![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Hoe lang loopt de zaak tegen Marc Dutroux nu al?? Ik ben de tel kwijt!
Het langdurende onderzoek wordt in de Nederlandse populaire pers nu al een Belgenmop genoemd.... Men had gehoopt dat het assisenproces dit jaar nog zou begonnen zijn, maar daar zal niets van in huis komen! Als we zouden uitrekenen hoeveel deze zaak de belastingbetaler al heeft gekost, zouden we tot een astronomisch bedrag bekomen. De vraag voor dit onderwerp is: "heeft justitie gefaald in de zaak Dutroux? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Tja, daar discussiëren we al jaren over... Dit gezegd zijnde heeft justitie inderdaad gefaald. Dat onze noorderburen dit een belgenmop noemen, kan ik best begrijpen. Het is onbegrijpelijk dat één van de grootste Belgische gangsters nog steeds op zijn proces staat te wachten. Ik denk zelfs dat die jongen op zijn gemakske zit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Hij ontvangt zelfs geregeld hoog bezoek. Nu en dan eens een senator op bezoek breekt je dag een beetje.
Een Belgenmop mag je het zeker noemen. Geen enkele Europese staat brengt iemand zo traag tot voor de rechtbank.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Laat staan in de rechtbank!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Waarde forumleden,
ik volg al jaren de zaak Dutroux van een afstandje (vanuit Nederland en later vanuit Duitsland) en door alles wat ik er her en der opvang over het justitiele onderzoek en de extreme duur van het proces wordt deze zaak met het jaar grotesker. Ik loop nu met verschillende vragen rond. Kan iemand mij een website of discussieforum aanbevelen waar ik meer kan lezen over deze zaak en waar ik mij eventueel met vragen tot mensen kan richten die zich serieus met deze zaak bezighouden? Die het onderzoek kritisch volgen? Of is iedereen in Belgie al zodanig murw dat er geen aandacht meer voor is? Hartelijk dank voor het overwegen mijn vragen te beantwoorden. Groet, rroloff. [Aanvulling: Franstalige links zijn aan mij niet besteed..... :-( ] |
![]() |
![]() |