![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Een steenezel is géén ezel. Net zomin als een walvis een vis is.
Net zomin als een veroordeelde onder de antiracismewet een racist hoeft te zijn. Ten bewijze hiervan de veroordeling van de drie Vlaams-Blok-vzw's. Noch volgens het algemeen taalgebruik ( http://www.vandale.nl/opzoeken /woordenboek/?zoekwoord=racism e ) noch volgens een encyclopedische beschrijving van racisme ( http://en.wikipedia.org/wiki/R acism ) valt het Vlaams Blok onder de noemer racistisch. Met de anti-discriminatiewet (ADW) en de anti-racismewet (ARW) verlaagt de belgische wetgever zich tot het peil van Wereldsman. De wetgever is zelfs zover gegaan om de vrije mening van het Vlaams Blok strafbaar te stellen onder de bepalingen van de zogenaamde ARW. De kwaliteit van onze wetgevers is zo lamentabel dat ze door het Arbitragehof op de vingers getikt werden omdat hun anti-discriminatiewet ....discriminerend was. Het voortdurend verwijzen naar de veroordeling van de Blok-vzw's om aan te tonen dat het VB racistisch is, is volledig naast de kwestie. Integendeel, het wijst erop dat er geen valabele argumenten zijn om het VB van racisme te beschuldigen. Maar er is meer. Volgens de uitspraak van het Hof van Beroep te Gent is iedereen die meegewerkt heeft met het Blok een crimineel. Een loodgieter, schilder ...die werken uitgevoerd heeft aan het VB-hoofdkwartier, een zaaluitbater die een zaal verhuurd heeft aan het VB en uiteraard alle voormalige Vlaams-Blokleden. Als het geloof in ADW en ARW zo sterk is dan zou elke rechtgeaarde belg zijn burgerplicht moeten uitvoeren en klacht neerleggen tegen de voormalig Vlaams-Blokleden wegens racisme. Waar blijft het Centrum voor Gelijke Kansen? Waarom laat het belgisch regime deze unieke kans op een anti-Vlaamse repressie liggen? Het antwoord vergt enige uitleg. Wetgeving wordt altijd getoetst aan de toepassing ervan. Zo hebben we een genocidewet gehad die een voorbeeld moest zijn voor de hele wereld. Na toepassing van de wet (enkele klachten tegen Sharon en Bush) werd het zaakje vakkundig en snel afgevoerd. Onze leerling-tovenaar-wetgevers hadden de draagwijdte van hun gewrocht schromelijk onderschat. Hetzelfde gebeurt met ADW en ARW. De verkiezingsoverwinning van het VB na de veroordeling was niet ingecalculeerd. Het onverkort toepassen van ADW en ARW op alle ex-Vlaams-Blokkers zou het VB aan een absolute meerderheid kunnen helpen. ADW en ARW zijn wetten die in hun huidige vorm niet thuishoren in een rechtsstaat. Wetten die niet toegepast worden omwille van de mogelijke gevolgen horen niet thuis in een democratie. Zich beroepen op dergelijke wetten om een politieke partij racistisch te verklaren is onethisch. Het VB is een politieke partij en daarom alleen is een onbeperkt vertrouwen niet te rechtvaardigen. Het steeds maar herhalen dat het VB racistisch is omwille van de veroordeling,sterkt mij in de overtuiging dat er geen andere argumenten zijn tegen het VB. Harald |
|
|
#2 |
|
|
"Harald" <[email protected]> wrote in message
> Het steeds maar herhalen dat het VB racistisch is omwille van de > veroordeling, sterkt mij in de overtuiging > dat er geen andere argumenten zijn tegen het VB. > Kletschkoeck. Het aantal argumenten is legio - en zal in de nabije toekomst deze obsolete partij decimeren. U's |
|
|
#3 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Harald" <[email protected]> wrote in message > > > Het steeds maar herhalen dat het VB racistisch is omwille van de > > veroordeling, sterkt mij in de overtuiging > > dat er geen andere argumenten zijn tegen het VB. > > > > Kletschkoeck. > Het aantal argumenten is legio - en zal in de nabije toekomst deze obsolete > partij decimeren. > > U's nog eens Kletschkoeck. Je geloof nog in de heilige Sint zeker (((en zal in de nabije toekomst deze obsolete partij decimeren))) die partij word sterker en sterker. ze zullen die niet kunnen blijven negeren al doen ze ook zo hen best. nu al worden er punten besproken die van die partij komen. zoals: Het OCMW van Antwerpen start met een meldpunt. teun... |
|
|
#4 |
|
|
On Sat, 10 Sep 2005 00:22:11 +0200, Uncle's wrote:
> "Harald" <[email protected]> wrote in message > >> Het steeds maar herhalen dat het VB racistisch is omwille van de >> veroordeling, sterkt mij in de overtuiging >> dat er geen andere argumenten zijn tegen het VB. >> > > Kletschkoeck. > Het aantal argumenten is legio - en zal in de nabije toekomst deze obsolete > partij decimeren. Katten in het nauw maken rare sprongen... Je bent een prachtig voorbeeld. Uw partij is zo goed als kapot, daardoor blijf je jezelf steeds iets wijsmaken. Ik kan niet geloven dat je dat zelf niet beseft. > > U's -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#5 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message
> > Katten in het nauw maken rare sprongen... Je bent een prachtig voorbeeld. > Ik heb geen ene boodschap met steenezels als jij, beste - ik ga nu ff een grote boodschap doen. U's |
|
|
#6 |
|
|
Uncle's schreef: > "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message > > > > Katten in het nauw maken rare sprongen... Je bent een prachtig voorbeeld. > > > > Ik heb geen ene boodschap met steenezels als jij, beste - ik ga nu ff een > grote boodschap doen. > Ga jij maar doen waar je goed in bent. Ongelooflijk, maar dank zij deze ng heb ik mij losgerukt van mijn opvoeding die schelden en platte insinuaties verbiedt. Kan je geloven dat ik mij een beter mens voel? Als newbie op deze ng heb ik jouw tussenkomsten met de grootste aandacht gevolgd. Ik meende een nieuwe vorm van het syndroom van Gilles de la Tourette te hebben ontdekt. Internet-tourette. Ik zag mezelf al als toekomstig Nobelprijswinnaar geneeskunde. Op een gegeven moment zag ik een tekst van jou waarin niet gescholden werd. Ik twijfelde eraan of jouw medicatie sterk verbeterd was (hetgeen mij de Nobelprijs zou doen delen) of dat paus Johannes-Paulus II een mirakel had verwezenlijkt. Naderhand bleek dat de tekst niet van jouw hand afkomstig was. Grote ontgoocheling. Als man van de wereld weet jij ook dat de 11-september-aanslagen in New-York het werk waren van de CIA of de Mossad. Idem dito voor de aanslagen in Madrid of Londen. Het ligt er dan ook vingerdik op dat jij werkt voor het Vlaams Belang. Betere propaganda kunnen ze zich niet inbeelden. Om je de kans te geven het VB nog meer af te breken (te steunen) geef ik je hierbij volgende voorzet : Wat zijn de argumenten tegen het VB? (Om je bestwil en om je dotatie van het VB niet te verliezen, begin niet over een alliantie van het VB met de Klingons) met dankbare groeten, Harald |
|
|
#7 |
|
|
On 9 Sep 2005 17:05:27 -0700, Harald wrote:
> Uncle's schreef: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message >>> >>> Katten in het nauw maken rare sprongen... Je bent een prachtig voorbeeld. >>> >> >> Ik heb geen ene boodschap met steenezels als jij, beste - ik ga nu ff een >> grote boodschap doen. >> > Ga jij maar doen waar je goed in bent. > > Ongelooflijk, maar dank zij deze ng heb ik mij losgerukt van mijn > opvoeding die schelden en platte insinuaties verbiedt. Kan je geloven > dat ik mij een beter mens voel? > > Als newbie op deze ng heb ik jouw tussenkomsten met de grootste > aandacht gevolgd. Ik meende een nieuwe vorm van het syndroom van Gilles > de la Tourette te hebben ontdekt. Internet-tourette. Ik zag mezelf al > als toekomstig Nobelprijswinnaar geneeskunde. Uncle in het kort: Verzuurd, bejaard, pseudo-intelectueel schoolmeesterke met hoogheidswaanzin. (En dat is niet eens gescholden) Zijn schelden valt wel mee hoor. Het is zijn enige manier van "verdediging". Hij mag gerust schelden op mij.... moest hij "normaal" zijn, zou ik me misschien gekwetst voelen. Zijn beloftes om usenet te verlaten komt hij niet na. Logisch, hij zou maar vereenzamen met als enige vriend een hond. (...) > Harald -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#8 |
|
|
"teun" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Harald" <[email protected]> wrote in message >> >> > Het steeds maar herhalen dat het VB racistisch is omwille van de >> > veroordeling, sterkt mij in de overtuiging >> > dat er geen andere argumenten zijn tegen het VB. >> > >> >> Kletschkoeck. >> Het aantal argumenten is legio - en zal in de nabije toekomst deze > obsolete >> partij decimeren. >> >> U's > > nog eens Kletschkoeck. > > Je geloof nog in de heilige Sint zeker (((en zal in de nabije toekomst > deze > obsolete > partij decimeren))) > > die partij word sterker en sterker. > > ze zullen die niet kunnen blijven negeren al doen ze ook zo hen best. > > nu al worden er punten besproken die van die partij komen. > > zoals: Het OCMW van Antwerpen start met een meldpunt. > Een kliklijn. Toen het idee van het Vlaams Blok kwam sprak men over Gestapo gebruiken.......hoe zit het nu ? Gestapo gebruiken ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#9 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Harald" <[email protected]> wrote in message > >> Het steeds maar herhalen dat het VB racistisch is omwille van de >> veroordeling, sterkt mij in de overtuiging >> dat er geen andere argumenten zijn tegen het VB. >> > > Kletschkoeck. > Het aantal argumenten is legio - en zal in de nabije toekomst deze > obsolete partij decimeren. > Maar onkeltje toch, dat zegt men reeds 20 jaar, dat zegt men na elke zwarte zondag met als gevolg dat de volgende zondag nog zwarter is. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#10 |
|
|
"Harald" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > > Uncle's schreef: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message >> > >> > Katten in het nauw maken rare sprongen... Je bent een prachtig >> > voorbeeld. >> > >> >> Ik heb geen ene boodschap met steenezels als jij, beste - ik ga nu ff een >> grote boodschap doen. >> > Ga jij maar doen waar je goed in bent. > > Ongelooflijk, maar dank zij deze ng heb ik mij losgerukt van mijn > opvoeding die schelden en platte insinuaties verbiedt. Kan je geloven > dat ik mij een beter mens voel? Jij ook al ? Ik heb het hier geleerd, en er zitten hier verdorie een paar goede leermeester. > Als newbie op deze ng heb ik jouw tussenkomsten met de grootste > aandacht gevolgd. Ik meende een nieuwe vorm van het syndroom van Gilles > de la Tourette te hebben ontdekt. Internet-tourette. Ik zag mezelf al > als toekomstig Nobelprijswinnaar geneeskunde. > > Op een gegeven moment zag ik een tekst van jou waarin niet gescholden > werd. Ik twijfelde eraan of jouw medicatie sterk verbeterd was (hetgeen > mij de Nobelprijs zou doen delen) of dat paus Johannes-Paulus II een > mirakel had verwezenlijkt. > > Naderhand bleek dat de tekst niet van jouw hand afkomstig was. Grote > ontgoocheling. > > Als man van de wereld weet jij ook dat de 11-september-aanslagen in > New-York het werk waren van de CIA of de Mossad. Idem dito voor de > aanslagen in Madrid of Londen. Het ligt er dan ook vingerdik op dat jij > werkt voor het Vlaams Belang. Betere propaganda kunnen ze zich niet > inbeelden. > > Om je de kans te geven het VB nog meer af te breken (te steunen) geef > ik je hierbij volgende voorzet : Wat zijn de argumenten tegen het VB? > (Om je bestwil en om je dotatie van het VB niet te verliezen, begin > niet over een alliantie van het VB met de Klingons) > > met dankbare groeten, > > Harald > |
|
|
#11 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On 9 Sep 2005 17:05:27 -0700, Harald wrote: > >> Uncle's schreef: >> >>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message >>>> >>>> Katten in het nauw maken rare sprongen... Je bent een prachtig >>>> voorbeeld. >>>> >>> >>> Ik heb geen ene boodschap met steenezels als jij, beste - ik ga nu ff >>> een >>> grote boodschap doen. >>> >> Ga jij maar doen waar je goed in bent. >> >> Ongelooflijk, maar dank zij deze ng heb ik mij losgerukt van mijn >> opvoeding die schelden en platte insinuaties verbiedt. Kan je geloven >> dat ik mij een beter mens voel? >> >> Als newbie op deze ng heb ik jouw tussenkomsten met de grootste >> aandacht gevolgd. Ik meende een nieuwe vorm van het syndroom van Gilles >> de la Tourette te hebben ontdekt. Internet-tourette. Ik zag mezelf al >> als toekomstig Nobelprijswinnaar geneeskunde. > > Uncle in het kort: Verzuurd, bejaard, pseudo-intelectueel schoolmeesterke > met hoogheidswaanzin. (En dat is niet eens gescholden) > Zijn schelden valt wel mee hoor. Het is zijn enige manier van > "verdediging". Hij mag gerust schelden op mij.... moest hij "normaal" > zijn, zou ik me misschien gekwetst voelen. > Zijn beloftes om usenet te verlaten komt hij niet na. Logisch, hij zou > maar vereenzamen met als enige vriend een hond. > Een hond en mij, wie mijn vriendschap heeft, heeft ze voor eeuwig. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#12 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] > > Een hond en mij, wie mijn vriendschap heeft, heeft ze voor eeuwig. > Voeg er ook mijn Maghrebijnse aan toe, Ghingis - en meer moet dat niet zijn. Tav Dennis de Bengel: binnenkort, schlemiel, komt er een aan jou gewijd draadje dat geschiedenis zal schrijven. Ik verklap je alvast dit: het wordt een Erasmiaans essaytje, Over de Domheid - waarin jij centraal staat. U's |
|
|
#13 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] >> >> Een hond en mij, wie mijn vriendschap heeft, heeft ze voor eeuwig. >> > > Voeg er ook mijn Maghrebijnse aan toe, Ghingis - en meer moet dat niet > zijn. > Tav Dennis de Bengel: binnenkort, schlemiel, komt er een aan jou gewijd > draadje dat geschiedenis zal schrijven. > Ik verklap je alvast dit: het wordt een Erasmiaans essaytje, Over de > Domheid - waarin jij centraal staat. > Onkeltje, een Erasmiaans esseytje over de domheid waar ik centraal sta kan niet,die eer is mij te groot, stel de mensheid maar centraal. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#14 |
|
|
news:[email protected]... > > Onkeltje, een Erasmiaans esseytje over de domheid waar ik centraal sta > kan niet,die eer is mij te groot, stel de mensheid maar centraal. > Herlees ff, Ghingis! "Tav (ter attentie van) Dennis de Bengel (Warlock): binnenkort, schlemiel, komt er een aan jou gewijd draadje dat geschiedenis zal schrijven." Je weet toch dat ik nooit iets dgl over een virtuele vriend zou plegen! U's |
|
|
#15 |
|
|
On Sat, 10 Sep 2005 16:30:13 +0200, Uncle's wrote:
> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] >> >> Een hond en mij, wie mijn vriendschap heeft, heeft ze voor eeuwig. >> > > Voeg er ook mijn Maghrebijnse aan toe, Ghingis - en meer moet dat niet zijn. Ik heb het gevoel dat die Maghrebijnse enkel in je hoofd bestaat. Of moet je niet weten van die Belgische vrouwen, "met hun dikke kont en hun hangtieten"? Als je IRL hetzelfde bent als op usenet, dan kan ik me niet voorstellen dat iemand het langer dan 10min met jou uithoudt. > Tav Dennis de Bengel: binnenkort, schlemiel, komt er een aan jou gewijd > draadje dat geschiedenis zal schrijven. > Ik verklap je alvast dit: het wordt een Erasmiaans essaytje, Over de > Domheid - waarin jij centraal staat. > > U's Ja en? Eens je persoonlijke draadjes start is dat een teken dat je frustratie heel diep zit. Je doet maar, je denkt toch niet dat jij me kan raken zeker? Al schrijf je 10 draadjes van elke usenetter, je zal altijd een even domme, arrogante, verzuurde, ouwe zaag blijven. -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#16 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Onkeltje, een Erasmiaans esseytje over de domheid waar ik centraal sta >> kan niet,die eer is mij te groot, stel de mensheid maar centraal. >> > > Herlees ff, Ghingis! > "Tav (ter attentie van) Dennis de Bengel (Warlock): binnenkort, schlemiel, > komt er een aan jou gewijd > draadje dat geschiedenis zal schrijven." > Je weet toch dat ik nooit iets dgl over een virtuele vriend zou plegen! > Terug begrijp je mij niet onkeltje, ik wil met gerust gemoed als "domme" centraal staan, ik was en ik erken het, inderdaad dom. Ooit heb ik de domheid begaan om op politriek correct te stemmen, dit vergeef ik mij nooit. Mij kan men niet verwijten van dom gebleven te zijn, dat noem ik nu eens *de vooruitgang* van een gewezen dom iemand welke ingezien heeft dat hij dom bezig was, en zichzelf verbeterd heeft door op de enige echte Vrijheidslievende partij te stemmen. Wie onder het waalse rode hamer en sikkel juk wil blijven zwoegen heeft geen plaats bij een *Vrijheidspartij* Arm arm onkeltje...... -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#17 |
