![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De
Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers te overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig waren. Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte kentekens telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden zowel de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De > Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers te > overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig waren. > Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte kentekens > telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden > zowel > de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. En ik zeg je dat er zeker 5.000 waren. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#3 |
|
![]() Erik D'hamers wrote:
> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, > De Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en > lezers te overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake > aanwezig waren. Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits > 4.350 verkochte kentekens telde en de politie over 4.500 deelnemers > sprak. Als al deze media over dit soort dingen meer dan de helft bewijsbaar zit te liegen dan moeten we ons afvragen wat nog de waarde is van de rest van de berichtgeving. Begrijpen ze dan niet dat ze op die manier hun geloofwaardigheid helemaal onderuit halen. Wie durft er in deze nieuwsgroep nu nog naar dit soort media verwijzen als een betrouwbare bron van informatie... |
![]() |
#4 |
|
![]() Dirk Vermeer schreef:
> Wie durft er in deze nieuwsgroep nu nog naar dit soort media verwijzen als > een betrouwbare bron van informatie... Je! UOP |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De >> Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers te >> overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig >> waren. >> Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte >> kentekens >> telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden >> zowel >> de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. > > En ik zeg je dat er zeker 5.000 waren. > En ik heb gezegd dat er geen 5000 gingen zijn, en ik kreeg gelijk! Vrouwelijke intuitie! |
![]() |
#6 |
|
![]() "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht news:[email protected]... > Erik D'hamers wrote: >> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, >> De Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en >> lezers te overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake >> aanwezig waren. Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits >> 4.350 verkochte kentekens telde en de politie over 4.500 deelnemers >> sprak. > > Als al deze media over dit soort dingen meer dan de helft > bewijsbaar zit te liegen > dan moeten we ons afvragen wat nog de waarde is van de rest van de > berichtgeving. > > Begrijpen ze dan niet dat ze op die manier hun geloofwaardigheid helemaal > onderuit halen. > > Wie durft er in deze nieuwsgroep nu nog naar dit soort media verwijzen als > een betrouwbare bron van informatie... > > Ik noem ze gewoon de politiek correct leugenaars en bedriegers. Het zijn gewoon de facisten welke aan het terugkomen zijn. "Als de fascisten ooit terugkomen in West-Europa, zullen ze zich anti-fascisten noemen." (Jacques (Jacob) Presser, joods-nederlands historicus en schrijver) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#7 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De >>> Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers te >>> overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig >>> waren. >>> Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte >>> kentekens >>> telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden >>> zowel >>> de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. >> >> En ik zeg je dat er zeker 5.000 waren. >> > En ik heb gezegd dat er geen 5000 gingen zijn, en ik kreeg gelijk! > Vrouwelijke intuitie! En ik zeg je dat er zeker 6.000 waren. Was jij er of was ik er ? IK zeg dus 6.000 en meer. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#8 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De > >>> Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers te > >>> overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig > >>> waren. > >>> Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte > >>> kentekens > >>> telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden > >>> zowel > >>> de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. > >> > >> En ik zeg je dat er zeker 5.000 waren. > >> > > En ik heb gezegd dat er geen 5000 gingen zijn, en ik kreeg gelijk! > > Vrouwelijke intuitie! > En ik zeg je dat er zeker 6.000 waren. > Was jij er of was ik er ? > IK zeg dus 6.000 en meer. > Jamaar dat waren smurfen ! WN. |
![]() |
#9 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > >> > > >> "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht > > >> news:[email protected]... > > >>> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel > VTM, De > > >>> Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en > lezers te > > >>> overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake > aanwezig > > >>> waren. > > >>> Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte > > >>> kentekens > > >>> telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg > hadden > > >>> zowel > > >>> de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. > > >> > > >> En ik zeg je dat er zeker 5.000 waren. > > >> > > > En ik heb gezegd dat er geen 5000 gingen zijn, en ik kreeg gelijk! > > > Vrouwelijke intuitie! > > En ik zeg je dat er zeker 6.000 waren. > > Was jij er of was ik er ? > > IK zeg dus 6.000 en meer. > > > Jamaar dat waren smurfen ! > > WN. > http://www.lyricsbox.com/vader-abrah...d-8hlk412.html |
![]() |
#10 |
|
![]() "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De > Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers te > overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig waren. > Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte kentekens > telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden > zowel > de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. > Dat geldt evenzeer voor zij die denken dat het Vlaanderen onafhankelijk wordt nadat het VB 51% haalt na een zoveelste blauwe maandag |
![]() |
#11 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Erik D'hamers" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Tellen blijft een moeilijke opgave voor onze linkse pers. Zowel VTM, De >>>> Standaard, De Morgen als Het Nieuwsblad poogden hun kijkers en lezers >>>> te >>>> overtuigen dat er slechts 2.000 deelnemers op de IJzerwake aanwezig >>>> waren. >>>> Dit ondanks het feit dat woordvoerder Gino Smits 4.350 verkochte >>>> kentekens >>>> telde en de politie over 4.500 deelnemers sprak. Vreemd genoeg hadden >>>> zowel >>>> de Gazet van Antwerpen als de vRT het aantal wel correct. >>> >>> En ik zeg je dat er zeker 5.000 waren. >>> >> En ik heb gezegd dat er geen 5000 gingen zijn, en ik kreeg gelijk! >> Vrouwelijke intuitie! > En ik zeg je dat er zeker 6.000 waren. > Was jij er of was ik er ? > IK zeg dus 6.000 en meer. > Natuurlijk...jij hebt altijd gelijk, heb je soms nog geen paar 00 vergeten? |