![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik verwijs ook naar het hier reeds aangehaalde schrijnende voorbeeld van wat er in de Ster gebeurde:
Als gezagspersonen zoals politie discriminerend en vernederend handelen in hun optreden, is dit een zeer fataal voor de goede werking van onze democratie. Racisme bewijzen en aanklagen is niet makkelijk. Vooral als dergelijke 'vertrouwenspersonen van ELKE burger in dit land' zoiets doen bij een minderheidsgroep. (Zoals onze para's ooit een afrikaanse jongen boven een heet gloeiend vuur hielden... ) ALS politiemensen racistisch handelen, wat kan je daar volgens u tegen doen, wil het helpen, zoals op de Ster het geval was?
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn er daden van racisme gesteld bij het geval de STer? Of heeft men gewoon de schuldigen aangepakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lees nog eens: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3896
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar al gesteld dat ze het blijkbaar niet erg vinden om met 10 in een middenklasser toyota te kruipen om rel te gaan schoppen maar het wel mensonwaardig vinden om met 12 in een politiecombi te kruipen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() weet u, Alpina, u handelt als een vroegere Duitsers, die enkel getuigenissen van oproerkraaiers tav joden geloofd... waarom Joden geloven...?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ok, ik geef toe dat er misschien een aantal schoonheidsfoutjes in het artikel zouden kunnen zitten. Maar waarom uw bevooroordeeldheid tav die bron. terwijl blokveregenwoordigers op dit forum gal spuwen die u wel slikt?
De topic gaat vooral over de vraag: wat zou u doen tegen een racistische politie in uw land, waarop u eerder vertrouwde.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ok, ca va. Maar wat voor een woedegevoelens zouden er bij jou opkomen in zo'n geval? Als uw zoontje door een paar uitgelaten agenten, die zich verveelden hem nu eens goed vernederen omdat ie zijn identiteitskaart niet bijheeft? Als uw zoontje zo crimineel behandeld werd, hoe zou u zich dan voelen en welke stappen zou u zetten? Welke stappen kan je nog zetten dan? Naar de politie?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gewoon omdat het vreemdelingen zijn? Als je naar een recreatiepark gaat moet je de andere aanwezigen niet lastigvallen. Punt, andere regel! T zou nog mankeren dat de politie er niet tegen mag reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Het gaat hier toch over personen die zich crimineel gedragen en dat noem ik inderdaad crapuul, vreemdeling of vlaming, minderjarig of niet! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Thomas,
in plaats van mensen hier van racisme te beschuldigen, kan u beter eens met wat concrete feiten afkomen van die politie-racisme zodat we deftig kunnen discussiëren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als al die brave bruine jongetjes die niets misdaan hebben, zich dan ook als brave bruine jongetjes gedragen als de politie één van hun andere niet zo brave bruine vriendjes komt oppakken, dan zouden die eerste brave bruine jongetjes ook niet opgepakt worden.
Als je echter ofwel gaat lopen als de politie eraankomt en je wilt controleren, ofwel zoals die boeboe sauslip tegen de politie tekeergaat terwijl die in de uitoefening van hun job zijn, ofwel het de politie verhindert om hun job uit te oefenen, dan BEN JE STRAFBAAR! En ze zouden dat crapuul inderdaad eens serieus moeten heropvoeden én straffen. Zijn er hier nog onnozelaars die geloven dat er maar 2 of 3 schoelies tussenzaten? Wel ik niet meer! ik woon al 25 jaar in een zeer rustige straat, geen inbraken, geen geweld gewoon niets.... tot recent 1 fiets gestolen van voor de deur 2 bloembak wordt gestolen uit de voortuin 3 papiervuilnis wordt helemaal losgemaakt en alle papieren op straat gegooid. 4 gemeentelijke groenvoorzieningen worden afgebroken Hoe komt dat? nu ineens? Even recent zijn er marokkanen komen wonen! maar die hebben niets gedaan! (behalve de keren dat ze betrapt werden)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
U eist blijkbaar dat wij een getuigenis aanvaarden als "feit" die a) anoniem is b) op een politiek forum is gepost c) een forum van een partij die bekend staat voor haar agitatie en haar overdrijvingen van politieoptreden om electoraal te scoren, terwijl de tekstjes en postings daar zelden uitblinken in eerlijkheid of objectiviteit ("leve Hamas, Joden aan de gas", "Allah is Groot!"."dood aan de Joden"...)? Wel, als u zò goedgelovig wenst te zijn is dat prima, maar om de Holocaust erbij te slepen om anderen dat ook te doen geloven gaat wel wat ver. Ik durf er grof geld op te verwedden dat als iemand op het Vlaams Blok-forum een anonieme getuigenis zou neerpennen over een overval door allochtonen en iemand dat als "feit" wil verkopen, u ongetwijfeld bij de eersten zou zijn om dat als "ongeloofwaardig" af te doen, is het niet? Als u eerlijk zou zijn met uzelf tenminste... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |