wil zeggen de waarheid verdoezelen indien die niet gepast is voor de linkse ideologie en hun plaatselijke ethiek. Neem nu bijvoorbeeld de feministen. Geweldig idee! Ik ben voor de gelijk(waardig)heid van de geslachten en tegen het geweld en misbruik van vrouwen. Dat is de slogan van de feministen. Alhoewel. Als dit misbruik in islamitische landen plaats heeft dan verstommen deze geharde feministen. Waarom? Omdat het niet politiek correct is om de islam te bekritiseren. In dat geval zijn die misbruiken dan plots geen misdrijven tegen de menselijkheid meer maar gewoon maar wat "culturele nuances". Moslimvrouwen kunnen door hun man worden geslagen, hun mensenrechten geschonden, ze kunnen leven zoals slaven, hun geslachtsorganen verminkt en ze kunnen ter dood worden veroordeeld door steniging en toch hoor je geen krimp van protest vanwege de feministen. Ze zeggen dat het allemaal cultureel is en berispen je zelfs voor je intolerantie en ongevoeligheid voor andere culturen als je dit durft aan te kaarten. Maar ze bekritiseren nooit de islam, omdat het bekritiseren van de islam niet politiek correct is. Doch het is wel politiek correct om het joden-christendom te bekritiseren. In feite, hoe meer laster je over het joden- christendom verkoopt, hoe intellectueler je overkomt maar owee jij racistische dweper als je ook maar één wenkbrauw durft te verheffen tegenover mensen van andere culturen. Die mensen moet men beschouwen als "de minderheid". Zelfs al zijn ze in feite in de meerderheid. Je zou hen met dezelfde eerbied moeten behandelen als met die van een bijna uitgestorven soort. Je moet hun cultuur respecteren hoe aanstootgevend dat die ook moge zijn. Waarom? Omdat een paar honderd jaar geleden je koloniale voorvaderen wandaden hebben gepleegd tegen hun voorouders. Dit is een soort van boetedoening. Dat is waarom je geen kritiek hoort over de islam in de media. Politieke Correctheid wil zeggen zelfbedrog.

We kunnen dit veranderen indien sommigen van ons deze zieke cultuur durven de tarten door de waarheid te vertellen zelfs indien die waarheid de gevoelens van iemand zou kwetsen. Dat is dan zijn probleem en niet het onze. We mogen, natuurlijk, racisme niet tolereren. Afgezien van het feit dat we zelf geen keuze hebben in ons ras en dat het onrechtvaardig zou zijn om iemand te discrimineren omwille van zijn ras, is er ook geen enkel wetenschappelijk bewijs dat aantoont dat het ene ras superieur is tegenover het andere. Zodus racisme is niet alleen moreel verkeerd het is ook wetenschappelijk verkeerd. Maar de islam is geen ras, het is een doctrine. Het is een geloof en zoals alle religies is het onafhankelijk van diegenen die het volgen. Wanneer je het nazisme bekritiseert bekritiseer je de Duitsers niet. We moeten dit onderscheid maken en de islam bekritiseren zonder daarom racistisch te zijn. Wees niet bang! Zeg de waarheid. Als je in de koran leest dat ongelovigen onzuiver zijn, zeg dan dat je je als ongelovige door dit vers beledigd voelt en vraag aan moslims wat zij daar aan zullen doen. Ze moeten ofwel dit vers verwerpen en ook de honderden andere verzen die beledigend, gewelddadig en racistisch zijn, ofwel moeten zij ons land verlaten. Als zij denken dat jij vuiligheid bent omdat je maar een ongelovige bent, wat doen zij hier dan? (Een zeer goede vraag Ali! Lezers, houden jullie niet van deze man? MF)

Een andere reden waarom de linksen er zichzelf niet kunnen toe brengen de islam te bekritiseren is omdat ze lobbyen voor de stemmen van de moslims. Alleen al daarom zulen ze alles doen om het de moslims hier zoveel mogelijk naar de zin te maken, zelfs door schade te laten toebrengen aan hun eigen land/cultuur incluis en er de schuld voor op zich nemen.

7 jaar geleden, wanneer ik mijn gevecht begon was de islam bekritiseren helemaal taboe. De dingen zijn nu aan het veranderen. Veel Westerlingen schreven mij om mij te adviseren mijn toon wat te verminderen, maar nadat zij een paar artikelen van mij op mijn website www.faithfreedom.org hadden gelezen veranderden ze allemaal van gedachte en nu staan ze achter mij en geven ze mij hun volledige steun. De waarheid is zeer krachtig. Het heeft de kracht om je van gedacht te doen veranderen.

MF: In 1 van je laatste artikels zei je dat moslims zoals "hersendode zombies" zijn. Als dit zo is, welke andere keuze hebben we buiten totale vernietiging?

AS: Beste Megan, moslims zijn mensen zoals u en ik. Zij worden hersendode zombies enkel en alleen in religieus opzicht. Alle cultisten zijn hersendode zombies. Denk je niet dat de 900 volgelingen van Jim Jones die vrijwillig vergif dronken en dit doorgaven aan hun kinderen, of de gestudeerde leden van de zonnetempel die massaal zelfmoord pleegden om alzo de buitenaardsen te kunnen ontmoeten die navigeerden in de staart van de komeet Haley, of de volgelingen van David Koresh, John De Ruiter, Scientology of al de andere cultussen geen hersendode zombies zijn/waren? (Yes I do MF)
Je dood geen mensen omdat het hersendode zombies zijn. Je tracht hen daarentegen te verlichten. Dat is wat ik tracht te doen. Aan de ene kant tracht ik moslims te helpen het licht te zien zodat ze die cultus van haat verlaten en aan de andere kant tracht ik andere mensen te doen inzien dat moslims slachtoffers zijn en geen schurken. Neen ik denk niet dat mensen moeten vernietigd worden omdat ze hersendode zombies zijn. Veel van deze hersendode zombies zijn gered en je kan nu zien dat het zeer verstandige en doorgaans goede mensen zijn. (Dit is zeer zeker waar. Ga naar www.faithfreedom.org en maak kennis met enkele verhalen. Sommige zijn echt hartverscheurend MF). De meeste mensen die schrijven voor Faith Freedom International maakten eens deel uit van die groep hersendode zombies. Wij zijn niet de creme de la creme van moslims. De rest had de kans niet de waarheid in te zien. Je geloof verlaten is helemaal niet gemakkelijk.

Nu ik ben een Perzier en ik spreek hyperbolisch. Dit is hoe wij Perzen spreken. Met hersenloze zombies bedoel ik irrationeel. Ik ben niet tegen het christendom. In feite hou ik van het christendom want het is een religie dat liefde predikt. Maar wanneer je rationeel denkt, dan houd ook het christendom geen steek. Het is irrationeel. In feite gaan de christenen zelf daar ook mee akkoord. (Wel ik niet, maar dat is een theologische discussie waar we geen tijd voor hebben, We komen zo goed overeen dat een klein meningsverschil echt geen kwaad kan MF) Dat is waarom we scholen hebben zoals het fideism in het christendom, vooral in het protestantisme dat leert dat de rede irrelevant is voor religieus geloof . In zekere zin zijn alle volgelingen van een geloof fideisten en irrationeel. Dit is de ware natuur van geloof. Geloven is het accepteren van stellingen zonder 1 enkel bewijs. Als we echte bewijzen konden voorleggen voor ons geloof dan zou het helemaal geen geloof meer zijn maar wel een feit. Als irrationaliteit een zonde is, dan is de meerderheid van de mensheid schuldig.

Neen uitroeing is niet het antwoord. Dat is absurd. (Dit IS nu eenmaal the Absurd Report en wij hebben aldus het recht absurde vragen te stellen! MF)
Studie is het antwoord. Wij moeten ons zieke P.C. karakter te boven komen en moslims eens eindelijk om antwoorden vragen. Tracht het vuil niet onder het tapijt te vegen, terwijl je een smiley masker draagt en doet alsof alles ok is. Maak de discusie over de islam publiek en laat de moslims de absurditeit van hun geloof inzien. Ja alle religies zijn absurd maar geen enkele andere religie leert het onverschillig vermoorden van diegenen die er niet mee akkoord zijn. We moeten de islam niet tegengaan omdat het absurd is maar wel omdat het kwaadaardig en gevaarlijk is.

MF: Mijn gelukwensen Ali voor het gebruik van het woord absurd 4 keer in 1 paragraaf! Ik zou je moeten aannemen als nieuwe consulent! Serieus nu, als jij aan het hoofd stond van de oorlog tegen de terreur, hoe zou jij die dreiging verslaan?

AS: Terrorisme is niet hetzelfde als een gewone misdaad. Misdadigers doen het om gemakkelijk aan geld te geraken. Terroristen doen het uit ideologie. Dit is net het tegenovergestelde als wat senator Kerry placht te zeggen, je kan het terrorisme niet aanpakken zoals je de misdaad of prostitutie aanpakt. Om het terrorisme te bestrijden moeten we de ideologie die erachter zit bestrijden. Dit is wat er ontbreekt in deze oorlog. We moeten de zaden van twijfel zaaien in de hoofden van jonge moslims zodat hij 2 maal zal nadenken vooraleer zijn leven te geven voor een valse belofte van een dubieus leven na de dood. Hij moet zich ook realizeren dat het fanatisme van de islam niet het teken is van zijn heilige oorsprong maar wel van de creatie door een psychopatische narcist. Alle cultussen zijn zo. Zij zijn allemaal veeleisend en zij verhogen de cultusleider tot superhumane proporties.

Dit is hoe deze oorlog moet worden gevoerd. Natuurlijk moeten de terroristen worden opgepakt en opgesloten of gedood. We moeten de militante islam militair bevechten en haar ideologie ideologisch! Het ideologische gevecht is veel belangrijker dan het militaire gevecht. We gaan en kunnen het militaire gevecht niet winnen. Denk eens na. Er waren maar 19 terroristen nodig om 3000 mensen te doden op 9/11. Er waren er maar 4 nodig om 52 mensen in Londen te doden en om 700 mensen te verwonden. Deze operaties kosten hen niets terwijl het ons massas geld kost. Er staan wereldwijd miljoenen terroristen klaar om toe te slaan. Doe de berekening.

Je vraagt waarom hen niet uitroeien? Naast het feit dat dit inhumaan is, is het ook nog onpraktisch. Denk je dat deze mensen nietsdoent gaan zitten wachten tot dat jij aankomt om hen dood te schieten? Zij zijn veel militanter dan wij en zij zullen meer van onze mensen doden dan wij van hen. Het hele idee is gewoonweg krankzinnig. Er is echter een zinnige weg. Dat is studie/kennis/opvoeding. Gedurende de jaren heb ik honderden moslims geholpen om de islam te verlaten. Ze vechten nu zij aan zij met mij mee en wij worden een leger. Als ik moslims zou moeten doden, hoeveel zou ik er dan hebben kunnen doden en wie zou er uiteindelijk hebben gewonnen? Wij willen helemaal geen mensen doden. Wij willen hen verlichten en een nieuwe renaissance teweegbrengen.

Wat we nodig hebben zijn intensieve campagnes tegen de islam. Bestook de moslims en niet-moslims met feiten over de islam. Moslims zullen dan op en neer springen, zuchten en puffen, kwaad worden en grommen, "Jij bent mijn religie aan het beledigen en mijn gevoelens aan het kwetsen" Naar de hel met hun gevoeligheid, wij moeten hun leven redden en de levens van hun potentiele slachtoffers. Moslims moeten wakker worden en de islam verlaten. Het alternatief is de totale vernietiging waar je het over had, en dat is gewoonweg waanzin.

MF: Wat zou de reactie van dit land zijn als Amerikaanse moslims, die zouden weigeren om de islam op te geven en trouw te zweren aan Amerika, zouden worden aangehouden?

AS: Eerst en vooral zou er een dialoog moeten plaatsvinden op nationaal niveau. De hele media moet hierbij worden betrokken en men moet dit probleem ter discussie brengen met alle obstakels verwijdert. Dus niet zoals men het nu doet. Iedere keer als men het over het islamitisch terrorisme heeft voegt men daar onmiddellijk aan toe "Dit is niet de ware islam". Waar is de ware islam? Hoe weten ze dat dit niet de ware islam is? Waarom kan niemand eens een kat een kat noemen? Het Britse parlement is een wet aan het debateren die het bekritiseren van de islam strafbaar zou maken. Is dit geen waanzin? Een rechter in Italie roept Oriana Fallaci, de auteur van de bestseller, The Force Of Reason op om terecht te staan omwille van haar belasterende beweringen over de islam. Dit is waar wij fout aan het gaan zijn. Wij zouden juist de kritiek op de islam moeten stimuleren. Het snijd geen hout dat in christelijke landen waar het helemaal geen probleem is om het christendom te bekritiseren, dat daar de kritiek op de islam verboden zou worden. Een reden is dat je eender wat over het christendom kan zeggen, wetende dat je toch niks zal overkomen. Maar owee als je durft kritiek te uiten op de islam, want dan doden moslims je, zoals gebeurde met Theo Van Gogh, ofwel maken ze oproer in de straten en sterven er mensen. Fundamenteel gezien wil dit zeggen dat moslims erin geslaagd zijn om de media te intimideren en hen tot dhimmis te reduceren, maw. tot ondergeschikte dienaren.

Moslims die trouw zweren aan Amerika dat interesseert mij helemaal geen zier. Moslims doen dit enkel en alleen maar om in het land voet aan de grond te krijgen. Vertrouw nooit de beloften aan trouw van moslims. Mohammed tekende verdragen met zijn tegenstanders enkel om die nadien te verbreken wanneer hij sterk genoeg geworden was. Trouw zweren aan, voorlopig de wetten van het gastland volgen en verdragen tekenen betekenen voor moslims alleen maar tijd winnen tot wanneer ze sterk genoeg (militair of in aantal) geworden zijn. Akkoorden en verdragen binden alleen maar jou en niet hen. Zij kunnen zelfs doen alsof ze zich tot het christendom bekeert hebben om je vertrouwen maar te winnen en je te kunnen belazeren. Dit maakt allemaal deel uit van het spel misleiding. Het heet taqiyyah. Moslims moeten de islam verlaten, de islam moet uitgeroepen worden tot een gevaarlijke cultus. Het moet als de vijand worden erkend, net zoals het communisme als de vijand werd beschouwd tijdens de koude oorlog. Moskeeen moeten worden gesloten. Hun samenkomsten moeten buiten de wet worden gesteld.
De islam prediken is terrorisme prediken, het moet worden uitgebannen. Waarom denk je dat islamisten op campussen zich richten op moslimkinderen voor hun da’wah (religieuze invitatie)? Zij zijn reeds moslims. Waarom de da’wah niet geven aan niet-moslims? De rede is om de practiserende moslims om te vormen tot terroristen. De islam prediken is tegen de nationale veiligheid. Het moet worden gestopt. Tussen de koran en mein kampf is er geen verschil. De islam verschilt niet van die racistische beweging. De islam moet zijn eigen plaats innemen tussen de gevaarlijke cultussen en niet tussen die van de erkende godsdiensten. Vrijheid van meningsuiting moet worden gegarandeert zodat de mensen de islam kunnen bekritiseren. Iemand die haat predikt moet ofwel het land worden uitgezet ofwel gevangengezet. Dit betekent, dat imams die de koran prediken hun vrijheid zouden kunnen verliezen.
Al deze maatregelen mogen drastisch klinken, maar het alternatief is veel erger.
MF: Wat is het grootste gevaar voor onze samenleving?
AS: Het is heel waarschijnlijk dat moslim terroristen vroeg of laat in het bezit zullen geraken van een atoombom. Vorige maand maakte, een terrorist, een echte schurk, in een schijnverkiezing, aanspraak op het presidentschap in de islamitische republiek Iran. In tegenstelling tot zijn voorgangers die listig waren, maakt deze schurk er helemaal geen geheim van dat zijn ware intentie is om de islamitische republiek wereldwijd uit te breiden. We weten allemaal wat dit betekent. Hij heeft zijn besluit herhaalt om nucleaire bommen te maken en ook om Israel te vernietigen. Als we niets doen zullen Amerikaanse en Europese steden vroeg of laat doelwitten worden voor nucleaire bommen. Het is mogelijk dat Osama Bin Laden zich in Iran schuil houd. Dus het grootste gevaar vandaag is de nucleaire bom en de dreiging komt van Iran. De Iraanse crisis moet snel worden opgelost. Dat kan men niet doen door middel van gesprekken en door onderhandelingen. Je praat niet met schurken. Maar ik denk ook niet dat een direkte aanval op Iran voordelig zou zijn voor de USA. Amerika zou in de plaats daarvan de oppositie in Iran moeten versterken en er de oproer aanwakkeren. Laat de Iraniers zelf hun dictators verwijderen, help hen gewoon een handje.
