![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Waar en wanneer komen de belshittisten bijeen?Op hun webstek kon ik het alvast niet vinden.
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom kom. Ik lach ook eens graag met de Bubbers. Maar laat ons een beetje beleefd blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De flaminganten worden zenuwachtig. We zijn goed bezig! :d
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() se activiteiten van de BUB staan op hun site . Omdat ze nog niet zo groot zijn als het belang of de nva zullen ze mss iets minder activiteiten hebben. Laat hun maar rustig doen.
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een beetje minimum respect voor iedereen mag wel he