|
|
news:[email protected]... > > Terug begrijp je mij niet onkeltje, ik wil met gerust gemoed > als "domme" centraal staan, ik was en ik erken het, inderdaad > dom. Ooit heb ik de domheid begaan om op politriek correct > te stemmen, dit vergeef ik mij nooit. > Mij kan men niet verwijten van dom gebleven te zijn, dat noem ik nu > eens *de vooruitgang* van een gewezen dom iemand welke ingezien heeft > dat hij dom bezig was, en zichzelf verbeterd heeft door op de enige echte > Vrijheidslievende partij te stemmen. > Wie onder het waalse rode hamer en sikkel juk wil blijven zwoegen heeft > geen > plaats bij een *Vrijheidspartij* > Arm arm onkeltje...... > Gatverdamme. Wat een schromelijk misverstand. Binnen een post aan jou heb ik een sneer gegeven aan obsolete Dennis ala stupide Warlock, waarmee jij NIKS te maken hebt. Herlees en respondeer - anders kan ik niet slapen vannacht. U's |
|
|
#18 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Terug begrijp je mij niet onkeltje, ik wil met gerust gemoed >> als "domme" centraal staan, ik was en ik erken het, inderdaad >> dom. Ooit heb ik de domheid begaan om op politriek correct >> te stemmen, dit vergeef ik mij nooit. >> Mij kan men niet verwijten van dom gebleven te zijn, dat noem ik nu >> eens *de vooruitgang* van een gewezen dom iemand welke ingezien heeft >> dat hij dom bezig was, en zichzelf verbeterd heeft door op de enige echte >> Vrijheidslievende partij te stemmen. >> Wie onder het waalse rode hamer en sikkel juk wil blijven zwoegen heeft >> geen >> plaats bij een *Vrijheidspartij* >> Arm arm onkeltje...... >> > > Gatverdamme. > Wat een schromelijk misverstand. > Binnen een post aan jou heb ik een sneer gegeven aan obsolete Dennis ala > stupide Warlock, waarmee jij NIKS te maken hebt. > Herlees en respondeer - anders kan ik niet slapen vannacht. > Is reeds lang in orde onkeltje, slaap maar met een gerust geweten. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#19 |
|
|
Dennis VG / WarlocK wrote:
> On Sat, 10 Sep 2005 16:30:13 +0200, Uncle's wrote: > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected] >>> >>> Een hond en mij, wie mijn vriendschap heeft, heeft ze voor eeuwig. >>> >> >> Voeg er ook mijn Maghrebijnse aan toe, Ghingis - en meer moet dat >> niet zijn. > > Ik heb het gevoel dat die Maghrebijnse enkel in je hoofd bestaat. Of > moet je niet weten van die Belgische vrouwen, "met hun dikke kont en > hun hangtieten"? > Als je IRL hetzelfde bent als op usenet, dan kan ik me niet > voorstellen dat iemand het langer dan 10min met jou uithoudt. > >> Tav Dennis de Bengel: binnenkort, schlemiel, komt er een aan jou >> gewijd draadje dat geschiedenis zal schrijven. >> Ik verklap je alvast dit: het wordt een Erasmiaans essaytje, Over de >> Domheid - waarin jij centraal staat. >> >> U's > > Ja en? Eens je persoonlijke draadjes start is dat een teken dat je > frustratie heel diep zit. Je doet maar, je denkt toch niet dat jij > me kan raken zeker? > Al schrijf je 10 draadjes van elke usenetter, je zal altijd een even > domme, arrogante, verzuurde, ouwe zaag blijven. Maar wel niet heel lang meer, hij speelt al in blessuretijd. |
|
|
#20 |
|
|
"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> wrote in message
news:z%[email protected] > > Maar wel niet heel lang meer, hij speelt al in blessuretijd. > Is er al een volgende bepol-reünie gepland voor de Vlaemsche steenezels van je soort? U's |