MF: Wat heeft de administratie goed gedaan in de oorlog tegen het terrorisme?
AS: De administratie heeft alles gedaan wat maar menselijk mogelijk was. Ik steunde de president in zijn oorlog tegen de Iraakse dictator Saddam. Wat zou jij doen indien je patient een kwaadaardige tumor had? Dan zou je moeten opereren. Wat zou jij doen indien 1 van je armen geinfecteerd zou zijn met een vleesetende ziekte? Men zou dan moeten amputeren. Deze operaties zijn niet prettig en kunnen zeer risicovol zijn. Maar de kostprijs van niets doen is veel groter dan de pijn van de operatie. De operatie in Irak bleek veel moeilijker te zijn dan we hadden verwacht. Dit wil echter niet zeggen dat het een vergissing was. Spijtig genoeg zijn er geen garanties in het leven en kan niemand de uitkomst van een operatie voorspellen. De enige zekerheid is dat, in het aangezicht van het kwaad, niets doen de slechtste optie is.
Ik zou meer grensbeveiliging willen zien, strengere regels tegen illegale immigranten, sluiting van de moskeeen, de uitroeping van de islam als de vijand van de democratie en start een nationaal debat over de islam. Laat de moslims hun religie verdedigen als ze dat kunnen. Schop diegenen die de islam niet kunnen opgeven het land uit.
Feit is dat geen enkele administratie onze veiligheid kan garanderen. We zouden best aan de idee wennen dat onze regering niets kan doen om ons te beschermen. We kunnen biljoenen dollars uitgeven om bvb het luchttransport veilig te maken, de terroristen zullen dan gewoon een ander doelwit uitkiezen. De doelwitten zijn oneindig. Onze middelen zijn dat niet.
MF: Wat heeft de administratie fout gedaan?
AS: Wat fout is is dat we gefaalt hebben in het identificeren van de vijand. Hoe kan je nu een oorlog voeren wanneer je niet weet wie de vijand is? We zijn links en rechts getroffen en alles wat we doen is trachten om ons te beschermen en dit tegen hoge kosten. Maar we hebben de vijand helemaal niet geidentificeerd en we zijn er dus ook niet tegen aan het vechten. Integendeel we beschermen de vijand en trachten hem te vriend te zijn. Dit is wat er verkeerd is in deze oorlog en zolang dat dit niet veranderd zullen we deze oorlog verliezen. Je kan niet geblinddoekt vechten en dit is nu net wat we aan het doen zijn. Het maakt helemaal niet uit hoe sterk dat je bent en hoe zwak dat je tegenstander is, zolang dat je geblinddoekt bent zal je verliezen. De vijand is de islam. Terrorisme is enkel één van de vele strategieen die deze vijand gebruikt om ons te onderwerpen. De andere strategie is misleiding. Aan de ene kant hebben we de terroristen die ons doden bij de honderden en bij de duizenden en aan de andere kant hebben we de verontschuldigende moslims die tussen hun tanden door liegen en zeggen? "islam betekent vrede"
Alleen maar tegen het terrorisme vechten is net hetzelfde als trachten om de oorlog tegen de nazis te winnen door enkel de blitz te bevechten. Dat is helemaal niet de manier om deze oorlog te winnen. Je moet immers de vijand zelf bevechten. Afgezien van enkele mensen zoals Robert Spencer, Ibn Warraq, Ayan Hishi Ali, Craig Winn en de leden van Faith Freedom International, zijn maar weinigen er zich van bewust dat het probleem de islam zelf is. Iedereen wil nu eenmaal "politiek correct" zijn en daarom beschuldigen ze maar een onzichtbaar en ondefinieerbaar spook genaamd "het islamitisch terrorisme". Dit is onze grootste handicap in deze oorlog.
MF: Net vandaag op Townhall.com Las ik 2-3 artikels van conservatieven die allemaal beweren dat we de "radicale" islam moeten stoppen en dat de "gematigde" moslims hun religie moeten heropeisen. Ze snappen het gewoonweg niet! Er is geen heropeising van een verdraaide met haatvervulde ideologie. Het is net alsof men zou zeggen dat het nazisme moet geherstructureerd worden voor de "vredelievende" nazis. ONMOGELIJK. Terug naar de vraag. Indien je uitgenodigd zou worden voor een rondetafel discussie met President George W.Busch en hij vroeg je het volgende, wat zou je antwoorden? Wat is de kernoorzaak van het terrorisme?
AM: De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.

