![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Locus beweerde :
> Op Fri, 02 Sep 2005 17:46:36 GMT schreef lesjkajski: > >> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit >> betalen! >> >> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >> verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >> leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >> periode tegenmoet. > > Te vroeg kakker, het blok is nog geen baas. ach vuile racinger, denk je dan echt dat het volgende volle jaar zonder kleerscheuren gehaald wordt? Ik lach u vierkant uit! -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#2 |
|
![]() Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit
betalen! Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte periode tegenmoet. -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#3 |
|
![]() Op Fri, 02 Sep 2005 17:46:36 GMT schreef lesjkajski:
> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit > betalen! > > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte > periode tegenmoet. Te vroeg kakker, het blok is nog geen baas. -- Locus Meus |
![]() |
#4 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit betalen! > Poujadistisch gezeur. Je volksnationalistiSSche nitwits zullen weer orde op zaken stellen? Jij bent nog dommer dan ik dacht. U's |
![]() |
#5 |
|
![]() Op Fri, 02 Sep 2005 17:51:51 GMT schreef lesjkajski:
> Locus beweerde : >> Op Fri, 02 Sep 2005 17:46:36 GMT schreef lesjkajski: >> >>> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit >>> betalen! >>> >>> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >>> verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >>> leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >>> periode tegenmoet. >> >> Te vroeg kakker, het blok is nog geen baas. > > ach vuile racinger, > > denk je dan echt dat het volgende volle jaar zonder kleerscheuren > gehaald wordt? > > Ik lach u vierkant uit! Stop maar, u ziet er al baksteenrood uit. En laat de fles met rust. -- Locus Meus |
![]() |
#6 |
|
![]() lesjkajski wrote: > Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich > blauwer dan ooit betalen! > > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit > land. De massale verkoop van huizen. Het uitvallen > van cv. Het verkopen van de auto. De leegstand van > woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware > zwarte periode tegenmoet. Lesj, je hebt dringend mijn kuur nodig. Je ziet het een beetje heel zwart. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
![]() |
#7 |
|
![]() In bericht [email protected], schreef lesjkajski
<frits&[email protected]> het volgende: > Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit > betalen! > > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte > periode tegenmoet. Ah, gaat het vlaamsch blok aan de macht komen? 't is wreed... -- Lex |
![]() |
#8 |
|
![]() lesjkajski wrote:
> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit > betalen! > > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte > periode tegenmoet. > Oeioei, slechte kaarten gelezen? Of heb je daar argumenten voor? |
![]() |
#9 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit betalen! >> > > Poujadistisch gezeur. > Je volksnationalistiSSche nitwits zullen weer orde op zaken stellen? > Jij bent nog dommer dan ik dacht. > > U's > Zeg het ze Uncle, je bent een man naar ons hart, Kun je ter ondersteuning van onze gemeenschap misschien ook een B nummer uitkiezen? Zoiets als uncle -B57? Leer die verzuurden een les |
![]() |
#10 |
|
![]() "lexmaniac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In bericht [email protected], schreef lesjkajski > <frits&[email protected]> het volgende: > > Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit > > betalen! > > > > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale > > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De > > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte > > periode tegenmoet. > > Ah, gaat het vlaamsch blok aan de macht komen? Hoe,gaan je linkse vriendjes nu ze den boel om zeep geholpen hebben door het VB het puin laten ruimen? > > 't is wreed... > > -- > Lex > > |
![]() |
#11 |
|
![]() "lexmaniac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In bericht [email protected], schreef lesjkajski > <frits&[email protected]> het volgende: >> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit >> betalen! >> >> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >> verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >> leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >> periode tegenmoet. > > Ah, gaat het vlaamsch blok aan de macht komen? > Nog niet, die wachten nog een paar jaar tot het water aan je lippen staat en je om hun roept. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#12 |
|
![]() "B56" <[email protected]> openbaarde zich in
news:[email protected]: > > "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >>> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer >>> dan ooit betalen! >>> >> >> Poujadistisch gezeur. >> Je volksnationalistiSSche nitwits zullen weer orde op >> zaken stellen? Jij bent nog dommer dan ik dacht. >> >> U's >> > Zeg het ze Uncle, je bent een man naar ons hart, > > Kun je ter ondersteuning van onze gemeenschap misschien > ook een B nummer uitkiezen? > > Zoiets als uncle -B57? > > Leer die verzuurden een les > > > met de B van Bullshitters goed idee, kunnen eindelijk de lullers direct gelocaliseerd worden |
![]() |
#13 |
|
![]() " de boskabouter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "lexmaniac" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected]... >> In bericht [email protected], schreef lesjkajski >> <frits&[email protected]> het volgende: >> > Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit >> > betalen! >> > >> > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >> > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >> > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >> > periode tegenmoet. >> >> Ah, gaat het vlaamsch blok aan de macht komen? > > Hoe,gaan je linkse vriendjes nu ze den boel om zeep geholpen hebben door > het VB het puin laten ruimen? > Ze gaan toch eerst moeten roepen hoor ;-) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#14 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit betalen! >> > > Poujadistisch gezeur. > Je volksnationalistiSSche nitwits zullen weer orde op zaken stellen? > Jij bent nog dommer dan ik dacht. > Puin ruimen heeft tijd nodig hé onkeltje. Uw belziek is ook niet op een nacht de dieperik in gerold hé -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#15 |
|
![]() Locus formuleerde de vraag :
> Op Fri, 02 Sep 2005 17:51:51 GMT schreef lesjkajski: > >> Locus beweerde : >>> Op Fri, 02 Sep 2005 17:46:36 GMT schreef lesjkajski: >>> >>>> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit >>>> betalen! >>>> >>>> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >>>> verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >>>> leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >>>> periode tegenmoet. >>> >>> Te vroeg kakker, het blok is nog geen baas. >> >> ach vuile racinger, >> >> denk je dan echt dat het volgende volle jaar zonder kleerscheuren >> gehaald wordt? >> >> Ik lach u vierkant uit! > > Stop maar, u ziet er al baksteenrood uit. > En laat de fles met rust. drinken? da's al enige jaartjes geleden -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#16 |
|
![]() Hayek heeft ons zojuist aangekondigd :
> > lesjkajski wrote: > >> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich >> blauwer dan ooit betalen! >> >> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit >> land. De massale verkoop van huizen. Het uitvallen >> van cv. Het verkopen van de auto. De leegstand van >> woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware >> zwarte periode tegenmoet. > > > Lesj, je hebt dringend mijn kuur nodig. Je ziet het > een beetje heel zwart. > > Uwe Hayek. ik denk dat ik het vrij juist zie, alleen de tijdspanne zal iets gerokkener zijn -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#17 |
|
![]() lesjkajski wrote:
> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte > periode tegenmoet. Iets verkeerds gegeten vanavond, madame Soleil? Hoe noemde die profeet weer die voortdurend het einde van de wereld voorspelde op die boot op weg naar de Geheimzinnige Ster van Kuifje? UOP |
![]() |
#18 |
|
![]() Locus wrote:
> Te vroeg kakker, het blok is nog geen baas. Ah! Met de komst van Lompe Locus is het gemiddelde aantal hersencellen per deelnemer aan deze nieuwsgroep gedaald van 0.9 tot 0.8. Welkom, zeiker. UOP |
![]() |
#19 |
|
![]() Hayek wrote:
> Lesj, je hebt dringend mijn kuur nodig. Als je al in Belgie woont en gewoon in een tentje in het Zwin slaapt, kan er dan 1,000 Euro af? UOP |
![]() |
#20 |
|
![]() > Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit betalen!
> > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale verkoop van > huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De leegstand van > woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte periode tegenmoet. Komt Katrina naar hier? |