![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ze zijn nog niet een klein beetje beschaamd daar in het zuiden.
Eerst veranderen ze de naam van de grote prijs Spa Francorchamps in 'le grand prix de Wallonie" omdat het de waalse regering is die dat de kosten van het evenement draagt. En dan gaan ze aan de federale regering aankloppen om die kosten te recuperen. Omdat dit zogezegd bijdraagt tot de uitstraling van dit land. => dat ze dan de naam veranderen in 'de grote prijs van België. Maar dit zal wel een beetje te veel gevraagd zijn, zeker. Trouwens al diegene die dachten dat het Marchal plan iets zou veranderen komen al snel bedrogen uit. (die 1,4 miljoen € valt in het niet met wat wallonie de voorbije jaren aan Europese steun heeft opgesoupeerd). Laat staan met wat ze nu weer vragen van de Federale regering.
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hahahahahahahaha
Die walen toch, altijd goed voor een grap.
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap begot niet waarom de overheid heel dat Formule I-vehikel zou moeten financieren. In 2004 was de organisatie goed voor een verlies van een paar mio euro. En het ziet er niet naar uit dat dat in 2005 zal verbeteren. Wist u dat er zo maar eventjes 13 miljoen euro aan Ecclestone persoonlijk moet afgedokt worden in ruil voor de komst van het FI-circus ??!! Van Cau heeft de Waalse regering trouwens persoonlijk borg gesteld voor het uitbetalen van dat bedrag...
Van zoveel "goede huisvader" gedrag moet ik eerlijk gezegd kotsen.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of je het weet maar op de F1 kalender staat nog altij Gp van Francorchamps in België. Di jaarlijks evenement zorgt voor vele miljoenen en het zou zonde zijn moest dit circuit ooit verdwijnen door gemekker tussen Walen en Vlamingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel de belangrijkste sportgebeurtenis in België ieder jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() De grote prijs van Spa-Francochamps is al JAREN een verliesmakend evenement, waar naar mijn informatie de federale overheid jarenlange sponsor is van geweest.
De geldkraan is dichtgedraaid, als je het dichtgedraaid kunt noemen, want wie betaalt de Waalse regeringsplannen denken jullie? IDD, wij!! Nu, het enige wat nog een beetje voor een geslaagd weekendje Spa zorgt, zijn de piloten die dit circuit verkiezen boven eender welk ander in de wereld. Je zou kunnen besluiten dat we de middelen wel hebben om het te laten slagen, maar het grote probleem van de F1 van Spa-Francochamps is het management. Door al die "genodigden" die gratis mogen komen (en in België zijn dat er redelijk veel, moet je al een halfmiljoen betalenden naar het circuit krijgen.
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef mij maar het Dorpskampioenschap Wiezen.
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of stierengevechten nu in Spanje. Publieke sportevenementen zijn overal en altijd massale uitingen van agressie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat daar kapitalen worden verdiend of weggesmeten, tja daar ligt natuurlijk geen commie van wakker.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen gezegd dat dit de belangrijkste sportieve gebeurtenis is die dit jaar die in ons land plaatsvind. Als je een andere evenement kent in ons land met een vergelijkbare uitstraling die live in tientallen landen wordt uitgezonden dan mag je me dat altijd zeggen. Ik heb niets gezegd of men al dan niet nog meer geld in Bernies zakken moet steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb eens ooit in zo'n F1 simulatortoestel gezeten, dat voelt als in een rollercoaster ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() bwah troost u het is waarschijnlijk de laaste grote prijs dat ze in spa gaan rijden, al vinden ze dan wel iets anders waarvoor ze ons geld nodig hebben
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
-Ronde van Vlaanderen -Memorial Ivo Van Damme F-1 is geldklopperij, meer niet... |
|
![]() |
![]() |