![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Jazz Middelheim was echt de max dit jaar ik ben geweest en heb echt genoten van de muziek
Vooral wayne shorter op zondagavond was top jammer dat de jeugd niet echt openstaan voor deze muziek maar iedereen zijn eigen smaak e |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik wou wel gaan maar te duur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar 95% van mijn cd's zijn jazz cd's (nu zo'n 200-tal) en ik was ook op Jazz Middelheim en heb er erg van genoten. Feit is dat ik zelf al redelijk lang jazz piano speel en zo die interesse uiteraard ook meegegroeit is, anders was ze er wellicht nooit geweest. De laatste week van juli was er trouwens zoals elk jaar weer een jazzstage in Dworp (met het grotendeel jeugd) en ik schat dat zowat 80% daarvan ook op Middelheim aanwezig was... Het moeilijke aan jazz is dat het niet catchy is, maar eens je het "begrijpt" (bv. meestal melodie en an solo's over de akkoorden: "improviseren" betekent belange niet "we spelen maar wat"), eht eigenlijk bij utistek de meeste interessante muziekgenre is (zowel ritmisch, als harmonisch,), en ik heb heel veel andere genres gespeeld...
![]() |
![]() |