MF: Bestaan er vredelievende/gematigde moslims?

AM: Neen. Er kunnen geen vredelievende gematigde moslims bestaan net zomin als ronde vierkanten. Vredelievende gematigde moslims zijn immers diegenen die de islam niet practiseren. Zij zijn enkel moslim in naam maar weten echt niks van de islam af en moest men hen de onverbloemde waarheid vertellen dan zouden ze erg geschokt zijn. Vredelievende islam betekent minder islam. Gelukkig zijn de meeste moslims van deze categorie. Dit zijn de mensen die we willen bereiken en redden. Dit wil echter niet zeggen dat deze "moslims in naam" geen terroristen kunnen worden. Mohammed Bouyeri beweerde geen goede moslim geweest te zijn en vermoorde daarom Theo Van Gogh voor verlossing/om het goed te maken. Zolang moslims in de leugens van mohammed geloven, kan eenieder van hen een terrorist worden.

MF: Wat moet er gebeuren om het terrorisme te stoppen?

AM: Bestrijd de islam. Vernietig deze ideologie door onderwijs/opvoeding. Dwangmatig en agressief. Steun schrijvers die deze oorlog voeren. Produceer en vertaal anti islamitische lektuur en verspreid het ver en wijd. Start een radioprogramma voor het bediscussieren van de islam, mohammed en de koran in alle talen en zend het wereldwijd uit. Dit is cruciaal. Exporteer het Amerikanisme niet meer maar verhoog veeleer de etnische cultuur van de mensen die je wil redden. Met aan de mensen te vertellen hoe goed dat ZIJ wel zijn maak je meer vrienden dan door hen te vertellen hoe goed dat JIJ wel bent. Het eerste wat de islam deed na de onderwerping van zijn slachtoffers was hun culturele erfgoed verachten. Tracht om die cultuur te doen herleven en vergelijk dan de superioriteit van die cultuur met de islam. Herstel de trots van moslimnaties. Deze mensen hebben hun identiteit verloren en zoeken nu hun glorie in de islam. Zoals elke narcist vernederde muhammed hen en ontnam hen hun trots, verminderde hun zelfvertrouwen en als resultaat ontwikkelden ze een co-afhankelijkheid syndroom naar de narcist muhammed toe om te denken dat ze zonder de islam niks waard zijn. Ontmasker de misdaden en verdorvenheden van muhammed en breng ze in het licht van de waarheid, zonder ze trachten te verbloemen. (1 specifieke misdaad die zou moeten worden aangestipt is muhammeds appetijt voor kleine kinderen. 1 van zijn vrouwen was 6 jaar toen hij met haar trouwde en 9 toen hij haar mee naar bed nam. Dit is een praktijk die nog steeds bestaat in islamitische landen. De meeste normale mensen noemen dit PEDOPHILIE MF)
Breng de stommiteiten van de koran in de schijnwerpers. Toon de moslims dat dit boek helemaal geen mirakel is maar wel een hoax. Het staat vol met wetenschappelijke ketterijen, historische blunders, mathematische fouten, logische absurditeiten, grammatische fouten en ethisch bedrog. Zaai de zaden van de twijfel in de geest van de moslimjeugd zodat ze tweemaal zullen nadenken vooraleer zichzelf op te offeren als zelfmoordterrorist voor een valse belofte over een orgiastisch leven na dit leven. In deze oorlog zijn ex-moslims je beste bondgenoten. Zij zijn de doodsvijanden van de islam en terzelfdertijd hebben zij medelijden met de moslims. Zij kennen de islam immers van binnen uit. Maar het meest belangrijke is dat zij de gedachten/denkwijze van moslims kennen. Dit is een inzicht dat je niet kan verkrijgen met het lezen van boeken. Wij willen moslims niet van ons vervreemden maar hen winnen als vrienden. De schoonheid van deze oorlog is dat wanneer je wint, je vijand zal veranderen in je beste bondgenoot en een bijkomende soldaat/strijdmakker zal zijn in de strijd tegen de onwetendheid.
We hebben helemaal geen slagschepen, tanks, geweren en kogels nodig om deze oorlog te winnen. Het enige wat we nodig hebben is de waarheid en de middelen om die waarheid te verspreiden. Dit kan natuurlijk geen openlijke strategie zijn van de regering, tenminste nu nog niet. De President kan moeilijk een oorlog tegen de islam aankondigen. Dat zou alleen maar resulteren in meer Amerikaanse doden in aanslagen overal ter wereld. De ideologische oorlog is reeds bezig. Het enige wat de regering hoeft te doen is deze discreet te steunen.

MF: Wat is denk je het belangrijkste dat de president zou moeten weten?

AM: Ik denk dat de President zou moeten weten dat de islam geen bijkomende religie is in het pantheon van Amerikaanse religies. Het is helemaal geen aanvulling tot de Amerikaanse diversiteiten regenboog. Indien Amerika beschreven word als een smeltkroes, moslims zullen zich er nooit integreren. Zij verzetten zich tegen assimilatie. Zij zullen zo hard blijven als stukken rots en zij zullen je stamppot helemaal bederven. Ik wil dat de president weet dat de islam een politieke beweging is. Het doel van de islam is zijn gastland over te nemen. Religie is enkel een masker. Het doel is verovering en onderwerping. Je hoeft maar naar Iran te kijken, kijk naar Egypte, India(Pakistan), Irak en Turkije en zie wat de islam deze landen allemaal heeft aangedaan. Hun regeringen werden onderworpen, hun culturen werden beschimpt en de islamitische tirannie werd er opgericht. De islam zal net hetzelfde doen met Amerika. Het wil de democratieen omver werpen om een kilafat op te richten. Want de islam is politiek, het is aan onze regeringen om het te bevechten en ons land, onze grondwet en onze democratie te redden. Ik wil ook dat de President weet dat dit nobel gevecht om de democratie uit te voeren naar de rest van de wereld, een formidabele vijand heeft. En die vijand is de islam. Tenzij hij dit probleem onderkend zullen zijn plannen gedwarsboomt worden.

MF: Er zijn verschillende rapporten en ook geruchten doen de ronde over Osama Bin Laden die Russische atoombomaktentassen zou hebben weten te bemachtigen en dat die reeds in de VS zouden aanwezig zijn. Waarom zijn ze volgens jou nog niet gebruikt als ze er zijn?

AM: Ik weet niet of dat deze rapporten waar zijn. Maar als ze waar zijn, dan is de reden waarschijnlijk omdat ze zullen trachten om nog meer van die aktentassen het land binnen te brengen om Amerika uiteindelijk op de knieen kunnen krijgen. Eerst zullen ze er dan een paar in steden laten ontploffen, de dood veroorzakend van miljoenen mensen, en daarna zullen ze dreigen om nog meer steden op te blazen indien Amerika zich niet wil onderwerpen aan de islam. Als wat je zegt waar is dan is onze tijd op. Osama Bin Laden of Ayatollah Khamanei en zijn pas aangestelde schurk Ahmadinejad zal je dan bevelen hoe je je leven moet leiden of anders zal nog een andere stad opgeblazen worden. Enkel dwazen onderschatten de macht van het kwaad.

Het enige dat ik kan bedenken is de moslimwereld vertellen dat wij hen verantwoordelijk stellen en dat zij het geweld van de koran moeten aanklagen, wat hetzelfde is als, de koran aanklagen. Bedreig daarna alle moslimlanden door hen te zeggen dat wanneer er ook maar 1 Amerikaanse of Europese stad zou worden geraakt door een nucleaire bom, dat er dan zonder enig uitstel of discussie 100 moslimsteden, Mecca en Medina inkluis, totaal zullen worden vernietigd. Dit noemt men MAD en het werkte tijdens de koude oorlog. Zou het werken bij moslims? Dit is moeilijk te zeggen omdat moslims een element van krankzinnigheid in zich hebben dat afwezig was bij het communisme. Communisten wilden net als wij een beter leven op deze wereld. Enkel hun methode was anders. Moslims daarentegen verachten deze wereld. Zij vieren de dood. Dus MAD zal bij moslims mogelijk niet werken. Er is nog een ander punt. Moslims zijn narcisten. Ze leven allemaal in mohammeds narcistisch bubbel. universum. Zij denken allemaal zoals hij en zij tonen zijn symptomen van persoonlijkheidsstoringen aan. Ze hebben volstrekt geen geweten wanneer het om de rechten van niet-moslims gaat. Narcisten zijn bullebakken wanneer hun tegenstander zwak is maar ze zijn ook zeer laf. Wanneer ze worden bedreigd en die dreiging ook serieus nemen, dan krabbelen ze terug. Als je moslims wil bedwingen, dan moet je zorgen dat ze je vrezen, dat ze schrik van je hebben. Dit is hoe je een bullebak terugdringt. De grootste vergissing die je met bullebakken kan maken is met hen te gaan onderhandelen, een compromis met hen trachten te bereiken en hen te willen behagen.

Nu kan je zeggen. Wel als dit zo is. Saddam Hussein deinsde toch niet terug? Het antwoord hierop is dat hij nog tot de laatste minuut de valse hoop koesterde dat Frankrijk, Duitsland en zijn andere vrienden hem nog ter hulp zouden snellen. Narcisten leven in een fantasiewereld. Hun wereld is heel anders dan het onze. Indien Frankrijk niet zulk een grote steun was geweest voor de Iraakse dictator dan zou de oorlog in Irak waarschijnlijk niet hebben plaatsgevonden want Saddam zou dan met zijn zonen en zijn gestolen geld het land hebben verlaten.

MF: Deze week werd er in Engeland een moslimman doodgeslagen en er werd bij gezegd dat de misdaad racistisch gemotiveerd was. Vrije mensen beginnen gefrustreerd te geraken en voelen zich hulpeloos in het aanzicht van een terreur die we blijkbaar niet onder controle krijgen. Wat is volgens jou de beste manier om onschuldige mensen te behoeden om als mikpunt te dienen van de ontevreden bevolking ?

AM: Je kan dit niet stoppen. Dit is een normale reactie. Ik waarschuwde een paar jaar geleden al voor deze terugslag. Onlangs nog ontmantelde de Italiaanse overheid een burgerwacht die speciaal was opgericht om islamisten op te sporen en op te jagen. Sommige van de leden waren politieofficieren. Dit is onvermijdelijk. Als je het islamprobleem niet rechtstreeks aanpakt, dan zullen de mensen het recht in eigen handen beginnen te nemen. Als je hun pen wegneemt dan zullen ze het wapen opnemen. Ofwel moeten we nu eindelijk de waarheid over de islam beginnen te vertellen ofwel moeten we ons schrap zetten voor de opkomst van fascisme en een bloedbad in onze steden. WE MOETEN DE ISLAM BESTRIJDEN. Er is geen ander alternatief. Dit is de eenvoudigste en goedkoopste manier om deze oorlog te voeren en te winnen. En dit vraagt helemaal geen bloedvergieten. Het alternatief hiervan is gewoonweg waanzin. Als we niets doen, als we de kritiek op de islam verbieden, dan zullen moslims worden opgejaagd en gedood door fascisten en er zal dan niets zijn dat we nog kunnen doen om dit te stoppen. Ooit komt er aan het geduld van mensen een einde. Eens dat zijzelf en hun familie worden bedreigd dan komt het overlevingsinstinct naar boven en dan kunnen mensen worden als beesten. We kunnen zo veel wetten maken als we maar willen, maar we kunen de menselijke natuur echt niet veranderen. Als de regering blijft falen in het aanpakken van het echte probleem dan zal de bevolking het op hun manier doen.

MF: Wat is de reactie van moslims op mensen zoals Senator Dick Durbin die onze soldaten vergeleek met nazis en sovjets, en op President Bush die de islam een "vredelievende" religie noemt?

AM: Senator Dick Durbin is een erg verwarde man. Met zulk een misleidende opmerkingen die alleen maar voortgekomen zijn uit zijn onwetendheid, wakkert hij de islamitische waanzin alleen maar aan en geeft hij de islamisten al de munitie die ze nodig hebben. Virtueel is dit het onderschrijven van het terrorisme. Hij zegt tegen de terroristen dat ze gelijk hebben, wij zijn slecht, we verdienen het. Dit is wraakroepend. Hoe het mogelijk is dat zulk een mensen het tot senator schoppen gaat mij te boven. Met vrienden zoals Dick Durbin heeft Amerika geen vijanden nodig. Natuurlijk is de reactie van moslims hierop gejubel en gejuich. Mensen zoals Michael Moore, Noam Chomsky, Edward Said en mag ik er aan toevoegen dat vele Democraten intellectuele terroristen zijn. Zij wakkeren dit vuur aan door aan de islamitische terroristen te vertellen dat ze gelijk hebben.
Wat de President betreft die de islam een "religie van vrede" noemt, hij zou daarmee moeten stoppen. Ik verwacht niet van de President dat hij de islam publiekelijk gaat aanklagen. Hij is nu eenmaal de President en hij moet zijn politiek spel spelen. Maar hij is geen geleerde in de islam. Hij weet niets van de islam. Mr.Busch en Mr.Blair zouden moeten afzien om oordelen uit te spreken over dingen waar ze niks van af weten. Als onze politiekers de islam nu nog niet openlijk kunnen veroordelen, dan is het minste wat ze kunnen doen te stoppen met de islam te verontschuldigen.
MF: Waarderen echte moslims vrede?
AS: Echte moslims zijn diegenen die de koran en de sunna (voorbeelden opgezet door mohammed) aanhangen. Deze moslims waarderen de vrede helemaal niet. In feite verachten ze het. Zij waarderen dood en martelaarschap. Zij volgen het voorbeeld van mohammed en hij was een man van de oorlog. Hij verachtte al diegenen die met excuses afkwamen om maar niet naar de oorlog te moeten. In de zomerhitte lanceerde hij een massale raid op Tabruk in Syrie. Sommigen dachten dat het te warm was om mee te gaan en zij besloten thuis te blijven.Voor hen schreef hij:

“Those who were left behind (in the Tabuk expedition) rejoiced in their inaction behind the back of the Messenger of Allah: they hated to strive and fight, with their goods and their persons, in the cause of Allah: they said, "Go not forth in the heat." Say, "The fire of Hell is fiercer in heat." If only they could understand! 9:81 http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/009.qmt.html
Ergens anders schreef hij : “Fighting is prescribed for you, and ye dislike it. But it is possible that ye dislike a thing which is good for you, and that ye love a thing which is bad for you. But Allah knoweth, and ye know not.” 2.216 http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/002.qmt.html

Diegenen onder de moslims die de vrede waarderen zijn geen echte moslims. Dit zijn goede mensen die ongelukkigerwijze geboren zijn in een islamitische familie en die nu van zichzelf denken dat ze moslims zijn. Of misschien hebben ze zich bekeert tot de islam omdat men hen belogen heeft. Wij moeten deze mensen zo vlug mogelijk bereiken. Zij zijn geen terroristen maar zij zijn wel de ruggesteun van het terrorisme. Als zij de islam verlaten, dan zal de islam sterven en daarmee ook het islamitisch terrorisme. Daarom, ook al zijn de meesten onder de moslims vredelievende en goede mensen, wil dit niet zeggen dat zij niet mede verantwoordelijk zijn voor de terroristische activiteiten van hun geloofsgenoten. Als deze wishy-washy, zogenaamde "vredelievende moslims" de islam verlaten, dan zal het islamitisch terrorisme onmiddellijk ophouden te bestaan.

MF: Dank je Ali Je tijd en kennis is erg gewaardeerd. Lezers, aub bezoek de site van Mr.Sina at www.faithfreedom.org en lees exact waarom dat wij moeten beginnen met de islam te classificeren als een ideologie van haat en met het te declassificeren als een religie. Doe aan zelfstudie. Wij weten dat de mainstream media het niet voor jou zal doen! Ik denk eraan om meer tijd te gaan besteden aan het ontmaskeren van de islam als de hoax dat het is. Stay tuned, volgende keer zal het gaan over de afschuwelijke misdaden van mohammed.

Oud 8 augustus 2005, 17:44   #2
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Als je echt ballen had, dan zat je al in Irak.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2005, 18:27   #3
sinan123
Banneling

Standaard

Ik vraag me echt af wie dat gaat lezen.
Ik niet in ieder geval.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2005, 18:32   #4
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
...

Stay tuned, volgende keer zal het gaan over de afschuwelijke misdaden van mohammed.

Zoals bij alle grote betogen staan de belangrijkste zaken op het einde.. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Levertraan on 08-08-2005 at 19:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:
...

Stay tuned, volgende keer zal het gaan over de afschuwelijke misdaden van mohammed.

Zoals bij alle grote betogen staan de belangrijkste zaken op het einde.. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
...

Zoals bij alle grote betogen staan de belangrijkste zaken op het einde.. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Levertraan : 8 augustus 2005 om 18:33.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2005, 18:40   #5
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Als je echt ballen had, dan zat je al in Irak.
Wie? Wat? Waarom?

Waarom reageer je altijd zo?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2005, 18:43   #6
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Zoals bij alle grote betogen staan de belangrijkste zaken op het einde..

Die informatie zal weer gebaseerd zijn op ''feiten'' zoals dat boek waarin Istanbul werd genoemd.
Oud 8 augustus 2005, 22:51   #7
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

ik heb al verschillende keren musulmaanse woordvoerders op t.v. hun toehoorders horen aansporen om alle joden en christenen te doden.Dit had plaats in pakistan, tijdens de oorlog in afghanistan,maar dat zullen wel weer komedies geweest zijn zeker, georganiseerd door de amerikaanse geheime diensten, zoals de beweringen van deze dr. Ali Sina.Hé, jongens?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 00:19   #8
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Wie? Wat? Waarom?

Waarom reageer je altijd zo?
Wie de oorlog tegen de islam komt prediken, moet ook bereid zijn die zelf te voeren. Ze zoeken nog genoeg veiligheidspersoneel (aka huurlingen) voor Irak. Je kunt moslims afschieten, en er nog voor betaald worden ook.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 02:19   #9
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik niet in ieder geval.
Je bent een schijterd, bang voor jezelf.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 22:47   #10
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Wie de oorlog tegen de islam komt prediken, moet ook bereid zijn die zelf te voeren. Ze zoeken nog genoeg veiligheidspersoneel (aka huurlingen) voor Irak. Je kunt moslims afschieten, en er nog voor betaald worden ook.
Geflipt rund. Je zou de tekst die ik gepost had beter eens lezen. De belangrijkste oorlog vecht men uit op het internet. Het is de ideologie die achter de terreuraanslagen zit die moet aangepakt worden. Dat doe je niet met tanks en geweren maar met de pen.
Oud 12 augustus 2005, 00:44   #11
ggolsteyn
Schepen

Standaard Is het Christendom beter in je dromen?

Citaat:

Niet helemaal op mijn gemak zijnde bij de onophoudelijke herinneringen van onze leiders dat de islam een "religie van vrede is", (niettegenstaande de onophoudelijke bomaanslagen door islamieten), besloot ik om te stoppen met te luisteren naar politiek correcte opinies en wendde ik mij tot een wel ingelichte bron.
................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Smiley,

Je ellenlange tekst vrees ik zal door zeer weinig mensen gelezen worden...

Ja, de Koran is een bloedige bedoening, en gezien ik vermoed dat je hem ook niet gelezen hebt, maar hem in het arabisch van buiten kent, zal ik je nog een tekstje bovenop doen om te bevestigen dat je hierin gelijk hebt:

Soera 20: 102:
"Op de dag, dat op de bazuin geblazen wordt en waarop Wij de boosgezinden bijeendrijven, BLAUWOGIG" (Laatste hoofdletters van mij).

