![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Burgemeester
|
![]() Hey forumgenoten
Effe promotie maken voor een toffe jongedame van 19 jaar uit Zoersel in de Antwerpse Kempen. ![]() Annick Jordaens dingt mee naar het kroontje van Miss Belgian Beauty 2006 en doet dat ZONDER compromissen. Boerke heeft haar, tesamen met de andere 19 finalistes meermaals zien optreden tijdens de kusttournee die liep van vrijdag 29 juli t.e.m. vrijdag 5 augustus. Waauw!! Was me dat een schril contrast met het overgrote deel van de (jonge)dames die meedingen naar het kroontje. Ze is namelijk verdomd fotogeniek, kan vlot communiceren zowel in het Nederlands als in het Frans en al dan niet voor een groot publiek, ze bulkt uit van zelfzekerheid zonder arrogant over te komen, ze weet het publiek op sleeptouw te nemen met haar danstalent en last but not least....she’s got the look. Ze slaat het taboe dat een blonde vrouw lomp zou zijn, compleet aan diggelen. ![]() Zij viel mij direct op tussen de “kudde” en was vrij snel Boerke’s favoriete. Wat zag m’n oog toen ik het foldertje bekeek waarin alle finalistes beschreven staan: jawel, zij komt vanuit Zoersel, op een boogscheut van m’n eigen woonst...het middelpunt van deze Nieuwe Tijd....nóg een reden om op haar te stemmen. Maar alleen een uitstekende act de présence kan haar helaas niet naar het kroontje leiden. Er dient naast andere onderdelen ook ge-televote te worden, een belangrijk onderdeel om bij de Gouden 12 te kunnen geraken. Zie, de organisator moet er ook iets aan verdienen, wat ik wel begrijp. ![]() Overtuig uzelf door even hier te klikken, want daar staat namelijk de uitslag van de kusttournee: globaal over de ganse tournee staat Annick met deftige voorsprong op de 1ste plaats. Ze heeft namelijk op 4 van de 15 badplaatsen de 1ste plaats in de wacht gesleept nl. in De Panne, Bredene, Nieuwpoort & Koksijde. Ze heeft de concurrentie dus een stevig poepje laten ruiken. In Middelkerke heeft ze ook nog eens de 2de plaats veroverd, waardoor ze ook daar weer 18 meisjes te kakken heeft gezet. Je kan haar naar het kroontje helpen door “[size=18]07[/size]” te sms’en naar het nummer [size=18]3155[/size]. Dit in ruil voor een uitgebreid bezoek aan haar site www.annickjordaens.be is toch niet teveel gevraagd, of wel? ![]() Annick voor Miss Belgian Beauty 2006....en uiteindelijk for President want door te stemmen stuur je tegelijkertijd de franstalige kakmadammekes terug naar huis. Komaan zene, laat ie nie kennen en stem gelak zot!!! ![]() Thankx alvast van Boerke, haar zotste fan. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 8 augustus 2005 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een flamingante??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, omdat ze het Belgische volk moet gaan vertegenwoordigen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Awel, wordt er hier nog gestemd?
da's hier precies een café zonder bier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar die Annick is alvast een mooie blonde Vlaamse deerne... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ze is een heel gewoon meisje.. Miss Belgie is een beetje te hoog gegrepen imho.. maar ik wens haar gl
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
op basis van een paar fotookes die ik hier neergepoot heb, kan je onmogelijk een deskundig oordeel vellen haar taalvaardigheid, elegantie, expressie, uitstraling....dat moet je in real life meemaken....en ook vergelijken met de andere finalistes in een of ander artikel heb ik trouwens gelezen dat Annick NIET WENST mee te doen aan Miss België omdat madame Müller zo haar lievelingetjes heeft. Deze uitspraak deed Annick wellicht vóórdat Müller deze miss-verkiezing verkocht heeft aan een andere doos. Een miss-verkiezing verkopen, tja ik heb daar zo al mijn bedenkingen bij. De meisjes inclusief of hoe moet ik dat bekijken? Ignace Crombé, organisator van Miss Belgian Beauty, is er alvast niet over te spreken. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 9 augustus 2005 om 09:30. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Triestig eh. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Boerke is genen boer..
![]() Mocht het kustwater niet zo zout zijn, ik had mijn ticket richting kust zeker besteld.
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() btw... http://www.sofiedepauw.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Burgemeester
|
![]() Hela, dit is ne topic voor Annick hé
ga uw tent ergens anders zetten ![]() ach ja, laat maar...we zijn sportief hé. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 10 augustus 2005 om 10:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Burgemeester
|
![]() Vanaf woensdag 24 augustus begint op VT4 de wekelijkse docusoap omtrent MBB.
Dan kan je je misschien een méér gedetailleerd oordeel vormen dan alleen de grootte van de tetten.8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 10 augustus 2005 om 11:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() De minusculiteit van het brein?
|
![]() |
![]() |