![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Voor alle probleemgevallen van extreemlinkse dogma-denkers en pseudo-intellectuelen tot religieuze zotten op dit triestig forum...
Jullie problemen hebben vele vormen en namen. Narcissistic Rage is er één van. Lees en leer uzelf kennen: http://drsanity.blogspot.com/2004/09...stic-rage.html
#2 |
Partijlid
|
![]() A narcissistic injury occurs when someone defeats or criticizes the narcissistic individual. The narcissist may not show it outwardly, but he is haunted by criticisms and defeats. When a narcissistic injury occurs, the narcissist begins to feel empty, degraded, and humiliated and he is capable of retaliating with narcissistic rage. His reactions constitute disdain or defiant attacks.
Dit is een wijd verspreidt probleem in de islamlanden. oe-oe zoudakome??..
#3 |
Banneling
|
![]() Trol
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
met een arts praten helpt
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik praat liever met wetenschappers.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Weer zo'n halfdolgedraaide forumbevuiler.
|
![]() |