![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() (foto Toerisme Vlaanderen) ![]() Vlaanderen is "hot" in de internationale media vr 19/08/05 - Steeds meer buitenlandse kranten en tijdschriften blijken Vlaanderen te ontdekken. Zo pakt onder meer het bekende modetijdschrift Vogue uit een reportage over Antwerpen als modestad. Eerder was ook al The New York Times heel lovend over de Scheldestad. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Internationale perswerking is een cruciaal instrument om Vlaanderen als toeristische bestemming op de kaart te zetten", zegt Bourgeois. Vorig jaar haalde toerisme Vlaanderen 849 journalisten en fotografen naar hier om Vlaanderen te ontdekken. Dit jaar zijn er al 200 persreizen geweest met in totaal 725 journalisten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het Duitse blad Geo Saison bracht onlangs nog tien toeristische tips over Vlaanderen: van de kust tot het Afrika-museum in Tervuren. De kunststeden blijken dan weer erg in de smaak te vallen bij onze noorderburen. USA Today schreef onlangs nog over Brussel Bad, het strand in het midden van de hoofdstad. Ook in het exotische Puerto Rico is er persaandacht voor "Flandes".[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 augustus 2005 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Je wilt niet wéten hoeveel Nederlanders ik over de vloer krijg!
En allemaal even lovend over Gent. Juli & Augustus; het zwermt hier [letterlijk] van de Japanners, Fransen, Spanjaarden, Nederlanders, Amerikanen, Britten, enz. Grappig eigenlijk. Volgens mij ontvlucht zo'n 20% van de Gentenaars de eigen stad, vanaf het begin van de Gentse Feesten tot ergens nu, half augustus. Hun plaats wordt eerst ingenomen door 1,5 mln feestgangers (Gentse Feesten) en dan nog een half miljoen (ofzo) toeristen erachteraan..
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Imho is Vlaanderen zeer interessant voor toerisme.
Prachtige steden zoals Brugge en Gent. ALLE Russen die ik ken en die Brugge bezocht hebben vonden het ongelofelijk goed en interessant. Heel lekkere keuken (ik zat een paar maanden geleden met een ex wereldkampioen schaken - A. Karpov in De Barrier in Houthalen) en hij zei 'Belgium is one of the best countries to eat'. En die gast is dus OVERAL geweest he.. Heel vriendelijke mensen die hier wonen, wat me opvalt als ik Oost Europa bezoek is dat men daar veel minder vriendelijk is. Je komt een winkel binnen en zegt 'goededag' en soms word je al raar aangekeken... Tja... Imho kan Vlaanderen nog meer toeristen en ook businesses aantrekken..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 20 augustus 2005 om 12:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat is iemand die van profijt geniet? Ja, juist ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 20 augustus 2005 om 12:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Pas een aantal uit ... over de vloer en zij verdroegen mijn tirade tegen de USA, zij kochten zelfs nog, met Visa, voor een x-bedrag. Niet uit boetedoening, gewoon omdat ze graag zagen wat ze kochten.. ![]() Mijn beleid: ik promoot visa niet, mede omdat het me iets van 2% per transactie kost, maar als het het enige middel is, accepteer ik ze wel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 20 augustus 2005 om 13:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Humor zoiets, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, bij de linksen moeten er altijd eigen profijtjes bij zijn, nietwaar? ![]() ![]() Zonder vreemdelingen zou hij zelfs failliet gaan...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 21 augustus 2005 om 09:06. |
|||||
![]() |
![]() |