Daar zal jij natuurlijk geen last van hebben, maar Allah kijkt zo verschrikkelijk naar mij en een aantal anderen....

Maar wat ik helemaal niet begrijp, is dat je dan maar naar een of andere christelijke godsdienst toestapt: bij ons zeggen ze dan "van de klaver naar de biezen".

Weet je dan niet dat bij de christenen volgens de bijbel de vrouwen óók het hoofd moeten bedekken?
Dat zij lange haren moeten dragen?
Dat zij geen onderwijs mogen geven?
Dat zij onderdanig moeten zijn aan de man?
Dat iemand zalig geprezen wordt wanneer hij de kinderen (van de vijand) tegen de rotsen te pletter slaat?
Dat de zwangere vrouwen (van de vijand) opengereten worden en hun kindjes gedood? (wat er met de vrouwen verder gebeurd is hun zaak niet...)
Dat het voor een vader niet verboden is zijn eigen dochtertje te verkrachten?
Dat de SGP, een kleine Hollandse fundamentalistische sekte, die bijna in de regering Balkenende zat, in haar partijprogramma zet dat zij de DOODSTRAF terug willen invoeren in Holland? Omdat god de doodstraf heeft ingevoerd?
enz.. enz..

Trouwens de Grote Profeet Muhammad was een echte pedosexueel: zijn meestgeliefde vrouw was AISHA, hij "trouwde" ermee als ze ZEVEN JAAR WAS. Hij had elf vrouwen, en een aantal slavinnen en bijvrouwen, maar kon maar een drietal kinderen krijgen (als ik mij niet vergis), de l*l.

Zeg aan dokter hoe heet hij ook weer dat hij moet stoppen met het christendom te promoten, is het nog niet erg genoeg dat de barbaarse wereldterrorist George Wacko Bush zich daarmee bezig houdt, om samen met nog ander gespuis de wereldmacht te veroveren?

Nuchter blijven,beste, als je mijn hulp daarbij nodig hebt, zeg het maar.

Groetjes,

Gerard Golsteyn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
BLESS GOT YOU!!!
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 09:06   #12
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Islam is zeer zeker geen religie van vrede. Iemand die gewoon eens de Qur'an gelezen heeft zal dat wel weten. Allah is een oorlogsgod die constant schreeuwt om het bloed van ongelovigen... en alsdus kan de Qur'an dan ook geinterpreteerd worden.

Het is volgens mij deze reden waarom Islam zo goed is verspreid in de Arabische wereld en het Hind. Nog meer dan het westen, is men daar voortdurend geplaagd geweest door oorlogen en wantoestanden, zelfs tot op heden.

Men zegt wel eens dat Islam een religie is die zelfsrespect geeft aan degene die het lezen. En dat is net door het feit dat het niet oproept de andere kin te tonen (zoals het Christendom), maar naar het zwaard te grijpen en de dader z'n hoofd af te hakken.
Oud 12 augustus 2005, 11:32   #13
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Je bent een schijterd, bang voor jezelf.
Nee hoor, ik heb geen zin om (te lange) tekst te lezen, waarvan ik al weet hoe het eruitziet aangezien ik al vaak zulke teksten heb gelezen.
Oud 12 augustus 2005, 11:40   #14
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik niet in ieder geval.
ik ook niet.
(Vanacht heb je trouwens veel kans om vallende sterren te zien, vanaf de schemering al)
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 11:44   #15
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
ik ook niet.
(Vanacht heb je trouwens veel kans om vallende sterren te zien, vanaf de schemering al)
Ik zie vooral veel water op dit moment
Hopelijk wordt het een heldere nacht.
Oud 12 augustus 2005, 11:45   #16
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie vooral veel water op dit moment
Hopelijk wordt het een heldere nacht.
ooh. hier is het droog nu hoor. vanmorgen wel hard onweer gehad. Hou wel van onweer.
Oud 12 augustus 2005, 11:50   #17
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
ooh. hier is het droog nu hoor. vanmorgen wel hard onweer gehad. Hou wel van onweer.
Ik zie net dat we hier vannacht ook mooi weer hebben.
Onweer vindt ik ook wel leuk, behalve als er vallende sterren zijn dan.
Oud 12 augustus 2005, 11:52   #18
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie net dat we hier vannacht ook mooi weer hebben.
Onweer vindt ik ook wel leuk, behalve als er vallende sterren zijn dan.
heb je er al ooit een gezien? is het echt de moeite?
(ik heb er het geduld niet voor, na een tijdjes denk ik altijd 'foert' en ben ik weg)
Oud 12 augustus 2005, 11:57   #19
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
(ik heb er het geduld niet voor, na een tijdjes denk ik altijd 'foert' en ben ik weg)
Nog niet, ik heb wel een heldere sterrenhemel in een beschut gebied zonder lichtvervuiling gezien. Dat is echt mooi.

Maar een vallende ster heb ik nog nooit gezien, gaat waarschijnlijk te snel.

Waar heb je trouwens gelezen dat er vandaag vallende sterren te zien zijn?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 12-08-2005 at 12:58
Reason:

Citaat:
Nog niet, ik heb wel een heldere sterrenhemel in een beschut gebied zonder lichtvervuiling gezien. Dat is echt mooi.

Waar heb je trouwens gelezen dat er vandaag vallende sterren te zien zijn?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Waar heb je trouwens gelezen dat er vandaag vallende sterren te zien zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 12 augustus 2005 om 11:58.
Oud 12 augustus 2005, 12:00   #20
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:

Waar heb je trouwens gelezen dat er vandaag vallende sterren te zien zijn?
in de krant ergens.
Ja ik heb ook eens een sterrenhemel gezien in een afgelegen plaats in Bourgondië, zonder licht en andere vervuiling. Echt heel mooi. : )
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be