![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() En niet in het minst onzer aller geliefde Wolfgang Meister
![]() http://www.standaard.be/nieuws/binne...MF07092005_047 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat bedoelen ze met "de bewuste website van het internet halen"? Stormfront hoop ik toch?
![]() |
#3 |
|
![]() neenee, zijn persoonlijke website hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Binnenkort is zelfs het katholieke geloof strafbaar !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal dan toch zijn nut gehad hebben: publiciteit maken voor P.be!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Dat noemt zich dan een liberaal.
![]() Neo-communist zou hem beter staan. Door hebben ze ook alle meningen verboden behalve de 'juiste'. Ipv zich bezig te houden met zo'n onnozelheden zouden ze zich beter richten op de echte problemen in dit land. ![]() Gaan ze zich nu echt bezig houden met de onzin die elke marginaal uitkraamt. ![]() Van 1 ding ben ik zeker geworden de laatste maanden : de VLD heeft niets meer te maken met Vlaams, liberaal of democratisch. En voor zo'n partij wil ik nooit meer stemmen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is niet of of maar en en.
Wolfgang Meister overtreedt duidelijk de wet en moet daarvoor bestraft worden, zonder twijfel. Mensen die een eigen mening hebben over holebi's moet kunnen, maar niet als deze daadwerkelijk oproepen tot geweld. Dit is een puur liberaal principe en de Danny Smagghe heeft in zijn actie 100% gelijk. Ik steun hem volledig hierin.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenslotte gaat het hier wel even over heel wat anders, namelijk het schofferen en met geweld bedreigen van andersdenkenden/andersgeaarden. Voor jou is dat misschien geen misdaad maar volgens de wet is het dat wèl en gelukkig maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
En de huidige regering doet NIETS om een toekomst te geven voor onze kinderen. Als je bvb. ziet in Noorwegen waar de extra-olieinkomsten gereserveerd worden voor de toekomst is onze regering aan het ruzie maken aan welke vriendjes ze de extra taksinkomsten op olieproducten kunnen schenken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
?? Is het afschaffen van 5 regels via 'Kafka' en vervangen door 30 regels, een vereenvoudiging van de administratie ? Of is het geven van een pietluttig energiechequeje na eerst grof taksen verhoogd te hebben, een economische stimulans ? Geef mij eens 1 voorbeeld dat de regering het laatste jaar verwezenlijkt heeft ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vinden de eerste betrokkenen in deze zaak eigenlijk: de holebi's zelf op dit forum? ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Het VB en geestesgenoten willen doen geloven dat er geen vrije meningsuiting meer zou bestaan. Het tegendeel is waar : ik mag gerust stellen dat Ollanders gierig,
Noord-Afrikanen diefachtig, Homo's vies, Dislectici dom, Vlamingen racistisch enz.. zijn. Het enige wat niet mag is oproepen tot haat, geweld en discriminatie.. Ik weet absoluut niet wat de preceise inhoud van de meesterlijke Wolfgang (sorry Amadeus) zijn vieze bereichten op zijn en andere sites zijn - maar het meeste dat ik ervan gelezen heb lijkt me geen aanleiding om hem te censureren, straffen enz.. Het is vanzelfsprekend een groot verschil of je als alcoholgrootverbruiker aan een toog wat onzin staat uit te kramen of je als mandataris in een gemeenteraad of een of ander partijgremium bepaalde zaken stelt... Of ik in de Kamer der volksvertegenwoordigers stel dat "Alle Marokkanen criminelen zijn die uitgewezen moeten worden" is helemaal iets anders dan dat ik dat in mijn lievelingscafé "Den Blauwe geschelpte" (welgemeende excuzes voor alle duivenliefhebbers, het verband tussen zatlappen die racistische stomme spraat verkopen, duivenmelkers en VB politiekers is geheel toevallig, satirische bedoelingen zijn echter intentioneel) dezelfde onzin verkondig. Indien het Vlaams Blok in de vorige versie dergelijke praat 1 x had verkondigd ware zij eveneens niet veroordeeld geweest, er moet met name sprake zijn van een systematische leugenachtige oproep tot racisme en diskrimatie. Kortelings houdt een of andere vereniging overigens een anti-Homo-adoptiebetoging in Brussel... moet die Politiek-oncorrecte betoging verboden worden ? Ik dacht het niet... In dit verband ga ik eens kijken of één van onze NL vrienden hier soms een itemmetje geplaatst heeft over het mogelijk intrekken van subsidies in NL aan de partij "SGP" desnoods begin ik zelf nog een draadje.. Toedels
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Geertje ,
Je mag gerust een doorsnede van "Le Moniteur Belge/Het Belgische staatsblad" doornemen en vergelijken met ongeveer hetzelfde (ik bedoel in een gelijkaardige periode) tijdens een legislatuur met een andere politieke samenstelling & dan kan je op een gefundeerde manier uitspraken doen over het "werk" van resp. regering en kamer(s). Stellen : "de regering doet niets" is goedkoop populisme/poujadisme.. als je ernstig over politiek zou willen discussies voeren doe dat dan.. deze flauwe praat verkoop je beter elders.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 8 september 2005 om 13:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() T'is dan ook eenvoudiger om het anti-racismebeleid te voeren, dan een beleid om de werkloosheid te verminderen.
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
men mag NIET stellen dat Noord-Afrikanen 'diefachtig' zijn, dat noemt men bij ons 'racisme' ![]() Onze vrije meningsuiting is wel zéker beperkt. Men mag al niet tw�*jfelen aan de officiële 'versie' (visie) op de holocaust of men riskeert een boete en een celstraf. Straf vind ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat hij toen teruggefloten werd, dan kunnen we nu aannemen dat hij misschien uit rancune ook eens verbiedertje van meningen wil spelen? Citaat:
Wie zich daardoor laat door opjutten om homo's fysiek te bashen is zo gestoord als Wolfgangs teksten en andere sektaire geschriften.
![]() |
![]() |