![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Beste mensen,
Ik ben nu een paar weekjes niet hier geweest wegens vakantie. Toen ik vandaag nog eens het internationale forum bekeek had ik meteen al geen zin meer om nog maar enige moeite te doen om te replyen op jullie "terror" topics. Het valt me zwaar tegen dat jullie (bedoel dan niet iedereen, maar je weet zelf wel of je erbij hoort of niet) zo racistisch ingesteld zijn en zomaar elke moslim over dezelfde kam scheren. Iemand zei ergens : zijn we de geschiedenis vergeten? Blijkbaar kent die persoon de geschiedenis ook niet goed. Nog maar slechts 60+ jaar geleden waren er mensen met dezelfde gedachten en ze hebben die ook in uitvoer gebracht. Nu zijn we weer bezig met ons zelf te verlagen tot dat niveau. De bekrompenheid in sommige van jullie replies op heel deze materie is om mee te schreeuwen. En ik vraag me af welke leeftijd jullie hebben, want ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo'n kinderachtige puberale praat verkopen. GROW UP!!! of verhuis zelf naar groenland, dan heb je ook geen last van terreur my 2 cents en een welgemeende FUCK YOU naar alle bekrompen racistische rednecks hier
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik denk dat je aan vakantie toe bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Volledig mee akkoord!
Vooral in de nieuwe wereld orde draden hebben ze getoont hoe bekrompen en kinderachtig ze kunnen reageren... Als we zo gaan blijven verder doen gaan we wederom eens als schapen naar de slachtbank geleid worden. En niet alleen de moslims.
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() spasmen spaz ?
Rot zelf op vent[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 28 juli 2005 om 09:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, over dat "racistisch" ; if it walks like duck, talks like a duck .... is die eend nu nog niet doodgeschoten ? Och ja, het zullen allemaal wel undercover agenten van de stoute westerse regeringen zijn die al die aanslagen doen zeker ? Of de Illuminati ! Of de marsmannetjes ! Maar fundamentalistische over de pot gerukte Islamietjes zijn het volgens jullie zeker niet he ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Das macht Spass, Spaz.
Shit, ik wou dat ik niet vergeten was hoe ik een Ringel-S moet tikken. Nu is mijn grapje minder grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Alt 225
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Das macht Spaß.
Ow yeah. Dank u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus nu is het al racistisch en bekrompen niet in jullie waanzinnige theorieën te geloven! Voortaan moet dan iedereen die beweert dat gravitatiekracht bestaat of dat de evolutietheorie klopt of dat lady Diana niet door de NWO werd vermoord door het CGKR vervolgd worden! Want ze hebben de grootste misdaad aller tijden begaan: niet geloven wat Exodus en Pindar ea beweren! Racistisch en bekrompen is dat![edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 juli 2005 om 10:33. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dat zeg ik niet. Ik had het over het niveau... al die stomme grapjes om de NWo in het belachelijke te trekken. Ik linkte dat totaal niet met racisme. Niettegenstaande zijn er wel vele bekrompen racisten en moslimhaters hier. Citaat:
En over dat van Diana , de Britse politei geeft nu al zelf toe dat het meer en meer naar een moord wijst...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 28 juli 2005 om 10:36. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je bewering over Diana is uit de lucht gegrepen, en zelfs als het waar zou zijn, hoeft het nog altijd niet met het eeuwenoude NWO-complot gelinkt te zijn! ![]() Het is omdat jullie steeds opnieuw elke roddel die in de kraam past opblazen tot ABSOLUTE EN ONBETWISBARE WAARHEID dat er hier door sommigen grapjes gemaakt worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 juli 2005 om 10:41. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Diana: Police Cannot Rule Out Murder Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verhindert hem een degelijke uitleg te posten. Citaat:
Dat is dus wat ik schreef: elke RODDEL die goed uitkomt, wordt tot absolute waarheid verheven. Ongeacht er nu bewijzen zijn voor de roddel of niet. Krietiekloos slikken jullie alles wat de theorie bevestigd. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 juli 2005 om 11:03. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() Het niveau van de replies bevestigd mijn eerste post.
Mijn vakantie was super, mijn gemoed sloeg echter om toen ik de puberale posts ivm moslims las. Niet elke moslim is een fundamentalist, dus moet je geen veralgemenende "oplossingen" voorstellen. Het niveau van enkelen onder jullie is bedenkelijk laag. Ik dacht dat dit een serieus forum was waar mensen met respect voor elkaar discussieerden, blijkbaar ben ik daar compleet mis en zit het hier vol met haatdragende bekrompen geesten die zichzelf iets wijsmaken als ze zeggen dat al die posts niet racistisch zijn. En die slimme die zegt dat moslims geen ras zijn dus het woord racisme niet op hen slaagt heeft evenveel intellect als sommige bewoners van mentale instellingen. Kom, geef nog maar wat idiote replies en bevestig mijn woorden!
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je respect opbrengen voor koppensnellers en ophangers,word wakker,verlengde vakantie zeker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Jouw eigen niveau is anders ook niet zo indrukwekkend hoor ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat voor een opmerking is dat nu? Ik probeer toch niet de intellectueel uit te hangen hier ofzo he. Ik probeer gewoon te stellen dat er zoiets is als respect voor andere culturen. Ik denk dat wij als westerse samenleving toch iets deftiger kunnen reageren op dit onderwerp dan onszelf te verlagen tot het terroristen-niveau. Blijkbaar niet want iedereen roept om bloed-wraak. Precies of dat iets gaat oplossen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. Laatst gewijzigd door spaz322 : 28 juli 2005 om 11:18. |
||||
![]() |
![]() |