![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() VB-senator Anke Van dermeersch en gezelschapsdame Patricia vechten om miljoenen-erfenis
Wat gebeurt er als twee vrouwen vechten om de erfenis van een eenzame, goedhartige miljonair? Wraak, weerwraak, politiek gekonkel, ,,moordpogingen'', kortom het spul waar thrillers van gemaakt worden. Vlaams Belang-senator Anke Van dermeersch en gezelschapsdame Patricia Jacobs kunnen elkaars bloed wel drinken. Pierre Van der Meersch, de man met wie het allemaal begon, draait zich om in zijn graf. Nieuwsblad Who the hell is Anke Vander meersch? Ik herinner mij zo iets van mooie sexy blonde, door het Blok gerecruteerd, verder niets meer van gehoord. Blijkbaar heeft ze met haar lichaam veel geld binnengehaald en is ze druk bezig geweest om het binnen te houden. Zielig als het Blok met zo'n kandidaten moet werken. Nu begrijp ik waarom Dewinter het met Morel beter ziet zitten. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel topics gaan jullie hierover nog openen
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |||
Burgemeester
|
![]() [quote=PieterP] VB-senator Anke Van dermeersch en gezelschapsdame Patricia vechten om miljoenen-erfenis
Wat gebeurt er als twee vrouwen vechten om de erfenis van een eenzame, goedhartige miljonair? Wraak, weerwraak, politiek gekonkel, ,,moordpogingen'', kortom het spul waar thrillers van gemaakt worden. Vlaams Belang-senator Anke Van dermeersch en gezelschapsdame Patricia Jacobs kunnen elkaars bloed wel drinken. Pierre Van der Meersch, de man met wie het allemaal begon, draait zich om in zijn graf. Nieuwsblad Who the hell is Anke Vander meersch? Ik herinner mij zo iets van mooie sexy blonde, door het Blok gerecruteerd, verder niets meer van gehoord. Blijkbaar heeft ze met haar lichaam veel geld binnengehaald en is ze druk bezig geweest om het binnen te houden. Zielig als het Blok met zo'n kandidaten moet werken. Wat heeft dat nog met binnenlandse politiek te maken? ![]() [size=1]Edit:[/size]
beste groeten en hou het gezellig. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door prutske : 9 september 2005 om 15:20. |
|||
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |