![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Welke keuze maakt u | |||
Ik ben voor de bevrijding van Palestina en steun de nationalisten van de NPD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Ik ben voor Bush en Sharon en steun de Antifa |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tijdens het rondsurfen op het virtuele net stootte mijn oog op iets wat wel degelijk bestaat maar altijd door beide groepen steevast wordt ontkent. Marxisten en extreem-links beweren steeds op te komen voor de bevrijding van het Palestijnse volk en te ageren tegen de zionistische terreurmachine... de volgende afbeeldingen bewijzen echter dat dit niet steeds het geval is.
Op 17 augustus van vorig jaar organiseerden de Duitse nationalisten van de KDS in samenwerking met de NPD en de Freie Kameradtschaften een manifestatie "ter herdenking van de gevallen Palestijnse slachtoffers in de vluchtelingenkampen van Jenin en betuigden hun solidariteit met het Palestijnse volk. Een 50-tal extreem-linkse autonome antifa's kwamen tegenbetogen met....Amerikaanse en Israëlische vlaggen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de nationalisten... ![]() ![]() de extreem-linkse marginalen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, ik heb ook ergens gelezen dat er linkse tegenbetogers waren die met de Stars 'n stripes aan het zwaaien waren. Nu ja, de Duitse Antifa heeft zo mogelijk nog minder verstandelijk potentieel als hun Vlaamse collega's, maar ze zijn relatief gezien wel met veel meer in aantal.
Overigens de leider van de Duitse SHARP-eikels heeft enige weken terug een ferm pak slaag gekregen in... Vlaanderen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Europees Commissaris
|
![]() zouden er meer antifa's voor Israel of voor Palestina zijn?
zouden er meer nationaal-conservatieven voor Israel of Palestina zijn? ik denk dat ik eht antwoord wel weet hoor Guderian en breydel. er is geen zak verschil te horen tussen een antifa en een radicale nationalist wanneer het over het midden-oosten gaat... toch een leuke poging van Breydel om te doen alsof het omgekeerd is...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Seba : 1 september 2005 om 19:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() De Israel/Palestina kwestie verdeelt de Duitse Antifa dan ook in tweeën.
Kijk voor meer info op : http://www.polinco.net/forum/showthread.php?t=4885 MA |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Buiten enkele radicaal rechtse splintergroepjes bestaat de echte steunpilaar voor de palestijnse zaak duidelijk uit allerlei linkse groeperingen , zoals lsp, pvda, Animo, Pax Christi, Oxfam, Moeder Aarde,... Vele van deze organisaties hebben niet enkel hun anti-israëlisme maar ook hun anti-amerikanisme gemeenschappelijk met de door u opgenoemde npd.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Je bent een figuur
![]() Zijn de Islamieten jullie vijand niet? Reden dat jullie intifada steunen is gewoon omdat de Joden véél sterker zijn dan een ander vijand van jullie. Kan het nog erger? Als je iets VOOR de Palestijnen wilt doen, steun de sionisten. Dan gaan sommige sionisten zich distantiëren van jullie. Zo kan je de Palestijnen écht helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echte hardline nazi-skins, kan je trouwens herkennen aan hun fatah-sjaaltjes, de rest zijn meelopers... In het vervolg weet iedereen dus welke doelen geviseerd moeten worden ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze steunen de Palestijnen omdat de Joden véél sterker zijn dan hen ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 1 september 2005 om 22:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe besluit ge nu eigenlijk uit die foto dat het gaat om linkse antifa's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan zelf ik toch effe nie meer volgen, commies die voor de states en israël betogen, ... jawadde, ... nu hebben ze hun een nieuwe voorraad vlaggen moeten aanschaffen, ... Ik denk toch dat ze de facisten wel heel hard moeten haten, om die investering te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie vraag, ze missen inderdaad, rooie vuilzakken als kleding, en ik zie ook geen afgezopen flesjes Derby pils liggen, ... hmm het wordt moeilijker met de dag om al die splintergroepen uit mekaar te houden, ... ik vraag me af of ze zelf nog wel kunnen volgen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik zie het verschil niet goed tussen een sionist en een neo-nazi ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van de nazi-gespuis moet ik niets (meer) hebben. De sionisten verpletteren jullie even hard als ze dat met Moslims doen. Gaaan jullie hen met rust laten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het waren wel opgeleide gabbers (is voor de fun smoelkes trekken, shashke geven,... jeugdheid
![]() Infiltreren is wat ik doe ![]() Jij weet heel goed genoeg dat de ECHTE nationalisten het grootste slachtoffer zijn van sionisme. Wat ze Turkije hebben aangedaan, hebben de Grieken de Turken niet aangedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pascal L. : 2 september 2005 om 17:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag vergiffenis ![]() Het zijn niet de Orthodoxe Joden in Antwerpen die we moeten lastigvallen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: